| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Саханда Владислав Володимирович
Саханда Владислав Володимирович | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | Асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | немає |
|---|
| Науковий ступінь: | немає |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 8 років |
|---|
Освіта2004 - 2008: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом бакалавра 2008 - 2009: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом магістра 2011 - 2015: аспірантура ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Досвід роботи2011 - 2015: асистент кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 2015 - 2019: старший викладач кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 2024 - поточний час: асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, факультет маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Досвід роботи на посадах:Маю багаторічний досвід професійної діяльності на посадах економіста, консультанта, керівника відділів розробки та впровадження. Брав участь у комплексних міжнародних проєктах. Побудова систем управління та оптимізації бізнес-процесів у компаніях різного масштабу та галузевої спеціалізації. Автоматизація операційної діяльності підприємств, включно з впровадженням сучасних інформаційних технологій та цифрових інструментів управління.
- Розробка методик бюджетування та управління ліквідністю, а також їх подальша автоматизація для забезпечення прозорості.
Галузевий досвід:ІТ-сектор: розробка та впровадження програмного забезпечення, робота з аналітикою та великими даними, інтернет-технології. Аграрний сектор: від операційної діяльності сільськогосподарських підприємств до комплексного управління вертикально інтегрованими та міжнародними холдингами. Промисловість: виробничі та переробні підприємства. Страховий бізнес: організація процесів, налаштування та оптимізація внутрішніх процесів з подальшою їх автоматизацією. Рекламний бізнес: побудова процесів та ведення обліку.
|
 | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | Асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | немає |
|---|
| Науковий ступінь: | немає |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 8 років |
|---|
| Біографія: | |
|---|
Освіта2004 - 2008: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом бакалавра 2008 - 2009: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», факультет економіки аграрно-промислового комплексу, диплом магістра 2011 - 2015: аспірантура ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Досвід роботи2011 - 2015: асистент кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 2015 - 2019: старший викладач кафедри економіки агропромислових формувань, факультет економіки аграрно-промислового комплексу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 2024 - поточний час: асистент кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка, факультет маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Досвід роботи на посадах:Маю багаторічний досвід професійної діяльності на посадах економіста, консультанта, керівника відділів розробки та впровадження. Брав участь у комплексних міжнародних проєктах. Побудова систем управління та оптимізації бізнес-процесів у компаніях різного масштабу та галузевої спеціалізації. Автоматизація операційної діяльності підприємств, включно з впровадженням сучасних інформаційних технологій та цифрових інструментів управління.
- Розробка методик бюджетування та управління ліквідністю, а також їх подальша автоматизація для забезпечення прозорості.
Галузевий досвід:ІТ-сектор: розробка та впровадження програмного забезпечення, робота з аналітикою та великими даними, інтернет-технології. Аграрний сектор: від операційної діяльності сільськогосподарських підприємств до комплексного управління вертикально інтегрованими та міжнародними холдингами. Промисловість: виробничі та переробні підприємства. Страховий бізнес: організація процесів, налаштування та оптимізація внутрішніх процесів з подальшою їх автоматизацією. Рекламний бізнес: побудова процесів та ведення обліку.
|
| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Напрямки наукових досліджень: | Маркетингова діяльність підприємства; Управління проєктами; Стратегія підприємств; Ринки капіталів; Оптимізація діяльності підприємст та бізнес-процесів на підприємствах; Автоматизація бізнес-процесів підприємства; Розробка програмного забезпечення; Бюджетування, Управління грошовими коштами. |
|---|
| Завантажено файлів: | 0 |
|---|
| Публікації: | - Використання «хмарних» технологій у корпоративному управлінні агропромисловими формуваннями (2015)
- Фінансування діяльності аграрного підприємства (2011)
|
|---|
Викладає навчальну дисципліну: Має досвід викладання дисциплін: - Бізнес планування
- Економіка підприємств
- Біржова діяльність
|