| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Анонси»
- V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетингова освіта в Україні», 7-8 жовтня 2021 р.
V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетингова освіта в Україні», 7-8 жовтня 2021 р.07 Жовтня 2021р.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД«КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана»КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ імені А.Ф. ПавленкаНАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МАРКЕТИНГУДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ОДЕСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ НАУКИ»М А Р К Е Т И Н Г О В А О С В І Т А В У К Р А Ї Н ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція 7 – 8 жовтня 2021 року Київ
Шановні колеги!
Запрошуємо вас взяти участь у роботі V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингова освіта в Україні», яка відбудеться 7 – 8 жовтня 2021 р. Мета конференції – визначення основних тенденцій розвитку маркетингової освіти в Україні з урахуванням вимог ринку праці, знайомство з новітніми технологіями маркетингу в освіті та бізнесі, обговорення практики застосування маркетингу, обмін досвідом із вітчизняними і зарубіжними фахівцями. До участі в конференції запрошуються представники наукової та освітянської спільнот, державних установ, громадських організацій, професійних об’єднань та компаній на різних ринках. Під час роботи інтернет-конференції заплановано обговорення матеріалів учасників у онлайн-форматі в межах спеціалізованих секцій. Основні секції:- Маркетингова освіта в Україні та за кордоном: стан і перспективи
- Маркетинг-менеджмент у сучасному бізнесі
- Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
- Маркетингове управління розвитком підприємств
- Економічна ефективність маркетингу в умовах впровадження інтернет-технологій
- Інновації в маркетингу.
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська. ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ Голова: - Лук’яненко Д.Г., д.е.н., професор, ректор ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Співголови: - Шафалюк О.К., д.е.н., професор, декан факультету маркетингу, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
- Федорченко А.В., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
- Пилипчук В.П., к.е.н., професор, заступник завідувача кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, директор НДІ маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана
- Окландер М.А., д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Державного університету «Одеська політехніка»
- Смерічевський С.Ф., д.е.н., професор, декан факультету економіки та бізнес-адміністрування, професор кафедри маркетингу Національного авіаційного університету
- Романенко Л.Ф., д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
- Савич О.П., д.е.н., доцент, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
- Голіцин А.М., к.е.н., доцент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана
УМОВИ УЧАСТІ В КОНФЕРЕНЦІЇ Для участі в конференції до 20 вересня 2021 року необхідно: - Заповнити онлайн заявку на участь у конференції: https://t1p.de/4ea0
- Відправити тези доповіді, оформлені згідно наведених нижче вимог, на електронну адресу kmark.conf@gmail.com (із обов’язковим зазначенням теми листа: «Прізвище та ініціали автора»). У назві файлу необхідно вказати прізвище першого автора. Надходження тез буде підтверджено зворотним повідомленням на електронну адресу автора.
Організаційний комітет залишає за собою право відхиляти публікацію в електронному виданні матеріалів, які надіслані пізніше зазначеного терміну, не відповідають проблематиці конференції або вимогам щодо оформлення.
За результатами інтернет-конференції:- Усі матеріали будуть оформленні в збірник, який буде розміщений у репозитарії ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» як електронне видання.
- Усім учасникам на їхні електронні поштові скриньки будуть надіслані електронні сертифікати про участь.
Участь у роботі інтернет-конференції, публікація тез у електронному виданні, а також отримання сертифікату учасника є БЕЗКОШТОВНИМИ. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ - Набір тексту тез виконується у редакторі Microsoft Word: шрифт – Times New Roman; розмір кегля – 14; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 10 мм; поля сторінки – всі по 2,0 см.
- Назва файлу повинна відповідати прізвищу автора (або першого співавтора). Файл зберігається в одному з форматів .doc, .docx, .rtf (наприклад, Petrenko.docx).
- Рекомендований обсяг тез доповіді – 1-3 сторінки. Нумерація сторінок не проставляється, переноси в тексті не допускаються.
- Праворуч друкується ім’я та прізвище автора, наводиться науковий ступінь, вчене звання, посада, місце роботи та е-mail. Посередині аркуша друкується назва тез доповіді великими літерами (14, напівжирний) робочими мовами конференції.
- Текст доповіді рекомендується формується із дотриманням такої структури: актуальність, постановка завдання, виклад результатів дослідження, висновки,при необхідності список використаних джерел. Структурні елементи у тексті не виділяються!
- Рисунки та таблиці виконуються засобами Microsoft Word або Microsoft Excel з використанням чорно-білої гами кольорів та розміщеного по тексту із збереженням можливості їх редагування. Не допускається розміщення у тексті сканованих з інших видань таблиць та рисунків. Усі таблиці та рисунки повинні мати назву з використанням шрифту Times New Roman, 14 pt, жирний та представлені у книжковій орієнтації сторінки. Послідовна нумерація рисунків і таблиць робиться арабськими цифрами (Рис. 1; Табл. 1), а також посилання на них у тексті – обов’язкові. Формули розміщуються по центру, нумеруються в круглих дужках праворуч. При наборі формул використовується редактор формул Microsoft Equation, вмонтований в Microsoft Word.
- Посилання на літературні джерела оформлюються по тексту в квадратних дужках. Перша цифра — номер джерела в списку літератури, друга — номер сторінки. Номер джерела та номер сторінки відокремлюються комою, номери джерел — комою з крапкою, наприклад: [1, с. 95-96], [2; 5; 7].
- Після тексту тез доповіді через 1 абзац вказується список використаних джерел (у алфавітному порядку). Заголовок до списку – Література (розмір шрифта – 14, напівжирний курсив). Бібліографічний опис джерел для тез українською та російською мовами оформлюється згідно з ДСТУ 8302:2015, а для тез англійською мовою – відповідно до міжнародних бібліографічних стандартів АРА (http://www.bibme.org/citation-guide/APA/book).
Шаблон оформлення тез наведено нижче: КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ Адреса оргкомітету: 03057 Київ, проспект Перемоги 54/1, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», корпус 1, кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка (к. 333). Телефон: (044) 456 98 73 E-mail: kmark.conf@gmail.com
Завантажити інформацію вище в PDF - натисніть тут
|