Визначені найкращі студенти-маркетологи: Результати Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка (2013)23 Квітня 2013р.23 квітня 2013 року в рамках підсумокової конференції Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт. Вже традиційно на конкурс надійшла надзвичайно велика кількість робіт. З понад сорока, які надіслали студенти, до другого туру було відібрано аж 23 найкращих. Більшість матеріалів були виконані дуже якісно та професійно, тому авторитетне журі конкурсу, до складу якого входять провідні дослідники України, вирішило надати цього року п’ять призових місць (перше, друге, і три третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами. Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfKUkraine, IRS - цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам. А ті, в свою чергу, можуть підібрати собі поповнення в компанію. У 2012-2013 році кращою кафедрою у підготовці дослідників була визнана кафедра маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана». Від кафедри надійшла найбільша кількість якісних робіт. І одразу дві з них потрапили на призові місця: Перше місце серед наукових студентських робіт присуджено колективній роботі студенток КНЕУ ім. Вадима Гетьмана: Дарини Біленко, Ірини Виноградової, Анастасії Доровської, Марини Косік, Анни Яковенко на тему «Дослідження якості обслуговування та клієнтоорієнтованості супермаркетів м. Києва за допомогою методики «таємний покупець» (Науковий керівник к.е.н. Окунєва Ольга). Друге місце посіла робота студентки Харківського політехнічного університету за роботу: «Аналіз та підтримка конкурентних переваг продукції корпорації Nestle на прикладі ТМ Nescafe» (Науковий керівник: д.е.н. Райко Д.В.) Третє місце зайняли:
Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше був проведений в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками. Основні вимоги до наукових студентських робіт:
В журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України: |