Міжнародна співпраця з Асоціацією національних рекламістів США - за сприяння ГО «Українська асоціація маркетингу»26 Вересня 2022р.В межах міжнародної співпраці здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за сприяння ГО «Українська асоціація маркетингу» (УАМ) отримали змогу пройти онлайн-курс Сертифікованого студента маркетингу (англ. Certificated ANA Marketing Student – CAMS) від Асоціації національних рекламістів США (Association of National Advertisers – ANA). Будучи заснованою в 1910 році, ANA є найстарішою та найбільшою маркетинговою асоціацією в США. Спочатку відома як Асоціація національних рекламних менеджерів, вона була створена для сприяння співробітництву між регіональними та національними рекламними галузями, виробниками та дилерами, а також рекламодавцями та окремими рекламними агентствами. Місія ANA полягає в сприянні розвитку професіоналів з маркетингу, окремих брендів і компаній, а також галузі маркетингових сервісів та людства загалом. Членами ANA є понад 1500 американських і міжнародних компаній, у т.ч. практикуючих маркетологів, різноманітні некомерційні організації, рекламні агентства, медіакомпанії та технологічні компанії. Діяльність ANA зосереджена на обслуговуванні, навчанні та захисті інтересів понад 50000 представників галузі, які щорічно інвестують понад 400 мільярдів доларів США в сфери маркетингу і реклами. Як голос галузі, ANA відстоює інтереси рекламної спільноти перед Конгресом, законодавчими органами штатів, федеральними регуляторними органами та судами США. ANA також спрямовує як окремих учасників, так і галузь в цілому на співпрацю в якості спільноти та використовувати їх лідерство для розвитку власного бізнесу та брендів (https://www.ana.net/about). Онлайн-курс сертифікованого студента маркетингу ANA (CAMS) – це безкоштовний курс на замовлення, що допомагає здобувачам розвинути навички, необхідні для досягнення успіху в сучасній індустрії, що швидко розвивається. Його програма поєднує маркетингову стратегію бренду з орієнтованими на клієнта методами та тренінгами з цифрових технологій, даних і аналітики, сприяючи тому, що студенти отримають сучасні знання в сфері маркетингу, а також навички для майбутнього кар’єрного зростання. Завдяки CAMS студенти отримають активну підготовку під керівництвом практиків, щоб підвищити свої маркетингові знання на основі передового досвіду в сфері сучасного маркетингу – від інтегрованого маркетингу до розуміння клієнтів, стратегії, виконання та показників успіху. Окремі теми охоплюють такі сфери, як інтегрований маркетинг і планування, клієнтоорієнтованість, побудова і активація бренду, управління маркетинговими агенціями, цифровий маркетинг і комунікаційні стратегії, дані, вимірювання та аналітика та ін. Окремі теми включають маркетинговий процес, починаючи від глибокого розуміння клієнта, побудову бренду і його активацію, оцінювання, а також практичну реалізацію маркетингу в цифрових і аналітичних програмах. Цього року двоє студентів на завершальному етапі свого навчання за ОПП "Маркетинг" на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» отримали можливість безкоштовно опанувати онлайн-курс CAMS. Валентин Кушнір, який нині продовжує навчання в КНЕУ ім. В. Гетьмана на магістерській ОПП "Маркетинг", ділиться своїми враженнями після успішного завершення тренінгу Certificated ANA Marketing Student від Асоціації національних рекламістів США. Кушнір ВалентинВідгук про проходження тренінгу Certificated ANA Marketing Student (CAMS) Тренінг за програмою сертифікації CAMS допомагає зрозуміти важливість та взаємозалежність усіх процесів маркетингу: від зародження ідеї до планування конкретних дій і вимірювання ефективності їх виконання. Автори курсу ґрунтовно пояснюють сутність цих процесів. Більшість тем (уроків) доповнюється прикладами і роз’ясненнями кейсів відомих світових брендів. Це допомагало детальніше зрозуміти, як різні інструменти, теорії застосовуються в реальному житті. Окрім основних відео-уроків, надається ще чимала кількість додаткових матеріалів, інструментів, шаблонів, які можуть одночасно спростити та підвищити ефективність розробки, планування, виконання чи вимірювання результатів майбутніх робіт у сфері маркетингу. Наприклад, у курсі «Управління агентством» є багато додаткових матеріалів, які я й досі продовжую вивчати. Не менш важливою позитивною складовою тренінгу є інтерактивний формат. Більшість уроків містить практичні завдання, які допомагають краще засвоїти пройдений матеріал. Також це допомагає глибше зануритися в маркетингові процеси, які наводилися в курсі. Проте для виконання частини цих завдань необхідно мати детальну інформацію про діяльність якогось підприємства, щоб мати змогу у повній мірі впоратися із ними. Тому дані завдання чудово підійшли б для людей, які вже працюють у певній компанії. А тести в кінці кожного уроку давали мені змогу зрозуміти наскільки успішно вдалося засвоїти матеріали курсу. Загалом даний тренінг буде корисним для тих, хто лише почав цікавитися маркетингом (у курсі представлені важливі знання і навички, з якими маркетологи-початківці мають бути знайомі при влаштуванні на роботу у сфері маркетингу). І також для тих, хто вже працює у даній сфері, оскільки тут є корисна та змістовна інформація з різних напрямків: SMM, SEO, мобільний маркетинг, управління проектами, аналіз даних, email-маркетинг, дизайн, креатив та інші. Матеріали тренінгу допоможуть підвищити рівень загальних знань у сфері маркетингу, розширити професійний кругозір (завдяки наявним у курсі кейсам відомих компаній) та налагодити послідовність розробки, виконання завдань й аналізу їх ефективності (завдяки наданим інструментам та шаблонам). |