Факультет маркетингу

Підсумки роботи платформи «Маркетинг у цифровій економіці» 88-ї наукової студентської конференції «Інноваційні ідеї та креативні проєкти в цифровій екосистемі»17 Травня 2021р.

17 травня 2021 року в онлайн-форматі відбулася робота платформи «Маркетинг у цифровій економіці», організована кафедрою маркетингу імені А.Ф. Павленка в межах 88-ї наукової студентської конференції «Інноваційні ідеї та креативні проєкти в цифровій екосистемі» в КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.

Під час засідання виступили студенти 2-5 курсів факультетів маркетингу, міжнародної економіки, фінансів денної та заочної форм навчання, які представили доповіді, присвячені актуальним проблемам цифрового маркетингу в Україні та світі, глобальним викликам, які постають перед маркетологами у цифровій екосистемі, особливо в умовах розвитку діджиталізації маркетингових процесів. Зокрема, у виступах висвітлювалися такі теми, як:

  • Адвергеймінг як комунікаційна технологія онлайн-маркетингу (Ходаківська Анна, 2 курс, УМ-201; науковий керівник: Дерев’янченко Т.Є., к.е.н, доцент, доцент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка);
  • Вплив цифровізації на маркетингові аспекти логістичної діяльності в умовах глобальної пандемії (Федак Дмитро, 2 курс, ОА-202; науковий керівник: Ткаченко П.В., асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка);
  • Маркетинг у міжнародній діяльності підприємств (Кирилов Іван, 3 курс, МE-302; науковий керівник: Пилипчук В.П., к.е.н., професор, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка);

  • Соціальні мережі сучасних підприємств: досвід застосування (Євченко Марія, 4 курс, РМ-403; науковий керівник: Баша І.М., к.е.н., доцент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка);
  • Тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні (Королькова Ксенія, 5 курс, РМР-501; науковий керівник:      Пилипчук В.П., к.е.н., професор, професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка);
  • та інші.

Доповіді всіх учасників викликали високу зацікавленість як серед студентської аудиторії, так і викладачів. Доповіді були підготовлені з застосуванням проєктного підходу в науковій роботі, мали доведену актуальність і новизну, логічність у викладенні матеріалу, містили посилання на результати новітніх наукових і науково-прикладних досліджень. Мультимедійні презентації, які супроводжували доповіді, були високої якості, а відповіді доповідачів на запитання аудиторії характеризувались повнотою та фаховою обізнаністю, що засвідчило значний науковий потенціал доповідачів та високий рівень їх підготовки.

Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка висловлює щиру подяку всім учасникам конференції і запрошує барати участь у подальших наукових заходах факультету маркетингу!

 

Підготував: Голіцин А.М., к.е.н., доцент кафедри, модератор платформи «Маркетинг у цифровій економіці»