Кафедра маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» отримала нагороду провідної дослідницької компанії23 Квітня 2013р.23 квітня у ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» відбулася Всеукраїнська студентська конференція «Молодь опановує маркетинг», на якій були представлені роботи учасників Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка. На конкурсі були присутні представники провідних дослідницьких компаній та ВНЗ України. В межах цього конкурсу компанія «GfK Ukraine» щороку нагороджує найкращу команду викладачів, яка забезпечила підготовку якісних робіт на конкурс. Цього року спеціальну премію отримала кафедра маркетингу факультету управління персоналом та маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана». Щиро вітаємо викладачів та студентів! В журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України: Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна; Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні; Іван Любарський – директор компанії IRS Group; Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»; Олена Попова – директор компанії InMind; Олег Синаюк– член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків); Олександр Федоришин – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН; Владислав Стефанишин – керівник відділу маркетингу та розвитку ТОВ ТД «Вода техніка»; Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД; Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»; Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана; Марина Морська – директор з організаційного розвитку компанії ACNielsen. |