Всеукраїнська наукова студентська конференція «Молодь опановує маркетинг»13 Березня 2012р.Завантажити інформаціїний лист Шановні колеги! Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченко “Молодь опановує маркетинг” звертається до Вас з проханням підтримати та направити на конкурс наукові роботи студентів 4-го та 5-го курсів Вашого навчального закладу. Організатори конкурсу:
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. Мета конкурсу: створити інформаційну платформу для обміну знаннями, прогресивними методиками та інформацією, налагодити діалог між вченими та бізнесом, підтримати талановиту молодь. Роботи приймаються до 15 квітня 2012 року. Процедура нагородження. Оцінка робіт проводитиметься у два етапи. Перший етап – прийом наукових студентських робіт до 15 квітня 2012 року. Роботи відбиратимуться до короткого списку, в який ввійдуть роботи, що набрали 60 балів згідно критеріям оцінці. Роботи оцінюються за 100 бальною шкалою. Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 26 квітня. Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 30 квітня 2012 року. За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів Призи конкурсу: 1-ша премія – 1500 грн. З повагою, Олександр Дима, Контакти організаторів: тел.: 38 067 7758561, umaukr@mail.ru копія dyma@email.ua |