МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ імені А.Ф. Павленка
ГО «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ»
КРАКІВСЬКИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (Республіка Польща)
БАТУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ШОТА РУСТАВЕЛІ (Грузія)
МІНГЯЧЕВИРСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (Республіка Азербайджан)
М А Р К Е Т И Н Г В У К Р А Ї Н І
Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
20 жовтня 2023 року
Шановні колеги!
Українська Асоціація Маркетингу та Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка
запрошують вчених, викладачів, докторантів, аспірантів,
здобувачів, представників державних установ,
підприємницьких структур, професійних об’єднань
взяти участь у роботі
Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетинг в Україні»,
яка відбудеться 20 жовтня 2023 р.
Мета конференції - обговорення тенденцій розвитку маркетингу в Україні та за кордоном, перспективних напрямків у маркетинговій освіті, знайомство з новими технологіями в сфері досліджень, обмін досвідом вітчизняними маркетологами між собою і з іноземними гостями.
Маркетологи сьогодні відповідають на нові виклики. Змінюється споживач. Він стає більш вимогливим до брендів, очікуючи від них прийняття рішень та слідування цінностям, які вони проголошували десятиріччями. Як це впливає на маркетингові технології? Якого маркетолога шукають компанії? Як перебудувати навчання маркетологів в воєнних умовах, коли здобувачі знаходяться в психологічному стресі, а заклади освіти не в змозі гарантувати безпеку своїм студентам та викладачам? Ці та інші питання будуть в фокусі нашої конференції.
Наукові секції:
- Тенденції розвитку сучасного маркетингу в Україні та за кордоном.
- Маркетинговий менеджмент у сучасному бізнесі.
- Digital технології в маркетинговій діяльності.
- Маркетингові комунікації та брендинг у діяльності ринкових суб’єктів.
- Маркетингова освіта в Україні.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
УМОВИ УЧАСТІ В ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ
Для участі в конференції необхідно:
- до 15 жовтня 2023 р. зареєструватись, заповнивши онлайн заявку: http://surl.li/kwdca
до 20 жовтня 2023 р. надіслати тези доповіді, оформлені згідно наведених нижче вимог, на електронну адресу kmark.conf@gmail.com (із обов’язковим зазначенням теми листа: «Прізвище, ім’я, по батькові»). У назві файлу необхідно вказати прізвище першого автора.
Отримання тез буде підтверджено зворотним повідомленням на електронну адресу автора.
Організаційний комітет залишає за собою право відхиляти публікацію в електронному збірнику матеріалів, які надіслані пізніше зазначеного терміну, не відповідають проблематиці конференції або вимогам щодо оформлення.
Додаткову інформацію щодо онлайн-конференції буде надано перед початком конференції на електронні адреси зареєстрованим учасникам.
За результатами інтернет-конференції:
- Усі матеріали будуть оформленні в збірник, який буде розміщений у репозитарії КНЕУ ім. В. Гетьмана як електронне видання.
- Усім учасникам на їхні електронні поштові скриньки будуть надіслані електронні сертифікати про участь.
Участь у роботі інтернет-конференції, публікація тез у електронному виданні, а також отримання сертифікату учасника є БЕЗКОШТОВНИМИ.
Здобувачі першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти подають тези лише у співавторстві з науковим керівником або під науковим керівництвом.
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
- Набір тексту тез виконується у редакторі Microsoft Word: шрифт – Times New Roman; розмір кегля – 14; міжрядковий інтервал – 1,0; абзацний відступ – 10 мм; поля сторінки – всі по 2,0 см.
- Назва файлу повинна відповідати прізвищу автора (або першого співавтора). Файл зберігається в одному з форматів .doc, .docx, .rtf (наприклад, Petrenko.docx).
- Рекомендований обсяг тез доповіді – 1-3 сторінки. Нумерація сторінок не проставляється, переноси в тексті не допускаються.
- Праворуч друкується ім’я та прізвище автора, наводиться науковий ступінь, вчене звання, посада, місце роботи та е-mail. Посередині аркуша друкується назва тез доповіді великими літерами (14, напівжирний) робочими мовами конференції.
- Текст доповіді рекомендується формується із дотриманням такої структури: актуальність, постановка завдання, виклад результатів дослідження, висновки, при необхідності список використаних джерел. Структурні елементи у тексті не виділяються!
- Рисунки та таблиці виконуються засобами Microsoft Word або Microsoft Excel з використанням чорно-білої гами кольорів та розміщеного по тексту із збереженням можливості їх редагування. Не допускається розміщення у тексті сканованих з інших видань таблиць та рисунків. Усі таблиці та рисунки повинні мати назву з використанням шрифту Times New Roman, 14 pt та представлені у книжковій орієнтації сторінки. Послідовна нумерація рисунків і таблиць робиться арабськими цифрами (Рисунок 1 - Назва; Таблиця 1 - Назва), посилання на них у тексті – обов’язкові. Після таблиці або рисунку обов’язково вказується джерело. Формули розміщуються по центру, нумеруються в круглих дужках праворуч. При наборі формул використовується редактор формул Microsoft Equation, вмонтований в Microsoft Word.
- Посилання на літературні джерела оформлюються по тексту в квадратних дужках. Перша цифра — номер в списку використаних джерел, друга — номер сторінки. Номер джерела та номер сторінки відокремлюються комою, номери джерел — комою з крапкою, наприклад: [1, с. 95-96], [2; 5; 7].
- Після тексту тез доповіді через 1 абзац вказується список використаних джерел (у алфавітному порядку). Заголовок – Список використаних джерел (розмір шрифта – 14, напівжирний курсив). Бібліографічний опис джерел для тез українською мовою оформлюється згідно з ДСТУ 8302:2015 (http://surl.li/cgnor), для тез англійською мовою – відповідно до міжнародних бібліографічних стандартів АРА (http://surl.li/kwdhb).
Шаблон оформлення тез наведено нижче:
Адреса оргкомітету конференції:
Україна, 03680 Київ, проспект Берестейський (Перемоги) 54/1,
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана,
корпус 1, кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка (каб. 333).
E-mail: kmark.conf@gmail.com
Завантажити інформацію вище в PDF: Українською English
>>> Підсумки Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг в Україні»: Нова реальність вітчизняного маркетингу