| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Слюсарева Людмила Валеріївна
Слюсарева Людмила Валеріївна | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | професор кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | професор |
|---|
| Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 16 років |
|---|
Має близько 15 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і виклдання. Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю "Маркетинг" з 2019 року. Учасник освітніх проєктів Міністерства освіти і науки України та Київської міської державної адміністрації. Розробник курсів на платформі Освітнього Хабу міста Києва: Маркетинг; Школа експортерів (створений за підтримки Торгово-промислової палати України) (2020р.). Методолог теми «Професії, яких навчають у закладах вищої освіти» Всеукраїнського проєкту «Обери професію своєї мрії» Міністерства освіти і науки України (2021р.) Освіта- 2001-2006 рр. - Сумський національний аграрний університет, спеціальність за дипломом "Облік і аудит", кваліфікація магістра з обліку і аудиту
- 2006-2009 рр. - навчання в аспірантурі Сумського національного аграрного університету
- науковий ступінь - доктор економічних наук. Дисертацію за темою "Механізми управління конкурентоспроможністю в системі сталого розвитку аграрних підприємств: теорія, методологія, практика" захищено 20.12.2020р.
- вчене звання - професор кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки від 20.02.2023р.
Досвід роботи- 09.2025 р. - по теперішній час - професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ
- 2022-2025 рр. - завідувач кафедри управління та бізнес-адміністрування Державний податковий університет
- 2021-2022 рр. - професор кафедри економіки підприємства Університету ДФС України
- 2011-2021 рр. - доцент кафедри економіки підприємства Університету ДФС Укаїни
- 2009-2011 рр. - доцент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного арарного університету
- 2006-2009 рр. - асистент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету
З 2019 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Нагороди,почесні звання- Подяка Бучанської районної державної адміністрації Київської області (2025 р)
- Подяка Київської обласної державної адміністрації (2023 р.)
- Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2017 р.)
Підвищення кваліфікації та стажування: |
 | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | професор кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | професор |
|---|
| Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 16 років |
|---|
| Біографія: | |
|---|
Має близько 15 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і виклдання. Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти за спеціальністю "Маркетинг" з 2019 року. Учасник освітніх проєктів Міністерства освіти і науки України та Київської міської державної адміністрації. Розробник курсів на платформі Освітнього Хабу міста Києва: Маркетинг; Школа експортерів (створений за підтримки Торгово-промислової палати України) (2020р.). Методолог теми «Професії, яких навчають у закладах вищої освіти» Всеукраїнського проєкту «Обери професію своєї мрії» Міністерства освіти і науки України (2021р.) Освіта- 2001-2006 рр. - Сумський національний аграрний університет, спеціальність за дипломом "Облік і аудит", кваліфікація магістра з обліку і аудиту
- 2006-2009 рр. - навчання в аспірантурі Сумського національного аграрного університету
- науковий ступінь - доктор економічних наук. Дисертацію за темою "Механізми управління конкурентоспроможністю в системі сталого розвитку аграрних підприємств: теорія, методологія, практика" захищено 20.12.2020р.
- вчене звання - професор кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки від 20.02.2023р.
Досвід роботи- 09.2025 р. - по теперішній час - професор кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка КНЕУ
- 2022-2025 рр. - завідувач кафедри управління та бізнес-адміністрування Державний податковий університет
- 2021-2022 рр. - професор кафедри економіки підприємства Університету ДФС України
- 2011-2021 рр. - доцент кафедри економіки підприємства Університету ДФС Укаїни
- 2009-2011 рр. - доцент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного арарного університету
- 2006-2009 рр. - асистент кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету
З 2019 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Нагороди,почесні звання- Подяка Бучанської районної державної адміністрації Київської області (2025 р)
- Подяка Київської обласної державної адміністрації (2023 р.)
- Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2017 р.)
Підвищення кваліфікації та стажування: |
| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Напрямки наукових досліджень: | Сфера наукових інтересів: - Теорія та практика маркетингу
- Маркетинговий менеджмент
- Стратегічний маркетинг
- Дослідження товарних ринків
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проєктах Lecturer of the project JOUKRAINE – Joint Online Learning with Kharkiv Universities (DAAD) within the program “Ukraine digital: Ensuring academic success in times of crisis” (2025) розробник онлайн-курсів з професій, які розміщуються на порталі Освітнього Хабу міста Києва, а саме: професія «Маркетолог», професія «Логіст», професія «PR-спеціаліст» (2021-2022)
Профілі у міжнародних науковометричних базах GoogleScholarprofile ResearchGate ORCID ID: 0000-0002-6845-9307 Web of Science Scopus Author ID: 57215013916 Researcher ID: AAG-8473-2019 |
|---|
| Завантажено файлів: | 0 |
|---|
| Публікації: | Загальна кількість публікацій - 115, з них 96 наукових та 19 навчально-методичного характеру, у тому числі одноосібна монографія, параграфи у 6 колективних монографіях, 45 наукових праць, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, з яких індексуються у Web of Science Core Collection – 2 статті, у Scopus – 4 статті, 1 підручник. |
|---|
Навчальні дисципліни: - Маркетинг - для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- Маркетинговий менеджмент - для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- Стратегічний маркетинг - для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
|