Про підсумки проведення навчальних сертифікаційних програм «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing»04 Липня 2013р.Навчальні сертифікаційні програми «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing» були реалізовані в КНЕУ факультетом управління персоналом та маркетингу у період з 12.05.2013 по 30.05.2013. Як зазанчалося у попередній статті «Кафедра маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» спільно з МАМІ і GRAPE Ukraine презентували нові практично-орієнтовані навчальні програми» від 16 Квітня 2013р., у програмі прийняли участь провідні спеціалісти у сфері маркетингу з вітчизняних агентств. За результатами навчальних програм «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing», які були організовані за підтримки Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив та агентства Grape Ukraine, студенти КНЕУ отримали сертифікати. Сертифікати видавалися на підставі виконання практичних завдань, які були підготовлені представниками бізнесу, та іспиту. Cертифікат МАМІ «Маркетингові сервіси» отримали: Гавва Владислав Вікторович Сертифікат від Grape «Digital marketing» отримали: Сімакова Вікторія В’ячеславівна Крім цього, Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив відзначила роботу кафедри маркетингу КНЕУ сертифікатом за ініціативність та співпрацю у розвитку освіти у сфері маркетингу. Після вручення сертифікатів, 02.07.2013 р. відбувся круглий стіл, присвячений підведенню підсумків проведення навчальних програм «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing». До участі у круглому столі, крім представників Міжнароднї асоціації маркетингових ініціатив та агентства Grape Ukraine, приєдналися L'Oreal Ukraine та САН ІнБев Україна:
На круглому столі були представлені результати опитування студентів, які показали високу оцінку проведених програм. Студентами були озвучені побажання з розширення практичної складової програми, через організацію відвідування підприємств та створення можливостей реалізації своїх ідей на практиці. Учасники круглого столу обговорили перспективи подальшого вдосконалення навчального процесу. Найбільш актуальною проблемою, озвученою на круглому столі, була необхідність підвищення практичних навичок випускників, які в основному отримують теоретичні знання в університеті. Серед важливих навичок, якими повинні володіти студенти, були виділені презентаційні та комунікаційні здібності. Крім цього, були згадані такі характеристики, як ділова етика і здатність до співставлення фактів і розуміння наслідків тих чи інших дій. Результати реалізованої програми говорять самі про себе:
А що ж кажуть самі лектори-практики про цей проект? Сергій Зінкевич, керівник відділу спеціальних заходів агентства маркетингових сервісів «Talan Communications» наголосив: «Новый взгляд на профессию всегда полезен. Тем более, что этот курс будут читать практики, а значит, информация лекций будет прикладной и актуальной. Данный образовательный курс сможет дать более четкое представление о профессии, более широко раскрыть аспекты всего микса маркетинговых коммуникаций.» Сергій Зінкевич висловив готовність продовжити роботу над покращенням практичних знань майбутніх маркетологів. Алины Фроловой, Голова правління МАМІ, генеральний директор RAM 360 Agency вважає що: «Не секрет, что наше образование далеко от жизненных реалий. Студенты, окончившие ВУЗ зачастую не обладают ни теоретическими знаниями, ни тем более практическими навыками. Наш курс, конечно, не изменит все на 360 градусов, но даст понимание о том, что может быть на практике, в чем состоит работа рекламиста, откроет понимание о рынке в целом, возможно поможет кому-то трудоустроиться либо просто попрактиковаться. Наша задача – предоставить возможности, как эти возможности использовать – уже забота студента.Для рынка основная цель – это привлечение к себе внимания активной молодежи. Устоявшийся стереотип о рекламисте – это такой крутой мен, который снимает видеоролики. Наиболее частый ответ на вопрос «почему реклама» на собеседовании выглядит приблизительно так: «я очень креативный!». Молодежь просто не представляет себе, какие требования выдвигает и из чего состоит работа маркетолога. Отсюда несовпадение ожиданий и реальности, текучка кадров, неэффективность и пр. И конечно же, мы верим, что сможем помочь преподавательского составу ВУЗов в их нелегком труде по формированию более подготовленных специалистов.» Аліна Фролова також готова приймати участь у проекті і ось її пряма мова: ««В меру возможностей. Конечно, не получится уделять этому слишком много времени, я ведь «активно играющий тренер». А ценность – как бы банально это не звучало, я верю в то, что маленькими шажками можно менять мир к лучшему. И это мои усилия, направленные на изменения в нашей стране. Кроме того, если этот курс поможет определиться в жизни или облегчит трудоустройство хоть одному студенту – оно того стоило.» Олена Молодцова, Менеджер з діджитал маркетингу Агенстава Liquid7 Digital Content House (Atlantic Group) наголошує, що такий проект дозволить покращити взаєморозуміння між учасниками ринку маркетингових комунікацій. Крім цього, Олена Молодцова наголошує на можливості персонального розвитку, приймаючи учать у такому проекті. Світлана Степаненко, Генеральний директор TWIGA Communication Group Ukraine: «Преподаватели большинства отечественных вузов делают акцент на изучение базовых теоретических аспектов маркетинга и рекламы, в большей степени опираясь на международный опыт. Данный проект сможет помочь студентам узнать больше о практических аспектах маркетинговых коммуникаций в реалиях украинского рынка, иметь качественную образовательную подготовку к будущей работе в сфере маркетинга и рекламы. Подобные проекты призваны поднять общий уровень образования по специальности маркетинга в Украине. Это своеобразная инвестиция в развитие рекламно-коммуникационного рынка в Украине. Кроме того, лектору интересно увидеть и оценить свежий взгляд молодого поколения, а в будущем – подобрать достойные профессиональные кадры. Люди, обладающие большим практическим опытом в той или иной сфере, просто обязаны делиться им с другими. А любое знание, как говорил Л.Н. Толстой, действует воспитательно. Поэтому мы рады вносить такой образовательный вклад в развитие молодых специалистов.» Людмила Косович, управляючий директор TMA DRAFT наголошує, що «Ми хочемо продемонструвати студентам, що маркетинг сервіси, з усією їх багатокомпонентністю і складністю – насправді надзвичайно ефективний, дієвий інструмент маркетингу, займатися яким цікаво і перспективно. Крім того, це певною мірою профорієнтуючий курс – можливо, хтось знайде свій професійний інтерес та реалізує своє покликання. … Студенти часто працюють промоутерами, стажерами, помічниками, то ж їх кращі знання в галузі полегшать навчання та виховання молодих кадрів. Пошук юних талантів – теж дуже прагматичний намір. Ну і звісно, загальний ріст освіченості ринку в нашій сфер. Це цікавий досвід, дуже корисний з точки зору ринку, молоді і проявів компетенції агентств. Дуже хвилююче, коли ти навчаєш студентів вузу, в котрому вчилася сама. Дуже хвилююче є те, що ти можеш дати студетам основи практичних знаннь, які дуже потрібні, коли вони закінчують вуз і починають працювати на себе.» Людмила Косович вважає, що наполеглива робота в цьому напрямку є дуже важливою, адже «КНЕУ може стати кузнею талантів не тільки для агентств, але й для клієнтів, бізнесу в цілому». Крім позитивних відгуків, ми отримали кілька конструктивних зауважень. Зокрема Иветта Делікатна, керівник служби управління талантами Atlantic Group, наголошує, що проект потребує більшої практичної орієнтації і варто було б направити студентів на практику у компанії, що співпадає з пропозиціями студентів. Викладачам кафедри маркетингу Іветта Делікатна запропонувала застосовувати нові сучасні методи організації роботи і мотивації студентів до навчання, які використовуються у крупних корпораціях для розвитку персоналу. Крім цього, викладачам варто відвідувати якомога більше тренінгів, які проводять компанії та агентства для своїх співробітників. На завершення викладачами КНЕУ була проведена презентація розширеного варіанту сертифікаційних програм, в рамках якої з’являються широкі можливості участі представників бізнесу та посилення практичної складової навчального процесу з орієнтацією на окремі аспекти маркетингу. На сьогоднішній день кафедрою маркетингу додатково до існуючих розробляється сертифікаційні програми: «Логістика», «Маркетингові дослідження» та «Маркетинг послуг». Черговий раз хочемо висловити подяку Міжнародній асоціації маркетингових ініціатив та діджитал агентству Grape Ukraine. Хай щастить! Заст. декана ФУПтаМ Дима О.О. |