Cертифікаційні програмиНа факультеті маркетингу студенти мають можливість в межах освітньої програми "Маркетинг" на першому (бакалаврському) рівні вищох освіти брати участь також в одній із Сертифікаційних програм, сформованих із серії дисциплін, які їм пропонуються в межах варіативної складової навчання на другому-четвертому курсах, а також практики. На освітній програмі "Маркетинг" пропонуються Сертифікаційні програми:
До викладання залучені професіонали з різних сфер бізнесу, що дозволяє не тільки розширити спеціалізацію навчання, а й сформувати у студентів глибокі практичні знання, що відповідають сучасним трендам. Компанії, своєю чергою, мають можливість познайомитися з зі студентами ще під час навчання, в процесі розгляду та аналізу практичних ситуацій, що дає змогу, з однієї сторони, навчати їх “під власні потреби”, а з іншої - вибудовувати стосунки з потенційною аудиторією майбутніх фахівців, які в подальшому можуть приєднатися до компанії. Одним із постійних партнерів сертифікаційних програм “Інтернет-маркетинг” та “Логістика” є компанія L’Oreal, експерти якої діляться досвідом, навчаючи студентів на реальних кейсах з практики. Про успішність такої співпраці свідчить високий відсоток учасників сертифікаційних програм серед стажерів компанії.
|