Рекламожери 2: 100% true18 Квітня 2013р.САР ФУПтаМ, разом з факультетом управління персоналом та маркетингу, вдруге провели вечір Рекламожерів, на основі французького показу «Ніч рекламожерів» (LaNuitdesPublivoirs). Оригінал заходу, що насправді триває всю ніч, був заснований Жаном Марі Бурсіко, котрий з дитинства любив кінематограф та збирав плівки рекламних роликів ще з дитинства. За багато років вдалося зібрати величезну колекцію унікальних та (в деяких випадках) майже загублених реклам та проектів. Вперше LaNuitdesPublivoirs було проведено 1981 року, і з того часу закохує в себе мільйони людей. «Рекламожери 2: 100% true» відбувся 18 квітня о 17:20. Нагадаємо, що перший вечір був проведений у грудні 2012 року «Вечір Рекламожерів: КНЕУ style» та мав шалений успіх не тільки у студентів КНЕУ, а й представників інших ВНЗ та, навіть, викладачів. Цього разу, організатори вирішили доповнити перегляд роликів виступом Дениса Поступного – маркетолога та рекламіста, директора рекламного агентства “Cream Team”. Складалося враження, що зайшов персонаж з фільму «99 франків»: «… ми бісились, грались та робили речі просто тому, що хотіли, що могли». Окрім цікавих та нестандартних прикладів своїх робот, Денис надав студентам декілька порад з приводу майбутнього працевлаштування та прокоментував тенденцій розвитку маркетингу України. Власне реклами були розділені на 3 блоки: холодні блюда або dejavu (реклами, що були обрані як найкращі з минулого показу); гарячі блюда, представлені європейськими, східними та американськими роликами; та на десерт – соціальна реклама, реклама «про життя», «іграшки» та «про папір». Другий та третій блоки розділяла «рекламна пауза», протягом якої спонсори– ТМ «Прозора» компанії «Оболонь» таівент-агенство «RAVE'ERA» – частували гостей печивом, цукерками та напоями. Програма була цікавою, ролики – емоційними та захоплюючими (особливо соціальна), а атмосфера – дружньою та позитивною. Навіть значні технічні проблеми не змогли «розігнати» шанувальників реклами по домівкам: вони продовжували частуватись солодощами та терпляче-дружньо чекати продовження програми. Привітне ставлення глядачів зайвий раз довело, що даний проект вартий вкладених зусиль, і має постійно реалізовуватися та розвиватися у стінах КНЕУ! Впевнені, що всі шанувальники реклами чекатимуть наступного показу, котрий затьмарить перший успіх та виправить недоліки другого разу. Отож, рекламомани, чекаємо наступної зими! Підготувала: |