Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг”02 Лютого 2015р.Шановні колеги! Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” звертається до Вас з проханням підтримати та направити на конкурс наукові роботи студентів 4-го та 5-го курсів Вашого навчального закладу. Організатори конкурсу:
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці. Роботи приймаються до 15 березня 2015 року. Процедура визначення переможців конкурсу. Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 22 травня 2015 року. Призи конкурсу: Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН. З повагою, Олександр Дима, Контакти організаторів: тел.: + 38 067 775 85 61, marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru |