| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Федорченко Андрій Васильович
Федорченко Андрій Васильович Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Відомий український маркетолог, науковець, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Має більше 20 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Поєднуючи наукові розробки з практичною роботою, набув глибоких знань у сфері маркетингових досліджень. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті та участі в міжнародних проектах. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингових досліджень, стратегічного маркетингу. Активно займається підготовкою наукових кадрів, є науковим керівником аспірантів та докторантів. Розробник освітніх стандартів підготовки фахівців з маркетингу. Ключові досягнення:- кандидат економічних наук (2000), доктор економічних наук (2010), професор кафедри маркетингу (2012)
- завідувач кафедри маркетингу КНЕУ (2017)
- голова Науково-методичної підкомісії 075 «Маркетинг» сектору вищої освіти МОН України (2016)
- віце-президент Української асоціації маркетингу (2021)
Відзнаки і нагороди:- Подяка Міністерства освіти і науки України (2016)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023)
Підвищення кваліфікації:KNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 065, IХ Міжнародна науково-практична конференція «Економіка підприємства: теорія і практика», 13.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 0491, “Building Competitiveness: From Local to Global”, 19.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової перед вищої освіти МОН України, Сертифікат CC 38282994/2413-23, Навчання за програмою «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти», 24.03-28.04.2023 р., 2 кредити (60 год.) Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Сертифікат учасника № SDESE2023/30, Міжнар. наук.-практ. конф. «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва» / «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023), 27-28.04.2023 р., 0,5 кредити (15 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», червень 2023 р., 1 кредит (30 год.) UDEMY, Oxford Learning Lab. Сертифікат про закінчення курсу “Marketing Research: support your marketing decisions”, 05 листопада 2023 р. 0,4 кредити (11,5 год.) Prometheus. Сертифікат про закінчення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 25 вересня 2024 р. 2 кредити (60 год.) НУ Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», грудень 2024 р., 1 кредит (30 год.)
|
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Відомий український маркетолог, науковець, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Має більше 20 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Поєднуючи наукові розробки з практичною роботою, набув глибоких знань у сфері маркетингових досліджень. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті та участі в міжнародних проектах. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингових досліджень, стратегічного маркетингу. Активно займається підготовкою наукових кадрів, є науковим керівником аспірантів та докторантів. Розробник освітніх стандартів підготовки фахівців з маркетингу. Ключові досягнення:- кандидат економічних наук (2000), доктор економічних наук (2010), професор кафедри маркетингу (2012)
- завідувач кафедри маркетингу КНЕУ (2017)
- голова Науково-методичної підкомісії 075 «Маркетинг» сектору вищої освіти МОН України (2016)
- віце-президент Української асоціації маркетингу (2021)
Відзнаки і нагороди:- Подяка Міністерства освіти і науки України (2016)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023)
Підвищення кваліфікації:KNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 065, IХ Міжнародна науково-практична конференція «Економіка підприємства: теорія і практика», 13.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) КНЕУ ім. В. Гетьмана, Сертифікат № 0491, “Building Competitiveness: From Local to Global”, 19.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової перед вищої освіти МОН України, Сертифікат CC 38282994/2413-23, Навчання за програмою «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти», 24.03-28.04.2023 р., 2 кредити (60 год.) Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Сертифікат учасника № SDESE2023/30, Міжнар. наук.-практ. конф. «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва» / «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023), 27-28.04.2023 р., 0,5 кредити (15 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», червень 2023 р., 1 кредит (30 год.) UDEMY, Oxford Learning Lab. Сертифікат про закінчення курсу “Marketing Research: support your marketing decisions”, 05 листопада 2023 р. 0,4 кредити (11,5 год.) Prometheus. Сертифікат про закінчення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 25 вересня 2024 р. 2 кредити (60 год.) НУ Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», грудень 2024 р., 1 кредит (30 год.)
|
Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 140 наукових та навчально-методичних праць Основні наукові публікації Монографії: - Федорченко А.В. Маркетингові дослідження в системі управління промисловим підприємством. Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2005. С. 340-356.
- Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія. Київ: КНЕУ, 2009. 267 с.
- Федорченко А.В. Теорія фірми як концептуальна основа маркетингу. Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / за ред. А.П. Наливайка. Київ: КНЕУ, 2013. С. 47-60.
- Федорченко А.В. Клієнт-орієнтованість підприємства як основа розвитку його систем менеджменту та маркетингу. Управління ресурсами підприємства: монографія / за ред. Г.О. Швиданенко. Київ: КНЕУ, 2014. 418 с.
- Федорченко А.В., Окунєва О.В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика: монографія / за ред. А.В. Федорченка А.В. Київ: КНЕУ, 2015. 230 с.
- Федорченко А.В. Підготовка фахівців з маркетингу: сучасні виклики. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / за ред. В.П. Пилипчука. Київ: КНЕУ, 2019. С. 92-102.
Статті: - Федорченко А.В., Пономаренко І.В. Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиці. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 6(23). С. 162-165. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/6_23_ukr/30.pdf (Категорія Б)
- Fedorchenko A. Innovative trends of marketing activity of Ukrainian retail enterprises development. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal. 2020. 01 (25). URL: https://sp-sciences.io.ua/s2734531/fedorchenko_andriy_2020_._innovative_trends_of_marketing_activity_of_ukrainian_retail_enterprises_development._social_and_human_sciences._polish-ukrainian_scientific_journal_01_25_ (Зарубіжне видання)
- Згурська, О., Дименко Р., Ларіна Я., Федорченко A., Залізко В., Кубів С. Стратегічний прогноз багатофакторного впливу на ефективність диверсифікованих підприємств. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2021. 5(40), С. 328–344. DOI:https://doi.org/10.18371/fcaptp.v5i40.245160 (Web of Science)
- Zghurska О., Somkina, T., Korchynska O., Fedorchenko A., Tarasevych O., Kubiv S. Formation of organizational and economic structure in the process of developing innovative solutions of a diversified enterprise. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing). 2021. Vol. 36. P. 111-118. UDC 005.591.6:[334.72:63(477) (Scopus)
- Savych O., Molchanova E., Fedorchenko A., Kovtoniuk K. Modeling of Key Marketing Parameters of Development of the EU Car Market and its Clusterization. Advanced Computer Information Technologies (ACIT), 2021: 11th International Conference. 2021. P. 364-367. DOI:10.1109/ACIT52158.2021.9548474 (Scopus)
- Поплавська О.М., Федорченко А.В., Кузьменко Г.І. Регламентування роботи на умовах краудсорсингу. Соціально-трудові відносити: теорія і практика. 2021. Т. 11. Вип. 2. С. 26-36. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/slrtp.11(2).2021.03 (Категорія Б)
- Pavlenko V., Ponomarenko I., Fedorchenko A., Chorna O., Pylypenko V. Development and Marketing Promotion of the Educational Program Mobile Application in the Field of Electrical Engineering. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System, MEES 2022. URL: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57462354200 (Scopus)
- Zghurska О., Fedorchenko A., Larina Ya., Yerankin O., Dyma O., Avramchuk L. Determinative Role of Using Digital Marketing Tools for the Agriculture Development. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing), Vol. 44, 2023. Pp. 75-81. https://keypublishing.org/jhed/wp-content/uploads/2023/09/06.-Full-paper-Оksana-Zghurska.pdf (Зарубіжне видання)
- Yevtushenko, N., Fedorchenko, A. (2023). Competitive advantages in the market of consulting services: marketing aspect. Business: Theory and Practice, 24(2), 501–511. URL: https://doi.org/10.3846/btp.2023.15291 (Scopus)
- Pavlenko, V.,Fedorchenko,A., Ponomarenko, I., Chorna, O.,Morhulets, O., Pylypenko, V. Creating Educational Products With Using Data Science and Digital Marketing. 2023 IEEE 4th KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek), Kharkiv, Ukraine, 2023, Pp. 1-4. URL: https://doi:10.1109/KhPIWeek61412.2023.10312906 (Scopus)
- Федорченко А.В., Кулик А.Б., Пономаренко І.В. Особливості застосування методу кластеризації в маркетингових дослідженнях фармацевтичного ринку України. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7. № 1. С. 7-28. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/285 (Категорія Б).
- Buhas, V., Ponomarenko, I., Ramskyi, A., Fedorchenko, A., Roskladka, A. Blockchain Applications in Digital Marketing. CEUR Workshop Proceedings, 2023, Volume 3421, Pp. 77–86 (Scopus)
- Pavlenko, V., Ponomarenko, I., Morhulets, O., Fedorchenko, A., Pylypenko, V.Use of Information Technologies and Marketing Tools for The Formation of An Educational Platform. CEUR Workshop Proceedings. 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems, ITTAP, 2023.Volume 3628, Pp. 520-525 (Scopus)
- Федорченко А.В., Гречаний О.В. Вплив цифрових технологій на зміну функцій та компетентностей маркетологів. Економіка та суспільство. 2024. No 61. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3773 (DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-76) (Категорія Б)
- Федорченко А.В., Гречаний О.В. Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку. Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 2, 2024. С. 92-104. URL: https://mdt-opu.com.ua/files/download/2024/md-8.2.2024.pdf (DOI: 10.15276/mdt.8.2.2024.8) (Категорія Б)
Участь в конференціях: - Fedorchenko A.V. The Essence of Internet Marketing. Business Intelligence: Models, Methods And Techniques:Proceedingsof the International Scientific and Practical Internet Conference. March 4-6, 2020. [Electronic Recourse]. Kyiv: NAU, 2020. P. 185-88.URL: http://feba.nau.edu.ua/images/cyber/6Fedorchenko.pdf
- Федорченко А.В. Роль і місце бенчмаркінгу у забезпеченні результативностімаркетингової діяльності підприємства. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. 21-22 травня 2020 р. [Електронний ресурс]. Київ: КНЕУ, 2020. С. 151-153.URL:http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/33636/Stkdl_20_66.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Федорченко А.В. Розвиток системи маркетингових досліджень підприємства на основі використання технологій бенчмаркінгу. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІVМіжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р. Одеса: ТЕС, 2020. С. 91-92. URL:https://www.mdt-opu.com.ua/files/download/2020/sbornik-tezisov2020.pdf
- Федорченко А.В. Маркетинговий менеджмент: традиції та сучасність. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 8-10 жовтня 2020 р. [Електронний ресурс]. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 18-20. URL:http://www.hduht.edu.ua/images/hduht/nauka/conf/2020/t_k_08.10.20.pdf
- Федорченко А.В. Бенчмаркінг у системі вимірювання споживчої лояльності. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей XVМіжнар. наук.-практ. конф. 26-28 листопада 2020 р. Хмельницький: ХНУ, 2020. С. 147-149.
- Федорченко А.В. Інноваційні тренди розвитку сучасного Інтернет-маркетингу на ринках товарів промислового призначення. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 96-98.
- Fedorchenko A.V. The influence of Covid-19 on the development of digital marketing. Business Intelligence: Models, Methods and Techniques:Proceedings of the International Scientific and Practical Internet Conference. March 3-5, 2021. Kyiv: NAU, 2021. [E-edition]. P. 131-133.
- Федорченко А.В. Маркетинг у системах управління підприємствами: сучасні виклики. Маркетинг: виклики та рішення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 квітня 2021 р. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 108-110.
- Федорченко А.В. Освітні стандарти і компетентнісний підхід у підготовці сучасного маркетолога. Маркетингова освіта в Україні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А.В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. C. 49-52.
- Федорченко А.В. А/В-тестування споживачів у системі цифрового маркетингу підприємства. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів VМіжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. Одеса: ТЕС, 2022. С. 119-120. URL: https:// https://mdt-opu.com.ua/files/download/2022/Tezy_2022.pdf
- Fedorchenko A. A new paradigm of modern marketing in training of marketers: Ukrainian experience. Educational and Scientific Activity in a New Time: Realities and Challenges: Proceedings of The International Scientific Conference. Vol. II. December 16-17, 2022. Mingachevir State University, 2022. [E-edition]. P. 35-38. URL:https://mdu.edu.az/wp-content/uploads/2023/03/KONFR.-MATER-2022-cild-2-4.pdf
- Федорченко А.В. Особливості функціонування системи маркетингових досліджень підприємств в умовах кризового стану. Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІVМіжнар. наук.-практ. конф. 28 жовтня 2022 р. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 224-226.
- Fedorchenko A.V. Benchmarking as an innovative tool for marketing research. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022).Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 30-33.
- Федорченко А.В. Особливості маркетингового управління підприємствами в Україні в умовах воєнного стану. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнар. наук.-практ. конф. 20 квітня 2023 р. Київ: ТОВ «ЦП «КОМПРИНТ», 2023. С 54-56.
- Федорченко А. Маркетингове забезпечення корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку бізнесу. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс]: матеріали Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р. / За ред. І. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 488-490. – Електронні текстові дані. – URL: https://nung.edu.ua/sites/default/files/2023-05/збірник_тез.pdf
- Федорченко А.В. Маркетингова освіта в Україні: виклики воєнного часу. [Електронний ресурс]: Маркетинг в Україні: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. С. 588-591. – . Електронні текстові дані. – URL: http://irbis.kneu.edu.ua/cgi-bin/ecgi64/cgiirbis_64.exe?LNG=&S21CNR=10&S21STN=1&S21REF=5&C21COM=S&I21DBN=ELIB&P21DBN=ELIB&S21ALL=<.>DP=202311$<.>&S21FMT=fullwebr&Z21ID=
- Федорченко А.В. Асиметричність інформації та її вплив на розвиток теорії та практики маркетингових досліджень в Україні. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі. [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. С. 207-212. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електрон. дані. – Харків, 2023.
- Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень вітчизняних підприємств: реалії сьогодення. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління: матеріали ІІІ Міжнародного форуму / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк. Київ: Видавництво Ліра-К, 2024. Міжнародний форум EFBM 3.0 «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. ВІД ВІДНОВЛЕННЯ ДО ЗРОСТАННЯ». – 1125 с. Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів. – С. 86-88.
- Федорченко А.В.,Студеннікова О.В. Маркетингові стратегії просування інноваційного продукту на ринок. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: Зб. матеріалів VII Міжнар. наук.-практ. конф. 08 травня 2024 р. [Електронний ресурс]. – К.: КНЕУ, 2024. С. 199 – 203.
- Федорченко А.В. Напрями використання машинного навчання у веб-аналітиці підприємства в сучасному цифровому середовищі. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса: Одеська політехніка. ТЕС, 2024. С. 122-123.
- Федорченко А.В. Екосистемна парадигма розвитку сучасного маркетингу на засадах бенчмаркінгу. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доповідей XV Міжнародної науково-практичної конференції, пам’яті професора Євгена Крикавського, 17-18 жовтня 2024 р. [Електронне видання]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 388-389. – Режим доступу: https://science.lpnu.ua/ml-conference/proceedings
- Федорченко А.В. Сучасні цифрові технології та їх вплив на зміну традиційних функцій маркетологів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2024. С. 277-282.
- Fedorchenko A.V.,Yevtushenko N.O. Benchmarking as a type of marketing research: world experience. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing (2024). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 28-31.
Навчально-методичні видання: - Нікітін А.В., Бортніков Г.П., Федорченко А.В. Маркетинг у банку: навч. посібник / за ред. А.В. Нікітіна. Київ: КНЕУ, 2006. 432 с.
- Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: підручник / за ред. А.В. Войчака. Київ: КНЕУ, 2007. 408 с.
- Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко та ін.; за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2008. – 600 с.
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг: навч. посібник. Одеса: Олді+, 2023. 472 с.
Дистанційні курси Moodle: Маркетинг (студенти ІБО) - Федорченко - MRMK35019U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=1980 Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=1979 Маркетингові дослідження (заочна ф.н.) - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5804 Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U_DIST https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2674 Маркетингові дослідження (студенти ІБО) - Федорченко - MRMK49031Uhttps://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3302 Бенчмаркінг (денна ф.н) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5805 Бенчмаркінг (заочна ф.н.) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5806 Бенчмаркінг (дистанційна ф.н., бакалаври) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U_DIST https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5808 Бенчмаркінг - Федорченко - MRMK66001U_DIST https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2524
Сфера наукових інтересів: |
---|
Маркетинг, маркетингові дослідження, бенчмаркінг, стратегічний маркетинг, маркетингові дослдіження та аналітика товарних ринків |