| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Кульга Олександр Олександрович
Кульга Олександр ОлександровичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 3 роки |
---|
У 2009р. закінчив Донецький національний університет, за напрямком економіка та підприємництво, кваліфікація «маркетинг». Цього ж року вступив до аспірантури Донецького національного університету за спеціальністю 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Захистив дисертацію на тему «Механізм управління інноваційним потенціалом металургійного підприємства» у 2013 р. У 2012 р. працює асистентом кафедри економіки підприємства Макіївського економіко-гуманітарного інституту. З вересня 2013 р. - асистентом кафедри «Маркетинг» Донецького національного університету. З вересня 2014 р. - доцентом кафедри маркетингу КНЕУ |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 3 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 2009р. закінчив Донецький національний університет, за напрямком економіка та підприємництво, кваліфікація «маркетинг». Цього ж року вступив до аспірантури Донецького національного університету за спеціальністю 08.00.04 Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Захистив дисертацію на тему «Механізм управління інноваційним потенціалом металургійного підприємства» у 2013 р. У 2012 р. працює асистентом кафедри економіки підприємства Макіївського економіко-гуманітарного інституту. З вересня 2013 р. - асистентом кафедри «Маркетинг» Донецького національного університету. З вересня 2014 р. - доцентом кафедри маркетингу КНЕУ |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень пов’язані з сферою маркетингової товарної політики, менеджменту, інноваційної діяльності, психологічних аспектів сприйняття і поведінки споживачів у маркетинговій діяльності. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
|