Факультет маркетингу

Викладачі програми

професор, д.е.н. Дима Олександр Олексійович

Заступник декана факультету маркетингу, Проофесор кафедри комерційної діяльності та логістики

Закінчив Київський національний економічний університет в 2003 р. та докторантуру ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана" в 2016 р.

 

Досвід роботи у бізнесі:

  • Навчання в університеті успішно суміщав з роботою в банківських установах (Банк «Національний кредит») та комерційних підприємствах (ТОВ «Агронафтопродукт», СП «КБТ», ТОВ «Родон-Агро»);
  • З 2003 року працює на посаді директора з маркетингу ТОВ «Родон-Агро», проекту Центр ландшафтного дизайну та озеленення «Мир сада» (інтернет-маркетинг, соціальні мережі, управління продажами, побудова довгострокової взаємодії зі споживачами).

Дисципліни основні:

  • «SMART логістика»
  • «Управління взаємовідносинами зі споживачами» («Маркетинг взаємовідносин»)
  • «Сервісний менеджмент» («Маркетинг послуг», «Управління сервісним обслуговуванням») 

а також раніше викладав «Розподільча логістика», «Інноваційний маркетинг», «Товарна інноваційна політика», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження»; «Маркетинговий менеджмент» (in English)

 

Наукові інтереси: управління ланцюгами постачання, інноваційнй розвиток, сервісна політика підприємства, управління продажами.


доцент, к.е.н. Кужель Вячеслав Миколайович

Закінчив Київський національний економічний університет, після чого у 2001 році вступив до аспірантури і розпочав  трудову діяльність на посаді асистента кафедри економіки підприємств. Захистив кандидатську дисертацію у 2006 р.

 

Досвід роботи у бізнесі:

Працював заступником фінансового директора Холдингова компанія «ENSO-GROUP» (галузь виробництва і реалізації будівельних матеріалів),заступником фінансового директора ТОВ «Колір-Авто» (підприємство корпорації «УкрАвто»), заступником фінансового директора "ТД Дукат" (оптово-роздрібна торгівля канцтоварів для дому та офісу), фінансовим директором ТД "Венето" (виробництво матраців та меблів), бізнес-тренером "Commerzbank Group", Lean менеджер "Fozzy Group".

Дисципліни основні:

Бізнес-планування логістичних операцій, Тренінги, Міждисциплінарні тренінги.

Раніше викладав дисципліни: Економіка підприємства, Бізнес-планування діяльності підприємства, Інноваційний менеджмент, Комплексний тренінг, Тренінг-курс "Start-up".

Наукові інтереси: 

Оптимізація логістичних процесів, Впровадження та підтримка технологій безперервного покращення (Lean, Kaizen), сучасні підходи управління персоналом в Логістиці

 


доцент, к.е.н. Виноходова Світлана Григорівна

Стаж роботи: наукової та викладацької - 5 років, як практика в сфері маркетингу, ринкових досліджень, управління проектною діяльністю та  ризик-менеджменту – понад 15 років.

У 2004 р. закінчила Донецький державний університет управління за спеціальністю «Менеджмент організацій». У 2010 р. - отримала ступінь кандидата економічних наук, захистивши дисертацію «Планування маркетингової діяльності страхових компаній».

Запрошений викладач та методолог-консультант в програмах CEUME (Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні), проектах міжнародної технічної допомоги «Навчальні програми професійного зростання» за підтримки USAID, 2014-2018.

Автор понад 30 публікацій з маркетингу, маркетингових досліджень, управління маркетинговими проектами та ризик-менеджменту у наукових, публіцистичних та професійних виданнях, монографії зі страхового маркетингу (2012), співавтор наукового посібника з питань управління проектами та маркетингу проектів державно-приватного партнерства (2016).

Запрошений викладач та методолог-консультант в програмах CEUME (Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні), проектах міжнародної технічної допомоги «Навчальні програми професійного зростання» за підтримки USAID, 2014-2018.

автор кейсів і викладач на навчальних семінарах CEUME для представників академічної спільноти (викладачів та керівників вищих навчальних закладів) в рамках навчально-методичної програми «Викладання ключових аспектів державно-приватного партнерства» (2014 р.).

методолог навчальної програми CEUME «Принцип «Do No harm» як інструмент аналізу конфлікту та оцінки впливу гуманітарних інтервенцій» для лідерів громадських організацій, що виконують різноманітні проекти у громадах Донецької та Луганської областей (2016 р.).

Досвід роботи у бізнесі:

Перші кар’єрні позиції  -  бізнес-аналітик, аналітик інвестиційних проектів  в енергетичній компанії (ДП «Укренерговугілля»), маркетолог-аналітик департаменту експортних продажів в секторі FMCG (ВК «Конті»).

Найбільш успішні проекти у сфері маркетингу та управління проектами реалізувала на ринках В2В і фінансових послуг. У 2005-2011 рр. керувала відділом маркетингу та розподільчої логістики, а потім дирекцією з маркетингу в компанії «Промкабель-Електрика» та мережі роздрібних магазинів «Пан Електро». У 2011-2013 рр. очолювала управління маркетингу страхової компанії "АСКА", що на той момент входила до ТОР-5 вітчизняних компаній небанківського фінансового сектору.

У 2013 р. заснувала і до сьогодні очолює власну маркетингову агенцію iMark, що спеціалізується на дослідженнях ринку, розробці та реалізації маркетингових проектів для страхових компаній, компаній фінансового, fintech- та insurtech-сектору (Україна та міжнародні проекти українського походження).

З 2017 р. співпрацює як запрошений консультант з низкою консалтингових агенцій України (управління маркетинговими та інфраструктурними проектами, ринкове прогнозування, бізнес-планування та попередня інвестиційна оцінка бізнес-проектів в різних секторах української економіки).

 2018 р. має власну практику як консультант з питань ризик-менеджменту та страхового захисту для підприємств реального сектору економіки (страхування колективів, операційної діяльності та інвестицій).   

Дисципліни основні:

«Розподільча логістика», «Інфраструктура товарного ринку», «Логістика», «Дослідження операцій в логістиці», «Управління проектами та змінами». 

А також «Маркетинг» та «Управління продажами». 

Наукові інтереси:

Маркетинг на ринках фінансових послуг, маркетинг в проектах та ініціативах державно-приватного партнерства, інструменти зниження інформаційної асиметрії на складних, у т.ч. державно регульованих ринках, поведінкова економіка та архітектура споживацького вибору.

 

Остання редакція: 28.11.18