Кафедра маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» спільно з МАМІ і GRAPE Ukraine презентували нові практично-орієнтовані навчальні програми16 Квітня 2013р.Вперше один із провідних економічних вузів України спільно з титанами рекламного ринку України, Міжнародною Асоціацією маркетингових ініціатив (МАМІ) і Digital-агентством GRAPE Ukraine, презентували студентам четвертого курсу спеціальності маркетинг ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» практично-орієнтовані навчальні програми «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing». Презентація відбулася в стінах університету 16 квітня 2013 року. Ця подія викликала значний інтерес в колі студентів, які прийшли на презентацію. Доцільно відмітити, що на презентації були присутні студенти не лише спеціальності маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», але й студенти інших спеціальностей і навіть ВНЗів. Беручи до уваги значний інтерес студентів до двох програм, розклад занять було складено таким чином, щоб вони могли відвідувати лекції як програми «Маркетингові сервіси», так і «Digital marketing». Слухачам кожної з програм пропонують відвідати 16 лекцій і виконати 8 практичних завдань. За підсумками вивчення програмного матеріалу студенти складатимуть іспит, кращі отримають сертифікат та запрошення на роботу в провідні агенції індустрії. Основним завданням сертифікаційної програми «Реклама и PR» її автори вважають розширення рівня знань випускників, їх адаптація до сучасних вимог роботодавців, а також задоволення «кадрового голоду» на кваліфікованих спеціалістів в області реклами і PR на вітчизняному ринку. Як було зазначено, запропоновані студентам практично-орієнтовані учбові програми «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing» присвячені двом, напевно, найбільш актуальним напрямкам на сучасному ринку маркетингових комунікацій. Напрямок «Маркетингові сервіси» представляє галузева асоціація ринку маркетингових сервісів в Україні Міжнародна Асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ). В рекламній індустрії асоціація з 2006 року, за цей час об’єднала 50 українських агенцій, що складає 80% від всіх учасників ринку маркетингових сервісів України. Враховуючи тенденції розвитку BTL заходів на вітчизняному та світовому ринку, основні розділи практично-орієнтованої учбової програми «Маркетингові сервіси» складаються із таких напрямків:
Провідні експерти ринку маркетингових сервісів розкажуть студентам про сучасні тенденції розвитку ринку маркетингових сервісів, його структуру, процес планування реалізації та контролю маркетингових сервісів. Для висвітлення матеріалу в програмі задіяні спікери, які є провідними експертами в своїй сфері: Іветта Делікатна – Директор з міжнародного розвитку комунікаційного холдингу Atlantic Group (Україна), Аліна Фролова – Генеральний директор агентства маркетингових сервісів RAM 360 та генеральний директор Міжнародної Асоціації маркетингових ініціатив (МАМІ), Людмила Даценко – Президент агентства ROI Communications, Оксана Добрянська – директор з розвитку нових напрямків бізнесу агентства маркетингових сервісів RAM 360, Світлана Степаненко – Генеральний директор TWIGA Communication Group Ukraine, Генадій Довгань – Директор агентства з торгівельного та польового маркетингу Clever Force, Оксана Небогіна – директор по роботі з ключовими клієнтами HAVAS ENGAGE Ukraine, Наталія Різник – Управляючий директор спеціалізованого трейд-маркетингового агентства Impacto (Група АДВ Україна), Ліза Сігорська – директор соціальних медіа компаній Liquid 7 Digital Content House, Людмила Косович – управляючий директор TMA DRAFT Ukraine, Марія Марінова – Директор з підбору персоналу комунікаційного холдингу Atlantic Group (Україна) . Напрямок «Digital marketing» представляє Digital-агентство №1 в Україні –«GRAPE Ukraine» під керівництвом випускника КНЕУ імені Вадима Гетьмана – Юрія Гладкого. В рекламній індустрії Юрій з 2001 г. В середині 2009 р. разом з партнерами створив агенцію цифрового маркетингу «СОХО», яка за 2 роки увійшла до ТОП Digital-агенцій України, отримавши нагороди на індустрійних конкурсах. З березня 2011 р. Юрій займається розвитком та управлінням Digital-агентства «GRAPE Ukraine». У кінці 2012 р. GRAPE Ukraine було визнано Digital-агентством № 1 відповідно до проміжного рейтингу креативності Всеукраїнської Рекламної Коаліції. Окрім цього, Юрій є Членом правління комітету Digital агентств України (UDAC). Найкращі працівники агенції не лише прочитають студентам лекції, а ще й запросять відвідати агенцію для кращого розуміння індустрії цифрових комунікацій. Крім того, викладати окремі лекціі з програми «Digital marketing» будуть спеціалісти агентства, серед яких: Сергій Кузьменко, Стратегічний Директор; Сергій Мілюк, Креативний Директор; Олена Салівон, Проектний Директор; Акаунт-менеджери Карина Журавльова та Інна Ярова. Основні розділи практично-орієнтованої програми «Digital marketing» складаються із таких тем:
Таким чином, практично-орієнтовані навчальні програми «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing» дозволять студентам отримати:
Практично-орієнтовані навчальні програми «Маркетингові сервіси» і «Digital marketing» будуть проходити в ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» з 13.05.2013 по 31.05.2013. Побажаємо всім успіху! Запропоновані практиками програми включені до структури навчальної сертифікаційної програма «Реклама і PR», і значно поглиблюють знання та компетенції випускників спеціальності маркетинг ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» у сфері маркетингових комунікацій. Програма «Реклама і PR», як і інші сертифікаційні програми «Логістика», «Маркетингові дослідження» і «Маркетинг послуг», розроблена викладачами кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», до реалізації яких запрошуються партнери з числа представників бізнесу. |