Факультет маркетингу

Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами18 Червня 2024р.

17 червня 2024 р. оголошено результати Міжнародного конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти, який проводився на базі Хмельницького національного університету за підтримки Міністерства освіти і науки України (Лист № 1/6359-24 від 12.04.2024 р.). 
Засновники конкурсу: Хмельницький національний університет (м. Хмельницький, Україна), Університет торгівлі і послуг (м. Познань, Польща), Познанський технологічний університет (м. Познань, Польща), Академія економічних наук Молдови (м. Кишинів, Молдова), Сухумський державний університет (м. Тбілісі, Грузія).

У конкурсі взяло участь 127 робіт з 21 закладу вищої освіти з України та зарубіжжя, зокрема 38 робіт за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти та 89 за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.

Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана була представлена на конкурсі кваліфікаційними роботами здобувачів ОПП "Маркетинг" на першому (бакалаврському) РВО та  ОПП "Маркетинг" на другому (магістерському) РВО. Автори двох з представлених робіт отримали дипломи переможців, а їхні наукові керівники - подяки:

Диплом переможця І ступеня

за другим (магістерським) рівнем вищої освіти -

Вероніка Микитенко,

тема кваліфікаційної бакалаврської роботи «Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку» 

(науковий керівник - д.е.н., проф. Федорченко А.В.)

 

 

 

Диплом переможця ІІ ступеня

за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти -

Вікторія Царенко,

тема кваліфікаційної бакалаврської роботи «Цифровий маркетинг в управлінні діяльністю підприємства на ринку» 

(науковий керівник - д.е.н., проф. Ларіна Я.С.)

 

 

Щиро вітаємо наших випускників-переможців та їхніх наукових керівників!
Бажаємо успіху та нових здобутків!