| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Федорченко Андрій Васильович
Федорченко Андрій Васильович | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | професор |
|---|
| Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
|---|
Відомий український маркетолог, науковець, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Має більше 20 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Поєднуючи наукові розробки з практичною роботою, набув глибоких знань у сфері маркетингових досліджень. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті та участі в міжнародних проектах. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингових досліджень, стратегічного маркетингу. Активно займається підготовкою наукових кадрів, є науковим керівником аспірантів та докторантів. Розробник державних освітніх стандартів підготовки фахівців з маркетингу в Україні.
Освіта- 1992-1997 рр. - Київський державний економічний університет, спеціальність за дипломом: "Маркетинг", кваліфікація спеціаліста "Економіст", (диплом з відзнакою ЛГ №000868)
- 1997-2000 рр. - навчання в аспірантурі Київського національного економічного університету
- 2005-2009 рр. - навчання в докторантурі ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
- науковий ступінь - доктор економічних наук. Дисертацію за темою "Маркетингові дослідження: системний підхід" захищено 18.03.2010 р. у спеціалізованій вченій раді Д26.006.03 Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (диплом ДД №008569 від 01.07.2010 р.)
- вчене звання - професор кафедри маркетингу (диплом 12ПР №008781 від 04.07.2013 р.)
Досвід роботи- 2017 р. - по теперішній час - завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка КНЕУ
- 2010-2017 рр. - професор кафедри маркетингу КНЕУ
- 2004-2010 рр. - доцент кафедри маркетингу КНЕУ
- 2002-2004 рр. - старший викладач кафедри маркетингу КНЕУ
- 2001-2002 рр. - асистент кафедри маркетингу КНЕУ
Член вченої ради факультету маркетингу, Науково-експернтної ради Університету, Вченої ради КНЕУ. З 2016 р. - голова Науково-методичної підкомісії спеціальності D5 «Маркетинг» (НМК4) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. З 2019 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України. Співголова підгрупи з управління та адміністрування в робочій групи з питань методичного, організаційного та аналітичного забезпечення єдиного фахового вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Маркетинг" (з 2021 р.). Віце-президент Української асоціації маркетингу (з 2021 р.)
Нагороди, почесні звання - Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019 р.)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 р.)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023 р.)
Підвищення кваліфікації та стажуванняKNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 065, IХ Міжнародна науково-практична конференція «Економіка підприємства: теорія і практика», 13.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 0491, “Building Competitiveness: From Local to Global”, 19.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової перед вищої освіти МОН України, Сертифікат CC 38282994/2413-23, Навчання за програмою «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти», 24.03-28.04.2023 р., 2 кредити (60 год.) Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Сертифікат учасника № SDESE2023/30, Міжнародна науково-практична конференція «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва» / «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023), 27-28.04.2023 р., 0,5 кредита (15 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», червень 2023 р., 1 кредит (30 год.) UDEMY, Oxford Learning Lab. Сертифікат про закінчення курсу “Marketing Research: support your marketing decisions”, 05 листопада 2023 р. 0,4 кредити (11,5 год.) Prometheus. Сертифікат про закінчення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 25 вересня 2024 р. 2 кредити (60 год.) Національний університет Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», грудень 2024 р., 1 кредит (30 год.)
|
 | Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Вчене звання: | професор |
|---|
| Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 28 років |
|---|
| Біографія: | |
|---|
Відомий український маркетолог, науковець, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Має більше 20 років досвіду в галузі маркетингу, включаючи наукову діяльність і викладання. Поєднуючи наукові розробки з практичною роботою, набув глибоких знань у сфері маркетингових досліджень. Має досвід викладання маркетингу в бізнес-освіті та участі в міжнародних проектах. Автор численних наукових публікацій та навчальних посібників. Досвідчений науковець, інтереси якого охоплюють широкий спектр питань теорії і практики сучасного маркетингу, маркетингових досліджень, стратегічного маркетингу. Активно займається підготовкою наукових кадрів, є науковим керівником аспірантів та докторантів. Розробник державних освітніх стандартів підготовки фахівців з маркетингу в Україні.
Освіта- 1992-1997 рр. - Київський державний економічний університет, спеціальність за дипломом: "Маркетинг", кваліфікація спеціаліста "Економіст", (диплом з відзнакою ЛГ №000868)
- 1997-2000 рр. - навчання в аспірантурі Київського національного економічного університету
- 2005-2009 рр. - навчання в докторантурі ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
- науковий ступінь - доктор економічних наук. Дисертацію за темою "Маркетингові дослідження: системний підхід" захищено 18.03.2010 р. у спеціалізованій вченій раді Д26.006.03 Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (диплом ДД №008569 від 01.07.2010 р.)
- вчене звання - професор кафедри маркетингу (диплом 12ПР №008781 від 04.07.2013 р.)
Досвід роботи- 2017 р. - по теперішній час - завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка КНЕУ
- 2010-2017 рр. - професор кафедри маркетингу КНЕУ
- 2004-2010 рр. - доцент кафедри маркетингу КНЕУ
- 2002-2004 рр. - старший викладач кафедри маркетингу КНЕУ
- 2001-2002 рр. - асистент кафедри маркетингу КНЕУ
Член вченої ради факультету маркетингу, Науково-експернтної ради Університету, Вченої ради КНЕУ. З 2016 р. - голова Науково-методичної підкомісії спеціальності D5 «Маркетинг» (НМК4) сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України. З 2019 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України. Співголова підгрупи з управління та адміністрування в робочій групи з питань методичного, організаційного та аналітичного забезпечення єдиного фахового вступного випробування для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю "Маркетинг" (з 2021 р.). Віце-президент Української асоціації маркетингу (з 2021 р.)
Нагороди, почесні звання - Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти» (2019 р.)
- Заслужений працівник КНЕУ імені Вадима Гетьмана (2021 р.)
- Нагрудний знак Міністерства освіти і науки України «За наукові та освітні досягнення» (2023 р.)
Підвищення кваліфікації та стажуванняKNEU named after Vadym Hetman, Certificate, International Conference «Economic Security in the Global Environment (ESGE-2022)», 29-30.06.2022 р., 0,4 кредити (12 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 065, IХ Міжнародна науково-практична конференція «Економіка підприємства: теорія і практика», 13.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Сертифікат № 0491, “Building Competitiveness: From Local to Global”, 19.10.2022 р., 1 кредит (30 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової перед вищої освіти МОН України, Сертифікат CC 38282994/2413-23, Навчання за програмою «Школа наставників дуальної форми здобуття освіти», 24.03-28.04.2023 р., 2 кредити (60 год.) Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Сертифікат учасника № SDESE2023/30, Міжнародна науково-практична конференція «Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва» / «Sustainable development of the economy, society and entrepreneurship» (SDESE2023), 27-28.04.2023 р., 0,5 кредита (15 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», червень 2023 р., 1 кредит (30 год.) UDEMY, Oxford Learning Lab. Сертифікат про закінчення курсу “Marketing Research: support your marketing decisions”, 05 листопада 2023 р. 0,4 кредити (11,5 год.) Prometheus. Сертифікат про закінчення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів», 25 вересня 2024 р. 2 кредити (60 год.) Національний університет Фізичного виховання і спорту України. Лекція «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» проф. Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 10 грудня 2024 р., 0,1 кредити (3 год.) Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти МОН України, Сертифікат, дистанційний експрес-курс «Основи тестології та розробки тестових завдань», грудень 2024 р., 1 кредит (30 год.)
|
| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Напрямки наукових досліджень: | Сфера наукових інтересів- Теорія і практика маркетингу
- Маркетингові дослідження та маркетингова аналітика
- Стратегічний маркетинг
- Бенчмаркінг
Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проєктах- проект "UkraineDigital" (KNEU MO:VE 2 Success) Федерального міністерства освіти та досліджень Німеччини (BMBF) програми Німецької служби академічних обмінів (DAAD) «Україна цифрова» (Марбурзький університет, м. Марбург, ФРН, 2023 р.)
Профілі у міжнародних наукометричних базах |
|---|
| Завантажено файлів: | 0 |
|---|
| Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 140 наукових та навчально-методичних праць
Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:- Згурська, О., Дименко Р., Ларіна Я., Федорченко A., Залізко В., Кубів С. Стратегічний прогноз багатофакторного впливу на ефективність диверсифікованих підприємств. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2021. 5(40), С. 328–344. DOI:https://doi.org/10.18371/fcaptp.v5i40.245160 (Web of Science)
- Zghurska О., Somkina, T., Korchynska O., Fedorchenko A., Tarasevych O., Kubiv S. Formation of organizational and economic structure in the process of developing innovative solutions of a diversified enterprise. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing). 2021. Vol. 36. P. 111-118. UDC 005.591.6:[334.72:63(477) (Scopus)
- Savych O., Molchanova E., Fedorchenko A., Kovtoniuk K. Modeling of Key Marketing Parameters of Development of the EU Car Market and its Clusterization. Advanced Computer Information Technologies (ACIT), 2021: 11th International Conference. 2021. P. 364-367. DOI:10.1109/ACIT52158.2021.9548474 (Scopus)
- Pavlenko V., Ponomarenko I., Fedorchenko A., Chorna O., Pylypenko V. Development and Marketing Promotion of the Educational Program Mobile Application in the Field of Electrical Engineering. Proceedings of the 2022 IEEE 4th International Conference on Modern Electrical and Energy System, MEES 2022. URL: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57462354200 (Scopus)
- Yevtushenko, N., Fedorchenko, A. (2023). Competitive advantages in the market of consulting services: marketing aspect. Business: Theory and Practice, 24(2), 501–511. URL: https://doi.org/10.3846/btp.2023.15291 (Scopus)
- Pavlenko, V.,Fedorchenko,A., Ponomarenko, I., Chorna, O.,Morhulets, O., Pylypenko, V. Creating Educational Products With Using Data Science and Digital Marketing. 2023 IEEE 4th KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek), Kharkiv, Ukraine, 2023, Pp. 1-4. URL: https://doi:10.1109/KhPIWeek61412.2023.10312906 (Scopus)
- Buhas, V., Ponomarenko, I., Ramskyi, A., Fedorchenko, A., Roskladka, A. Blockchain Applications in Digital Marketing. CEUR Workshop Proceedings, 2023, Volume 3421, Pp. 77–86 (Scopus)
- Pavlenko, V., Ponomarenko, I., Morhulets, O., Fedorchenko, A., Pylypenko, V. Use of Information Technologies and Marketing Tools for The Formation of An Educational Platform. CEUR Workshop Proceedings. 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems, ITTAP, 2023.Volume 3628, Pp. 520-525 (Scopus)
- Федорченко А.В., Пономаренко І.В. Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиці. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 6(23). С. 162-165. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2020/6_23_ukr/30.pdf (Категорія Б)
- Fedorchenko A. Innovative trends of marketing activity of Ukrainian retail enterprises development. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal. 2020. 01 (25). URL: https://sp-sciences.io.ua/s2734531/fedorchenko_andriy_2020_._innovative_trends_of_marketing_activity_of_ukrainian_retail_enterprises_development._social_and_human_sciences._polish-ukrainian_scientific_journal_01_25_ (Зарубіжне видання)
- Поплавська О.М., Федорченко А.В., Кузьменко Г.І. Регламентування роботи на умовах краудсорсингу. Соціально-трудові відносити: теорія і практика. 2021. Т. 11. Вип. 2. С. 26-36. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/slrtp.11(2).2021.03 (Категорія Б)
- Zghurska О., Fedorchenko A., Larina Ya., Yerankin O., Dyma O., Avramchuk L. Determinative Role of Using Digital Marketing Tools for the Agriculture Development. Journal of Hygienic Engineering and Design (Food Production and Processing), Vol. 44, 2023. Pp. 75-81. https://keypublishing.org/jhed/wp-content/uploads/2023/09/06.-Full-paper-Оksana-Zghurska.pdf (Зарубіжне видання)
- Федорченко А.В., Кулик А.Б., Пономаренко І.В. Особливості застосування методу кластеризації в маркетингових дослідженнях фармацевтичного ринку України. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7. № 1. С. 7-28. https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/285 (Категорія Б)
- Федорченко А.В., Гречаний О.В. Вплив цифрових технологій на зміну функцій та компетентностей маркетологів. Економіка та суспільство. 2024. No 61. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3773 (DOI: 10.32782/2524-0072/2024-61-76) (Категорія Б)
- Федорченко А.В., Гречаний О.В. Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку. Маркетинг і цифрові технології. Т. 8, № 2, 2024. С. 92-104. URL: https://mdt-opu.com.ua/files/download/2024/md-8.2.2024.pdf (DOI: 10.15276/mdt.8.2.2024.8) (Категорія Б)
- Yevtushenko, N., & Fedorchenko, A. (2025). Benchmarking as a promising tool for marketing research of Ukrainian enterprises. International Science Journal of Management, Economics & Finance, 4(2), 100–111. https://doi.org/10.46299/j.isjmef.20250402.10 (Зарубіжне видання)
- Федорченко, А. В. (2025). Інтеграція цифрових маркетингових інструментів у систему управління ефективністю підприємства в умовах цифрової трансформації економіки. Актуальні питання економічних наук, (13). https://doi.org/10.5281/zenodo.16656609 (Категорія Б)
Монографії: - Федорченко А.В. Маркетингові дослідження в системі управління промисловим підприємством. Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2005. С. 340-356.
- Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень: монографія. Київ: КНЕУ, 2009. 267 с.
- Федорченко А.В. Теорія фірми як концептуальна основа маркетингу. Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів: монографія / за ред. А.П. Наливайка. Київ: КНЕУ, 2013. С. 47-60.
- Федорченко А.В. Клієнт-орієнтованість підприємства як основа розвитку його систем менеджменту та маркетингу. Управління ресурсами підприємства: монографія / за ред. Г.О. Швиданенко. Київ: КНЕУ, 2014. 418 с.
- Федорченко А.В., Окунєва О.В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика: монографія / за ред. А.В. Федорченка А.В. Київ: КНЕУ, 2015. 230 с.
- Федорченко А.В. Підготовка фахівців з маркетингу: сучасні виклики. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / за ред. В.П. Пилипчука. Київ: КНЕУ, 2019. С. 92-102.
Апробаційні, науково-популярні, консультаційні, науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики:- Fedorchenko A.V. The Essence of Internet Marketing. Business Intelligence: Models, Methods And Techniques:Proceedingsof the International Scientific and Practical Internet Conference. March 4-6, 2020. [Electronic Recourse]. Kyiv: NAU, 2020. P. 185-88.URL: http://feba.nau.edu.ua/images/cyber/6Fedorchenko.pdf
- Федорченко А.В. Роль і місце бенчмаркінгу у забезпеченні результативностімаркетингової діяльності підприємства. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. 21-22 травня 2020 р. [Електронний ресурс]. Київ: КНЕУ, 2020. С. 151-153.URL:http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/33636/Stkdl_20_66.pdf?sequence=1&isAllowed=y
- Федорченко А.В. Розвиток системи маркетингових досліджень підприємства на основі використання технологій бенчмаркінгу. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів ІVМіжнар. наук.-практ. конф. 24–25 вересня 2020 р. Одеса: ТЕС, 2020. С. 91-92. URL:https://www.mdt-opu.com.ua/files/download/2020/sbornik-tezisov2020.pdf
- Федорченко А.В. Маркетинговий менеджмент: традиції та сучасність. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 8-10 жовтня 2020 р. [Електронний ресурс]. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 18-20. URL:http://www.hduht.edu.ua/images/hduht/nauka/conf/2020/t_k_08.10.20.pdf
- Федорченко А.В. Бенчмаркінг у системі вимірювання споживчої лояльності. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей XVМіжнар. наук.-практ. конф. 26-28 листопада 2020 р. Хмельницький: ХНУ, 2020. С. 147-149.
- Федорченко А.В. Інноваційні тренди розвитку сучасного Інтернет-маркетингу на ринках товарів промислового призначення. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing (2020). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. С. 96-98.
- Fedorchenko A.V. The influence of Covid-19 on the development of digital marketing. Business Intelligence: Models, Methods and Techniques:Proceedings of the International Scientific and Practical Internet Conference. March 3-5, 2021. Kyiv: NAU, 2021. [E-edition]. P. 131-133.
- Федорченко А.В. Маркетинг у системах управління підприємствами: сучасні виклики. Маркетинг: виклики та рішення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 квітня 2021 р. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 108-110.
- Федорченко А.В. Освітні стандарти і компетентнісний підхід у підготовці сучасного маркетолога. Маркетингова освіта в Україні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А.В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. C. 49-52.
- Федорченко А.В. А/В-тестування споживачів у системі цифрового маркетингу підприємства. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів VМіжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. Одеса: ТЕС, 2022. С. 119-120. URL: https:// https://mdt-opu.com.ua/files/download/2022/Tezy_2022.pdf
- Fedorchenko A. A new paradigm of modern marketing in training of marketers: Ukrainian experience. Educational and Scientific Activity in a New Time: Realities and Challenges: Proceedings of The International Scientific Conference. Vol. II. December 16-17, 2022. Mingachevir State University, 2022. [E-edition]. P. 35-38. URL:https://mdu.edu.az/wp-content/uploads/2023/03/KONFR.-MATER-2022-cild-2-4.pdf
- Федорченко А.В. Особливості функціонування системи маркетингових досліджень підприємств в умовах кризового стану. Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІVМіжнар. наук.-практ. конф. 28 жовтня 2022 р. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 224-226.
- Fedorchenko A.V. Benchmarking as an innovative tool for marketing research. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022).Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 30-33.
- Федорченко А.В. Особливості маркетингового управління підприємствами в Україні в умовах воєнного стану. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез III Міжнар. наук.-практ. конф. 20 квітня 2023 р. Київ: ТОВ «ЦП «КОМПРИНТ», 2023. С 54-56.
- Федорченко А. Маркетингове забезпечення корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку бізнесу. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс]: матеріали Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р. / За ред. І. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 488-490. – Електронні текстові дані. – URL: https://nung.edu.ua/sites/default/files/2023-05/збірник_тез.pdf
- Федорченко А.В. Маркетингова освіта в Україні: виклики воєнного часу. [Електронний ресурс]: Маркетинг в Україні: збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. С. 588-591. – . Електронні текстові дані. – URL: http://irbis.kneu.edu.ua/cgi-bin/ecgi64/cgiirbis_64.exe?LNG=&S21CNR=10&S21STN=1&S21REF=5&C21COM=S&I21DBN=ELIB&P21DBN=ELIB&S21ALL=<.>DP=202311$<.>&S21FMT=fullwebr&Z21ID=
- Федорченко А.В. Асиметричність інформації та її вплив на розвиток теорії та практики маркетингових досліджень в Україні. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі. [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. С. 207-212. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електрон. дані. – Харків, 2023.
- Федорченко А.В. Система маркетингових досліджень вітчизняних підприємств: реалії сьогодення. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління: матеріали ІІІ Міжнародного форуму / за заг. ред. проф. А. І. Ігнатюк. Київ: Видавництво Ліра-К, 2024. Міжнародний форум EFBM 3.0 «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. ВІД ВІДНОВЛЕННЯ ДО ЗРОСТАННЯ». – 1125 с. Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: формування тенденцій та подолання викликів. – С. 86-88.
- Федорченко А.В.,Студеннікова О.В. Маркетингові стратегії просування інноваційного продукту на ринок. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: Зб. матеріалів VII Міжнар. наук.-практ. конф. 08 травня 2024 р. [Електронний ресурс]. – К.: КНЕУ, 2024. С. 199 – 203.
- Федорченко А.В. Напрями використання машинного навчання у веб-аналітиці підприємства в сучасному цифровому середовищі. Маркетинг і цифрові технології: зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса: Одеська політехніка. ТЕС, 2024. С. 122-123.
- Федорченко А.В. Екосистемна парадигма розвитку сучасного маркетингу на засадах бенчмаркінгу. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: виклики цифрової глобалізації: тези доповідей XV Міжнародної науково-практичної конференції, пам’яті професора Євгена Крикавського, 17-18 жовтня 2024 р. [Електронне видання]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 388-389. – Режим доступу: https://science.lpnu.ua/ml-conference/proceedings
- Федорченко А.В. Сучасні цифрові технології та їх вплив на зміну традиційних функцій маркетологів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс]: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2024. С. 277-282.
- Fedorchenko A.V.,Yevtushenko N.O. Benchmarking as a type of marketing research: world experience. Marketing of Innovations. Innovations in Marketing (2024). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2024). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. P. 28-31.
|
|---|
Навчальні дисципліни: - "Маркетинг" - для здобувачів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти (Інститут бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника)
- "Маркетингові дослідження" - для здобувачів IV курсу першого (бакалаврського) і І курсу другого (магістерського) рівнів вищої освіти (Інститут бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника)
- "Бенчмаркінг" - для здобувачів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
- "Стратегічний маркетинг" - для здобувачів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
- "Маркетингові дослдіження та аналітика товарних ринків" - для здобувачів ІІ курсу третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
Навчально-методичні видання: - Нікітін А.В., Бортніков Г.П., Федорченко А.В. Маркетинг у банку: навч. посібник / за ред. А.В. Нікітіна. Київ: КНЕУ, 2006. 432 с.
- Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: підручник / за ред. А.В. Войчака. Київ: КНЕУ, 2007. 408 с.
- Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко та ін.; за ред. А.Ф. Павленка. Київ: КНЕУ, 2008. 600 с.
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг: навч. посібник. Одеса: Олді+, 2023. 472 с.
Дистанційні курси: - Маркетинг (студенти ІБО) - Федорченко - MRMK35019U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ННІ бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника освітньої програми "МВА універсальна". Розробник - Федорченко А.В. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=1980
- Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ денної форми навчання освітньо-професійних програм "Маркетинг", "Комерційна діяльність та логістика". Розробники - Федорченко А.В., Кофанов О.Є. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=1979
- Маркетингові дослідження (заочна ф.н.) - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ заочної форми навчання освітньо-професійних програм "Маркетинг", "Комерційна діяльність та логістика". Розробники - Федорченко А.В., Кофанов О.Є. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5804
- Маркетингові дослідження - Федорченко, Кофанов - MRMK49031U_DIST [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ дистанційної форми навчання освітньо-професійної програми "Маркетинг". Розробники - Федорченко А.В., Кофанов О.Є. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2674
- Маркетингові дослідження (студенти ІБО) - Федорченко - MRMK49031U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ННІ бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника освітньої програми "Маркетинговий менеджмент". Розробник - Федорченко А.В. - Київ: КНЕУ, URL:https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3302
- Бенчмаркінг (денна ф.н) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ денної форми навчання освітньо-професійних програм "Маркетинг", "Комерційна діяльність та логістика". Розробники - Федорченко А.В., Євтушенко Н.О. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5805
- Бенчмаркінг (заочна ф.н.) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ заочної форми навчання освітньо-професійних програм "Маркетинг", "Комерційна діяльність та логістика". Розробники - Федорченко А.В., Євтушенко Н.О. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5806
- Бенчмаркінг (дистанційна ф.н., бакалаври) - Федорченко, Євтушенко - MRMK23003U_DIST [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФМ дистанційної форми навчання освітньо-професійної програми "Маркетинг". Розробники - Федорченко А.В., Євтушенко Н.О. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=5808
- Бенчмаркінг - Федорченко - MRMK66001U_DIST [Електронний ресурс]: дистанційний курс Moodle для студентів ФЕтаУ дистанційної форми навчання освітньої програми "Інноваціцйне підприємництво і цифрове лідерство". Розробник - Федорченко А.В. - Київ: КНЕУ, URL: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=2524
|