ІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ «МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА – ШЛЯХ ДО УСПІХУ»05 Жовтня 2015р.ІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ «МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА – ШЛЯХ ДО УСПІХУ» 3 грудня 2015 р. на базі факультету маркетингу в ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана» відбудеться ІІ Науково-практична конференція «Маркетингова освіта – шлях до успіху». Мета конференції – залучення молоді до знайомства з маркетингом в освіті та бізнесі. Організаторами конференції виступили:
Проблематика роботи конференції:
За підсумками конференції всі учасники отримують сертифікат про участь та збірник тез доповідей. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ 1. Набір тексту виконується у редакторі Microsoft Word, шрифт – Times New Roman, розмір кегля – 14; міжрядковий інтервал – 1,5. Розміри: абзацу – 1,0 см; поля з усіх сторін – 2,0 см; від верхнього та нижнього зрізу колонтитула – 1,25 см; нумерація сторінок по середині під текстом. 2. Тези мають бути написані українською, російською або англійською мовами і оформлені наступним чином: – праворуч від середини аркуша друкуються прізвище, ініціали автора тез конференції; – нижче, через 1 інтервал, посередині аркуша друкується назва тез великими літерами (14 кегль, жирний); – через 1 інтервал друкується текст; – в кінці тез, через 1 інтервал, вказується бібліографічний список (не менше 5 джерел), оформлений відповідно до стандартів (ДСТУ ГОСТ 7.1:2006). 3. Обсяг тез до 2 сторінок. 4. Перелік використаної літературу має складатися з мін. 5 джерел Тези надсилати на електронну пошту marketingconf@kneu.edu.ua Заявку про участьу конференції та тези доповіді необхідно надіслати не пізніше 9 листопада 2015 року. Умови участі у конференції, проблематика секцій, вимоги до оформлення робіт і тез розміщені в інформаційному листі.
|