- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Анонси»
- Відкрита лекція Миколи Ханка на тему «Впровадження та контроль ефективності маркетингових кампаній у цифровому середовищі»
Відкрита лекція Миколи Ханка на тему «Впровадження та контроль ефективності маркетингових кампаній у цифровому середовищі»21 Жовтня 2024р.
Запрошуємо здобувачів
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП "Маркетинг" та
другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП "Маркетинг"
на відкриту онлайн-лекцію
Миколи ХАНКА, операційного директора iProspect Ukraine,
на тему "Впровадження та контроль ефективності маркетингових кампаній
у цифровому середовищі",
організовану кафедрою маркетингу імені А.Ф. Павленка.
Лекція відбудеться двічі - обирайте зручний для вас час і приєднуйтесь:
Середа, 23 жовтня 2024 р., 16:00 - 17:15 год.
Підключитись до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/85677531720?pwd=sVejTQpiHfyZbrAC9bbhzOIEGE4zaB.1
Ідентифікатор конференцїї: 856 7753 1720
Код доступу: 357763
Четвер, 24 жовтня 2024 р., 10:00 - 11:15 год.
Підключитись до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/86705842175?pwd=JvenVTgvF4u4kvuCrMd3FaK5tAhFE1.1
Ідентифікатор конференції: 867 0584 2175
Код доступу: 873273