Факультет маркетингу

Вітаємо переможців ІІ Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами20 Червня 2025р.

13 червня 2025 р. оголошено результати ІІ Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти, який проводився на базі Хмельницького національного університету за підтримки Міністерства освіти і науки України (Лист № 1/7655-25 від 17.04.2025 р.).  
Засновники конкурсу: Хмельницький національний університет (м. Хмельницький, Україна), Університет торгівлі і послуг (м. Познань, Польща), Академія економічних наук Молдови (м. Кишинів, Молдова), Сухумський державний університет (м. Тбілісі, Грузія).

У конкурсі взяло участь 147 робіт з 26 закладів вищої освіти з України та зарубіжжя, зокрема 43 роботи за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти та 104 - за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана була представлена на конкурсі кваліфікаційними роботами здобувачів ОПП "Маркетинг" на першому (бакалаврському) РВО та  ОПП "Маркетинг" на другому (магістерському) РВО. Автори двох з представлених робіт отримали дипломи переможців, а їхні наукові керівники - подяки:

Диплом переможця І ступеня

за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти -

Анастасія Шваб,

тема кваліфікаційної бакалаврської роботи «Маркетингова діяльність сервісного підприємства та шляхи її удосконалення» 

(науковий керівник - д.е.н., проф. Федорченко А.В.)

 
 

Диплом переможця ІІ ступеня

за другим (магістерським) рівнем вищої освіти -

Катерина Чепурна,

тема кваліфікаційної бакалаврської роботи «Управління маркетинговими проєктами в діяльності підприємства» 

(науковий керівник - к.е.н., доц. Голіцин А.М.)

 
 
 

Щиро вітаємо наших випускників-переможців та їхніх наукових керівників!
Бажаємо успіху та нових високих досягнень!