Факультет маркетингу

Підсумки Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг в Україні»: Нова реальність вітчизняного маркетингу20 Жовтня 2023р.

20 жовтня 2023 року в онлайн-форматі на платформі Zoom відбулась Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Маркетинг в Україні"Організаторами конференції виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу»  (УАМ) та Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима ГетьманаСпіворганізаторами конференції були представники Краківського економічного університету (Республіка Польща), Мінгячевірського державного університету (Республіка Азербайджан) та Батумського державного університету імені Шота Руставелі (Грузія).

Головна мета конференції - обговорення тенденцій розвитку маркетингу в Україні та за кордоном, перспективних напрямків у маркетинговій освіті, знайомство з новими технологіями в сфері досліджень, обмін досвідом вітчизняними маркетологами між собою та з іноземними гостями.

На урочистому відкритті конференції учасників привітали проректор з науково-педагогічної роботи КНЕУ ім. В. Гетьмана д.е.н., професор Анатолій Колот, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана і віце-президент УАМ д.е.н., професор Андрій Федорченко, президент ГО “Українська асоціація маркетингу” к.е.н., доцент Ірина Лилик. З вітальними словами виступили завідувач кафедри маркетингу НУ «Одеська політехніка», віце-президент УАМ д.е.н., професор Михайло Окландер, завідувачка кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, віце-президент УАМ д.е.н., професор Світлана Ковальчук. Надіслав свої вітання завідувач кафедри маркетингу Краківського економічного університету доктор наук хабілітований, професор Ян В. Віктор.

У конференції взяли участь понад 280 учасників з понад 50-ти закладів освіти (університетів, коледжів, академій, інститутів), а також українського бізнесу. Значний інтерес конференція викликала у здобувачів всіх рівнів вищої освіти, які взяли участь не лише як слухачі, а й виступили з доповідями.

Тематичні напрями конференції:

  • Тенденції розвитку сучасного маркетингу в Україні та за кордоном
  • Маркетинговий менеджмент у сучасному бізнесі
  • Digital технології у маркетинговій діяльності
  • Маркетингові комунікації та брендинг у діяльності ринкових суб’єктів
  • Маркетингова освіта в Україні.

Основна дискусія фокусувалася на подоланні актуальних викликів, які постають перед маркетологами. Насамперед, йшлося про діяльність, спрямовану на підвищення професіоналізму фахівців. Було презентовано підходи до розробки професійного стандарту «Маркетолог», результати досліджень щодо очікувань бізнесу від маркетингу та обговорено методологічні підходи до проведення маркетингових досліджень в умовах воєнного стану, нові технологічні здобутки, зокрема, використання штучного інтелекту задля підвищення ефективності роботи маркетолога. Значна увага була приділена питанням інвестицій в економіку та підготовку повоєнного відновлення України. Другий фокус дискусії – як фахова спільнота може допомогти сьогодні громадянам України, що постраждали від воєнних дій, у покращенні їх психічного стану та інтегруватися в нові громади, а зруйнованим закладам освіти – у відновленні освітнього процесу. Було презентовано відповідну діяльність УАМ та Мережі ГО підтримки ВПО в Україні та обговорено подальшу консолідацію зусиль для продовження такої роботи.

Серед основних спікерів конференції д.е.н., проф. Андрій Федорченко, завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка, віце-президент ГО «УАМ»; к.е.н., доц. Ірина Лилик, президент ГО «УАМ»; д.е.н., проф. Михайло Окландер, віце-президент ГО «УАМ»; Олександр Гладунов, віце-президент ГО «УАМ»; д.е.н., проф. Світлана Ковальчук, віце-президент ГО «УАМ»; д.е.н., проф. Олена Танасійчук, голова Мережі громадських організацій підтримки ВПО в Україні; д.е.н., проф. Ірина Перевозова, голова Івано-Франківського Регіонального Представництва ІГКР; д.е.н., проф. Наталія Савицька, голова Робочої групи по розробці професійного стандарту «Маркетолог»; д.е.н., проф. Алла Бевза, генеральний директор та співзасновниця маркетингового агентства TheKasta, викладач ІТ Академії та ментор на платформі Projector; к.е.н., доц. Сергій Касян, НТУ "Дніпровська політехніка”; д.е.н., проф. Олена Жегус, Державний біотехнологічний університет (м. Харків); Аліна Полівода-Цепла, мененджер з комунікацій освітнього порталу Education.ua; Олександр Мілютін, директор ТОВ "Інтернет Маркетинг Технології" та багато інших.

Програма Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг в Україні" - 2023

Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана та ГО "Українська асоціація маркетингу" висловлюють щиру подяку всім, хто взяв участь у заході, і мають надію на подальший розвиток співпраці та обміну знаннями між представниками бізнесу та освітянами в галузі вітчизняного маркетингу!