Міжнародна співпраця з Асоціацією національних рекламістів США - за сприяння ГО «Українська асоціація маркетингу»26 Вересня 2022р.В межах міжнародної співпраці здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за сприяння ГО «Українська асоціація маркетингу» (УАМ) отримали змогу пройти онлайн-курс Сертифікованого студента маркетингу (англ. Certificated ANA Marketing Student – CAMS) від Асоціації національних рекламістів США (Association of National Advertisers – ANA). Будучи заснованою в 1910 році, ANA є найстарішою та найбільшою маркетинговою асоціацією в США. Спочатку відома як Асоціація національних рекламних менеджерів, вона була створена для сприяння співробітництву між регіональними та національними рекламними галузями, виробниками та дилерами, а також рекламодавцями та окремими рекламними агентствами. Місія ANA полягає в сприянні розвитку професіоналів з маркетингу, окремих брендів і компаній, а також галузі маркетингових сервісів та людства загалом. Членами ANA є понад 1500 американських і міжнародних компаній, у т.ч. практикуючих маркетологів, різноманітні некомерційні організації, рекламні агентства, медіакомпанії та технологічні компанії. Діяльність ANA зосереджена на обслуговуванні, навчанні та захисті інтересів понад 50000 представників галузі, які щорічно інвестують понад 400 мільярдів доларів США в сфери маркетингу і реклами. Як голос галузі, ANA відстоює інтереси рекламної спільноти перед Конгресом, законодавчими органами штатів, федеральними регуляторними органами та судами США. ANA також спрямовує як окремих учасників, так і галузь в цілому на співпрацю в якості спільноти та використовувати їх лідерство для розвитку власного бізнесу та брендів (https://www.ana.net/about). Онлайн-курс сертифікованого студента маркетингу ANA (CAMS) – це безкоштовний курс на замовлення, що допомагає здобувачам розвинути навички, необхідні для досягнення успіху в сучасній індустрії, що швидко розвивається. Його програма поєднує маркетингову стратегію бренду з орієнтованими на клієнта методами та тренінгами з цифрових технологій, даних і аналітики, сприяючи тому, що студенти отримають сучасні знання в сфері маркетингу, а також навички для майбутнього кар’єрного зростання. Завдяки CAMS студенти отримають активну підготовку під керівництвом практиків, щоб підвищити свої маркетингові знання на основі передового досвіду в сфері сучасного маркетингу – від інтегрованого маркетингу до розуміння клієнтів, стратегії, виконання та показників успіху. Окремі теми охоплюють такі сфери, як інтегрований маркетинг і планування, клієнтоорієнтованість, побудова і активація бренду, управління маркетинговими агенціями, цифровий маркетинг і комунікаційні стратегії, дані, вимірювання та аналітика та ін. Окремі теми включають маркетинговий процес, починаючи від глибокого розуміння клієнта, побудову бренду і його активацію, оцінювання, а також практичну реалізацію маркетингу в цифрових і аналітичних програмах. Цього року двоє студентів на завершальному етапі свого навчання за ОПП "Маркетинг" на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» отримали можливість безкоштовно опанувати онлайн-курс CAMS. Валентин Кушнір, який нині продовжує навчання в КНЕУ ім. В. Гетьмана на магістерській ОПП "Маркетинг", ділиться своїми враженнями після успішного завершення тренінгу Certificated ANA Marketing Student від Асоціації національних рекламістів США.
|