- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Проєкти»
- Практично-орієнтований курс лекцій "Трейд-маркетинг" від компаній "Нестле Україна" та "Impacto"
Практично-орієнтований курс лекцій "Трейд-маркетинг" від компаній "Нестле Україна" та "Impacto"
На 3 курсі навчання на бакалаврському рівні вищої освіти на факультеті маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана у співпраці з компаніями “Нестле Україна” та "Impacto" реалізується практично-орієнтована навчальна програма “Трейд-маркетинг”, яка передбачає 9 лекцій та підготовку комплексу пропозицій для брендів компанії “Nestlé”.
Курс був розроблений в 2014 році для того, щоб навчальний процес став більш насиченим і продуктивним, зокрема створити не тільки теоретичний курс, а й наповнити його практичними кейсами. Інтегровані бізнес-лекції та бізнес-практики Nestlé в Україні і "Impacto" виявилися дуже цінними, адже студентам часто не вистачає саме практичного досвіду, щоб в майбутньому ставати цінними кадрами, привабливими для бізнесу.
За період 2014-2018 рр. курс з трейд-маркетингу пройшли більше 400 студентів. Позитивним результатом проекту є те, що Nestlé в Україні взяла на практику і стажування (станом на 2018 р.) 48 студентів з КНЕУ, з них постійними працівниками стали 33% студентів1.
За розвиток партнерства між бізнесом і університетами, і зокрема за Курс лекцій з трейд-маркетингу, як проект, який робить цінний внесок у розвиток молоді та надає їм практичні навички для майбутньої професії, компанія Nestlé в Україні у 2017-2018 рр. була відзначена в межах Національного форуму «Бізнес і університет».
Nestlé в Україні активно розвиває проект "Альянс заради молоді", безперервно створюючи можливості навчання, практики та розвитку для молодих людей. У листопаді 2018 року компанію Nestlé в Україні було нагороджено за розвиток партнерства між бізнесом та університетами в рамках V Національного форуму «Бізнес і університети: хто готує підприємців». На Форумі Nestlé представила два проекти «Курс лекцій з трейд-маркетингу» та бізнес-захід для студентів «Business Truth 4 YOUth». За 2017-2018 компанія Nestlé провела 198 заходів, спрямованих на інформування студентів і випускників про актуальні можливості з працевлаштування, стажування та практик; займається підготовкою студентів до проходження співбесід та ділиться власними бізнес-кейсами. Курс лекцій з трейд-маркетингу: Nestlé з партнерами підтримує інноваційний курс з трейд-маркетингу, у межах якого співробітники Nestlé та трейд-маркетингового агентства «Impacto» проводять лекції у Київському національному економічному університеті ім. В. Гетьмана для студентів 3-го курсу факультету «Маркетинг». 2017 року саме цей проект був відзначений журі Національного форуму «Бізнес і університети» як проект, який робить цінний внесок у розвиток молоді та надає їй практичні навички для майбутньої професії. Курс був розроблений у 2014 році для того, щоб навчальний процес став більш насиченим і продуктивним, адже це не лише теоретична частина, а й наповнення практичними кейсами. Інтегровані бізнес-лекції є дуже цінними, адже студентам часто не вистачає саме практичного досвіду, аби у майбутньому ставати привабливими для бізнесу кадрами.
Бізнес-захід для студентів «Business truth 4 YOUth»: У листопаді 2018 компанія Nestlé разом із компаніями-партнерами «Альянсу заради молоді» організувала бізнес-захід для студентів Business truth 4 YOUth, який є частиною глобальної щорічної ініціативи VET week. На заході відвідувачі мали можливість прослухати 14 лекцій від співробітників різних відділів компанії та представників партнерів, які розповіли чим займаються у своїй повсякденній роботі, поділилися кращими практиками та порадами в галузі маркетингу, трейд-маркетингу та логістики.
Зі Звіту про Створення спільних цінностей Nestle в Україні 2018 2 |
Джерела: [1], [2]