Практично-орієнтована навчальна програма "Customer Experience" від МАМІ
З 2013 року факультет маркетингу КНЕУ ім. В. Гетьмана спільно з Міжнародною Асоціацією Маркетингових Ініціатив (МАМІ), яка є галузевою асоціацією ринку маркетингових сервісів в Україні, реалізують для студентів практично-орієнтовану навчальну програму “Customer Experience” (до 2018 року - “Маркетингові сервіси”). За підсумками вивчення програмного матеріалу студенти складають іспит, що оцінюється за участі представників рекламної індустрії. Кращі учасники отримують сертифікат та запрошення на роботу в провідні агенції. Основним завданням сертифікаційної програми є розширення рівня знань випускників, їх адаптація до сучасних вимог роботодавців, а також задоволення «кадрового голоду» на кваліфікованих спеціалістів у сфері реклами та PR на вітчизняному ринку. В програмі задіяні спікери, які є провідними експертами в своїй сфері і дуже часто очолюють одне з агенств, що входять до МАМІ. Вони знайомлять студентів із сучасними тенденціями розвитку ринку маркетингових сервісів, його структурою, а також із процесами планування, реалізації та контролю окремих маркетингових сервісів. Навчання проводилось навіть у квітні 2022 року. Це був ювілейний десятий курс, а одинадцятий етап вже завершися у червні 2023 року. Програму проводили в онлайн-режимі, лекції були доступні у відео-форматі. Теми лекцій розкривають різні напрямки маркетингових сервісів та тренди рекламного ринку: Marketing job, Комунікаційна стратегія, Content marketing та SMM, Influencer Marketing, Experiential marketing, Event Marketing, Trade marketing, Нестандартні комунікації, Consumer marketing, Програми лояльності, Neuromarketing, SustainabilityCommunications. Попри складні обставини, програма Customer Experience має успішні результати: випуск 2022 - із 234 студентів сертифікати МАМІ отримали 109; випуск 2023 - 220 сертифікатів видано кращим студентам із 283 учасників. У 2024 році програма Customer Experience тривала з лютого по травень, в ній взяли участь 336 студентів. Їм було запропоновано насичену програму: 14 тем, 17 експертів, 14 лекцій та 7 практичних зайнять, загалом 47 годин. До традиційних сесій з маркетингових комунікацій додались презентації з Sustainability Communications / Комунікація сталості, Лідерства, Сервісорієнтації. Про програму “Customer Experience” в КНЕУ - на вебсайті МАМІ:
|