| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Події та новини кафедри»
- Результати 12-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка (2017)
Результати 12-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка (2017)27 Травня 2017р.26 – 27 травня 2017 року відбулася підсумкова конференція 12-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка. Організатори: ГО "Українська Асоціація Маркетингу", Київський національний економічний університет імені ВГадима Гетьмана (Кафедра маркетингу), Компанія TNS Україна На конкурс було подано 38 робіт студентів з 21 університету України.
За рішенням журі переможцями конкурсу стали: - 1 місце - Церковна Катерина, студентка факультету маркетингу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» - за роботу «ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОГО СПРИЙНЯТТЯ МЕРЕЖІ ФІТНЕС-ЦЕНТРІВ І СПОРТ-КЛУБІВ ГРУПИ КОМПАНІЙ «SPORT LIFE» (науковий керівник: д.е.н. Дима О.О)
- 2 місце - Юркевич Ольга та Жегус Тетяна, студентки 3 курсу факультету менеджменту Харківський державний університет харчування та торгівлі - за роботу «МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОПИТУ НА ПРОДУКТИ З СИРУ КИСЛОМОЛОЧНОГО СЕРЕД МЕШКАНЦІВ ХАРКОВА З МЕТОЮ РОЗР ОБКИ КОНЦЕПЦІЙ НОВОГО ПРОДУКТУ» (науковий керівник: к.е.н., доц. Афанасьєва О.П.)
- 3 місце - Данилюк Юлія, студентка 4 курсу ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет - за роботу «ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ САНАТОРНО КУРОРТНОЇ СФЕРИ (НА ПРИКЛАДІ САНАТОРІЮ «ТОКАРІ») (науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю.)
- 3 місце - Мельник Анатолій, студент Одеський національний політехнічний університет - за роботу «МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАГАЗИНУ «ЗОНА51» (науковий керівник: д.е.н. Яшкіна О.І.)
- 3 місце - Удовиченко Любов, студентка факультету маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» - за роботу ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ МВМ» (науковий керівник: д.е.н. Федорченко А.В.)
Спеціальні номінації: - Вдале поєднання технологій дослідження: Булатова А.С., Смілянський А.В., студенти ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет - за роботу «ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО РЕКЛАМИ У М. СУМИ» (науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю.)
- Чіткість викладення та цікава сегментація у роботі: Танасієнко Олена, здобувач вищого кваліфікаційного рівня «магістр» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ - за роботу "Нейромаркетинг: маркетингові дослідження впливу радіо реклами на споживача"
- Вдосконалена та апробована методика аналізу веб-сайтів: Вакуленко Олександра, студентка 5 курсу економічного факультету Приазовський державний технічний університет - за роботу "МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ WEB-САЙТІВ КІНОТЕАТРІВ ТА ОПТИМИЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЇХ ПРОСУВАННЯ" (науковий керівник: д.е.н., доц. Гончар В.В.)
- Опанування складних аналітичних методик: Волосова Єлизавета, студентка магістерського рівня факультету менеджменту, економіки, соціології та філології Дніпровського державного технічного університету - за роботу ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КИСЛОМОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АНР ГРУП») (науковий керівник: Стеблюк Н.Ф.)
- Складність предмету дослідження: Василенко Анастасія, студентка 5 курсу факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» ім. І. Сікорського - за роботу «ОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ РИНКІВ КРАЇН БЛИЗЬКОГО СХОДУ ТА ПІВНІЧНОЇ АФРИКИ ДЛЯ ДП "АНТОНОВ» (науковий керівник: д-р фіз.-мат. наук, проф. Солнцев С.О.)
- Величезна кількість проаналізованого рекламного матеріалу: Булатова Аліна, Река Олександр, студенти ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет - за роботу "ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО РЕКЛАМИ У М. СУМИ" (науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю.)
- Розроблений та якісно проведений експеримент Старосілець Наталія, студентка 5 курсу Інституту економіки і менеджменту Національний університет «Львівська політехніка» - за роботу СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХОЛОДОКОМБІНАТ» (НА ПРИКЛАДІ ТМ «ЛІМО») (науковий керівник: Косар Н.С.)
- КАФЕДРА 2017 РОКУ (СПЕЦІАЛЬНА НОМІНАЦІЯ КОМПАНІЇ ГФК ЮКРЕЙН) - КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ КНЕУ ІМ. ВАДИМА ГЕТЬМАНА
Докладніше про конкурс: на вебсайті ГО "УАМ" та на сторінці конкурсу в Facebook Програма та Збірник матеріалів Всеукраїнської міжвузівської наукової студентської конференці[ (2017) |