- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Події та новини кафедри»
- Підсумки роботи платформи «Маркетинг у забезпеченні інноваційного і конкурентного розвитку України» 91-ої студентської наукової конференції «Інноваційні проєкти для економічного відродження та конкурентного розвитку України»
Підсумки роботи платформи «Маркетинг у забезпеченні інноваційного і конкурентного розвитку України» 91-ої студентської наукової конференції «Інноваційні проєкти для економічного відродження та конкурентного розвитку України»24 Квітня 2024р.
24 квітня 2024 року в КНЕУ ім. В. Гетьмана в онлайн форматі відбулася робота платформи кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка «Маркетинг у забезпеченні інноваційного і конкурентного розвитку України» у межах 91-ї наукової студентської конференції «Інноваційні проєкти для економічного відродження та конкурентного розвитку України».
У конференції під час роботи платформи брали участь здобувачі факультету маркетингу, факультету мiжнародної економiки i менеджменту (2-4 курсів бакалаврату та 1 курсу магістратури денної та заочної форми навчання), які представили доповіді, присвячені актуальним проблемам маркетингу інновацій в Україні та світі, глобальним викликам, які постають перед маркетологами у сучасному турбулентному середовищі, особливо в умовах воєнного стану.
Зокрема, висвітлювалися проблемні питання соціально-відповідального маркетингу та необхідності його застосування в сучасних умовах, маркетингових аспектів використання застосунку "Дія" і його можливості закордоном для бренду української ІТ галузі та електронного врядування, маркетингу в діяльності торгівельних підприємств, альтернативного використання непридатних через війну територій, використання інноваційних технологій в рекламній діяльності підприємства, використання цифрових інструментів у маркетингу для стимулювання інноваційного розвитку економіки України тощо.
Усі доповіді супроводжувались мультимедійними презентаціями та викликали високу зацікавленість з боку здобувачів і викладачів. Було виявлено значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх фахової підготовки. Доповіді мали доведену актуальність та новизну, логічність у викладені матеріалу та його загальну цікавість. Презентації були достатньо високої якості, відповіді на запитання аудиторії характеризувались повнотою та фаховою обізнаністю.
Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка висловлює щиру подяку всім учасникам конференції і запрошує приймати участь у подальших наукових заходах факультету маркетингу!