Факультет маркетингу

ІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ «МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА – ШЛЯХ ДО УСПІХУ»05 Жовтня 2015р.

ІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ

«МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА – ШЛЯХ ДО УСПІХУ»

3 грудня 2015 р. на базі факультету маркетингу в ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана» відбудеться ІІ Науково-практична  конференція «Маркетингова освіта – шлях до успіху».

Мета конференції – залучення молоді до знайомства з маркетингом в освіті та бізнесі.

 

http://kneu.edu.ua/userfiles/general_information/ukr_logo.jpg

 

Організаторами конференції виступили:

  •   Кафедра маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний  університет  імені Вадима Гетьмана»;
  •   Комунальний позашкільний навчальний заклад «Київська мала академія  наук учнівської молоді»;
  •   МГО «Асоціація випускників ДВНЗ «Київський національний економічний  університет  імені Вадима Гетьмана»;
  •   ВГО «Українська асоціація маркетингу».

Проблематика роботи конференції:

  •  молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу;
  •  маркетинг в мережі Інтернет;
  • найкращі маркетингові практики;
  • успішні історії найвідоміших маркетологів світу.

За підсумками конференції всі учасники отримують сертифікат про участь та збірник тез доповідей.

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ

1. Набір тексту виконується у редакторі Microsoft Word, шрифт – Times New Roman, розмір кегля – 14; міжрядковий інтервал – 1,5. Розміри: абзацу – 1,0 см; поля з усіх сторін – 2,0 см; від верхнього та нижнього зрізу колонтитула – 1,25 см; нумерація сторінок по середині під текстом.

2. Тези мають бути написані українською, російською або англійською мовами і оформлені наступним чином:

– праворуч від середини аркуша друкуються прізвище, ініціали автора тез конференції;

– нижче, через 1 інтервал, посередині аркуша друкується назва тез великими літерами (14 кегль, жирний);

– через 1 інтервал друкується текст;

– в кінці тез, через 1 інтервал, вказується бібліографічний список (не менше 5 джерел), оформлений відповідно до стандартів (ДСТУ ГОСТ 7.1:2006).

3. Обсяг тез до 2 сторінок.

4. Перелік використаної літературу має складатися з мін. 5 джерел

Тези надсилати на електронну пошту marketingconf@kneu.edu.ua

Заявку про участьу конференції та тези доповіді необхідно надіслати не пізніше 9 листопада 2015 року.

Умови участі у конференції, проблематика секцій, вимоги до оформлення робіт і тез розміщені в інформаційному листі.

Буклет конференції