Молодь опановує маркетинг13 Листопада 2012р.Шановні колеги! Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” звертається до Вас з проханням підтримати та направити на конкурс наукові роботи студентів 4-го та 5-го курсів Вашого навчального закладу.
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. Мета конкурсу: створити інформаційну платформу для обміну знаннями, прогресивними методиками та інформацією, налагодити діалог між вченими та бізнесом, підтримати талановиту молодь. Роботи приймаються до 1 лютого 2013 року. Процедура визначення переможців конкурсу. Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 30 квітня 2013 року. Призи конкурсу: Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK Ukraine. З повагою, Олександр Дима, Контакти організаторів: тел.: 38 067 7758561, marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru |