Факультет маркетингу

Гостьова лекція маркетолога-практика Вікторії Підгурської на тему «Психологія сприйняття брендів сучасним споживачем»12 Жовтня 2023р.

11 жовтня 2022 року кафедрою маркетингу імені А. Ф. Павленка для здобувачів освітньої програми «Маркетинг» була організована зустріч з маркетологом-практиком на тему «Психологія сприйняття брендів сучасним споживачем». Запрошений спікер Вікторія Підгурська займає посаду CMO (Chief Marketing Officer) дистриб'юторської компанії на ринку кондитерських виробів. Має багаторічний практичний досвід в FMCG-сфері, брала участь в управлінні розвитком вітчизняних і міжнародних брендів ("Roshen", "Beehive", "Spell", "Huggies" та інших), просуванні українських брендів на світовий ринок, реалізації потужних вітчизняних бізнес-проєктів.

Вікторія поділилась із слухачами цінним практичним досвідом проведення досліджень поведінки споживача для підвищення ефективності комунікацій бренду з цільовою аудиторією, розробки і реалізації комунікаційної політики брендів; продемонструвала різні кейсові ситуації щодо впливу ребрендингу на споживче сприйняття; розкрила сутність і особливості сучасного бренд-фреймінгу; пояснила важливість використання нейромаркетингу в психології сприйняття брендів споживачем.

До зустрічі долучились не лише здобувачі та викладачі КНЕУ ім. В. Гетьмана, а й іншіх ЗВО (зокрема, НТУ “Дніпровська політехніка").

По завершенні доповіді, яка викликала велику зацікавленість аудиторії, здобувачі мали можливість поставити питання маркетологу-практику щодо актуальних тенденцій розвитку сучасного маркетингу, побудови успішної кар’єри в цій сфері та отримати вичерпні відповіді.

Дякуємо Вікторії за корисну практичну інформацію та приділений час! 

З нетерпінням чекаємо наступних зустрічей!