Запрошуємо студентів до участі у Всеукраїнському конкурсі “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка (2017)01 Листопада 2016р.
МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ
Розпочато прийом наукових дослідницьких робіт студентів на Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка. Організатори конкурсу:
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 5 березня 2017 року. Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, З вимогами можна ознайомитися на сайті: http://uam.in.ua/rus/projects
Процедура визначення переможців конкурсу. Оцінка робіт проводитиметься у два етапи. Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку. Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2017 року.
Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 26 травня 2017 року. За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів. Призи конкурсу: 1-ша премія – 3000 грн. Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН.
З повагою, Голова оргкомітету конкурсу Ірина Лилик, Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Національний представник ESOMAR в Україні, к.е.н, доцент Олександр Дима, Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент
Контакти організаторів: тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61, e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua |