Маркетингове дослідження в межах грантової програми "Кластери відродження"04 Листопада 2025р.Викладачі кафедри регіоналістики і туризму КНЕУ імені Вадима Гетьмана розпочали роботу в грантовій програмі "Кластери Відродження" з маркетингового дослідження у громадах, першою з яких стала Крижопільська громада, де було розпочато серію зустрічей у межах проєкту «Ремісничий ренесанс». Тон зустрічі задали експертки КНЕУ імені Вадима Гетьмана: Учасники переглянули інтерактивну презентацію результатів SMART-спеціалізації громади в межах туристичної дестинації «Шляхами Трипільської Праматері». Під час зустрічі було обговорено кращі світові та українські бізнес-кейси, надихаючі приклади розвитку туризму й ремісництва, а також можливості їх застосування у Крижополі. За результатами зустрічі учасники сформулювали низку бізнес-ідей, які стануть основою подальшої роботи з експертами. Серед озвучених пропозицій — створення готелів, туристично-інформаційного центру, послуги велопрокату, авторських екскурсій, дитячого табору та інших ініціатив. Попереду — опрацювання цих ідей і наступні кроки у спільному плануванні розвитку громади як туристичного осередку регіону. «Ремісничий ренесанс» — спільний проєкт АРР ТОТГ та громад Вінниччини, спрямований на розбудову південного Поділля через кластерну взаємодію, туризм і креативні індустрії. |






