Факультет маркетингу

Визначені найкращі молоді студенти-маркетологи01 Жовтня 2012р.

27 вересня 2012 в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка.

Особливістю цьогорічного конкурсу стала надзвичайно велика кількість робіт. Всього було подано 57 робіт з 36 навчальних закладів України. Більшість з них були виконані дуже якісно та професійно, тому авторитетне журі конкурсу,  до складу якого входять провідні дослідники України, змушені були перенести фінал конкурсу і визначати переможців у два тури. Також, окрім перших трьох призових місць, які отримали грошові призи, було додатково виділено окремі роботи заохочувальними призами.

Світлана Винославська, заступник генерального директора компанії  TNS в Україні, зазначила, що: «Нам було дуже приємно читати студентські роботи. Більшість з них виглядали дуже професійно. Не кожен може презентувати свої вміння експертам в галузі, тому для студентів це велика честь і велика можливість показати себе».

Олександр Федоришин,  генеральний директор GfK Ukraine, подякував за гарні роботи і наголосив на тому, що радий бачити молодих спеціалістів, які вже зараз показали себе і по завершенню університету зможуть претендувати на роботу в таких компаніях як TNS та GfK.

У 2011-2012 році кращою кафедрою  у підготовці дослідників була визнана кафедра маркетингу та комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Від цієї кафедри надійшла найбільша кількість робіт. І хоча жоден студент не потрапив в призову трійку переможців, але загальна якість надісланих досліджень була дуже високою.

Перше місце серед наукових студентських робіт присуджено студентці Черкаського державного бізнес-коледжу Ірині  Бачуріній за роботу: «Дослідження маркетингової діяльності ПАТ Укрінбанк», науковий керівник Надія Азьмук.

Друге місце посіла робота студентів КНЕУ ім. Вадима Гетьмана Ольги Сторчак та Павла Улицького: «Аналіз сервісної політики роздрібних мереж на ринку побутової техніки та електроніки», науковий керівник Олександр Дима.

Третє місце зайняла Альона Бомблюк з Хмельницького національного університету за роботу: «Дослідження ставлення молоді міста Хмельницький до соціальної реклами», науковий керівник Світлана Ковальчук.

Додатково цього року були також відзначені:

  • За найбільш креативну роботу -  Шатілов О. «Дослідження сприйняття брендів стільникових операторів», Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля м. Луганськ
  • За найактуальнішу тему -  Головань Л. «Удосконалення сервісного обслуговування на Південній залізниці», Українська державна академія залізничного транспорту
  • Заохочувальний приз за системність викладеного матеріалу отримали Адамова А.О., Медяновська А., Прокопова Н. «Дослідження національних та світових тенденцій розвитку ринку вина та розробка стратегій виходу ТМ «Інкерман» на нові ринки», КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
  • За кращу роботу в номінації В2В -  Рижук І. «Маркетинговий аналіз товарної пропозиції ПрАТ завод «Іскра», Рівненський інститут слов’янознавства Київського славістичного університету
  • За кращу роботу з використання якісних досліджень - Гавриш Д. «Практичні аспекти застосування фокус-груп в маркетингових дослідженнях», Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
  • Кращою роботою в номінації «Маркетинг на міжнародних ринках» визнана робота  Забари К. «Формування маркетингової стратегії діяльності українського виробника шин «Росава» на ринку Бразилії», Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка вперше був проведений в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.

Основні вимоги до наукових студентських робіт:

  • Робота повинна бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;
  • Робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;
  • Аналізувати сегменти ринку;
  • Давати аргументовані рекомендації щодо застосування певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу;
  • Оригінальність викладу, без абстрактних міркувань, оцінюється не кількість, а якість роботи.

В журі конкурсу «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України: проф. Микола Чурилов (генеральний директор TNS Ukraine), проф. Володимир Паніотто (президент компанії InMind), Олександр Федоришин (генеральний директор компанії ГФК-ЮКРЕЙН), Владислав Стефанишин (маркетинг-директор ТД «Водна техніка»), Олег Синаюк (директор компанії Нью Імідж Груп), Ірина Лилик (генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Національний представник ESOMAR в Україні), Павло Маркаренко (член Ради УАМ), Світлана Гостілова (маркетинг-директор компанії Володимир Лтд), Михайло Сокол (директор зі стратегічного маркетингу корпорації Богдан), проф. Ірина Решетнікова (керівник українсько-німецької програми по логістиці КНЕУ), Ірина Фірстова (генеральний директор компанії Nielsen Ukraine), Іван Любарський (генеральний директор компанії IRS Group).

Конкурс проводиться під егідою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Організаторами конкурсу «Молодь опановує маркетинг» є Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Ukraine і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана.

Продовжуючи хороші традиції, на 30 квітня 2013 року запланована Всеукраїнська наукова студентська конференція «Молодь опановує маркетинг», де будуть підведені підсумки та визначені переможці чергового конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка. Роботи на конкурс приймаються до 1 лютого 2013 р.

Спонсори:

Інформаційні партнери: