Факультет маркетингу

Маркетингове дослідження в межах грантової програми "Кластери відродження"04 Листопада 2025р.

Викладачі кафедри регіоналістики і туризму КНЕУ імені Вадима Гетьмана розпочали роботу в грантовій програмі "Кластери Відродження" з маркетингового дослідження у громадах, першою з яких стала Крижопільська громада, де було розпочато серію зустрічей у межах проєкту «Ремісничий ренесанс».

Тон зустрічі задали експертки КНЕУ імені Вадима Гетьмана:
Тетяна Тимошенко, к.н. держ. упр., доцентка кафедри регіоналістики і туризму, запрошена вчена Уппсальського університету (Швеція), експертка з питань розвитку громад і туристичних дестинацій;
Оксана Богославець, к.е.н., професорка кафедри регіоналістики і туризму;
Ганна Обиход, докторка економічних наук, професорка кафедри регіоналістики і туризму (онлайн).

Учасники переглянули інтерактивну презентацію результатів SMART-спеціалізації громади в межах туристичної дестинації «Шляхами Трипільської Праматері».

Під час зустрічі було обговорено кращі світові та українські бізнес-кейси, надихаючі приклади розвитку туризму й ремісництва, а також можливості їх застосування у Крижополі.

За результатами зустрічі учасники сформулювали низку бізнес-ідей, які стануть основою подальшої роботи з експертами. Серед озвучених пропозицій — створення готелів, туристично-інформаційного центру, послуги велопрокату, авторських екскурсій, дитячого табору та інших ініціатив.

Попереду — опрацювання цих ідей і наступні кроки у спільному плануванні розвитку громади як туристичного осередку регіону.

«Ремісничий ренесанс» — спільний проєкт АРР ТОТГ та громад Вінниччини, спрямований на розбудову південного Поділля через кластерну взаємодію, туризм і креативні індустрії.
Грантова програма «Кластери Відродження» є частиною Швейцарсько-українського проєкту «Згуртованість та регіональний розвиток України» (UCORD), який реалізується за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва компанією NIRAS Sweden AB.