Факультет маркетингу

Маркет-плейси та інформаційні системи

Робоча програма навчальної дисципліни "Комерційна діяльність" 

Дисципліна «Маркет-плейси та інформаційні системи» є актуальною в умовах цифрової трансформації бізнесу та зростання онлайн-торгівлі, дозволяє здобувачам освіти оволодіти знаннями про принципи функціонування маркет-плейсів, використання інформаційних систем для управління комерційною діяльністю, автоматизацію бізнес-процесів та аналіз даних. Освоєння цієї дисципліни сприяєтиме формуванню компетентностей, необхідних для ефективного ведення торгівлі у цифровому середовищі, оптимізації логістичних процесів і підвищення конкурентоспроможності підприємств.

Підготовка і затвердження методичних матеріалів з вивчення дисципліни заплановано на 2025-2026 н.р. 

Остання редакція: 11.02.25