Підсумки роботи платформи «Маркетингове забезпечення інноваційних процесів у період відновлення економіки України в повоєнний час» 90-ої студентської наукової конференції «Інноваційні проєкти для післявоєнного відновлення та розвитку України»28 Квітня 2023р.27 квітня 2023 року в межах ювілейної 90-ї щорічної студентської наукової конференції «Інноваційні проєкти для післявоєнного відновлення та розвитку України» в КНЕУ ім. В. Гетьмана в онлайн форматі відбулася робота платформи кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка «Маркетингове забезпечення інноваційних процесів у період відновлення економіки України в повоєнний час». В роботі взяли участь здобувачі 2-4 курсів бакалаврату та 1 курсу магістратури факультету маркетингу, факультету економіки та управління, факультету фінансів, які представили доповіді, присвячені актуальним маркетинговим проблемам. На платформі обговорили різні важливі питання щодо тематики платформи: бенчмаркінг, маркетингові комунікації, брендинг, стартапи, інноваційні підходи, маркетингові стратегії та інші в період відновлення економіки України. Виступи доповідачів були дуже цікавими та корисними. Всі без виключення доповіді викликали високу зацікавленість як студентської аудиторії, так і викладачів, і супроводжувались мультимедійними презентаціями. Доповіді мали доведену актуальність та новизну, враховуючи тематику конференції. Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка висловлює подяку всім здобувачам і викладачам, які взяли участь та долучились до організації платформи конференції. Бажаємо успіхів у навчанні та роботі і запрошуємо до участі в подальших наукових заходах факультету маркетингу! |