| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Бучинська Олена Вікторівна
Бучинська Олена Вікторівна| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | доцент |
|---|
| Вчене звання: | доцент |
|---|
| Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 16 років |
|---|
Закінчила КНЕУ ім. В.Гетьмана за спеціальністю маркетинг в 2004 році. Працювала заступником директора навчального закладу ІІІ рівня акредитації, має досвід роботи в сфері маркетингу продажів та маркетингових комунікацій. Керівник київського представництва Індустріального Гендерного Комітету з реклами. Член експертної ради при Міністерстві Соціальної Політики України з питань реклами. Тренер-консультант з маркетингових комунікацій та побудови власного бренду. Стаж викладацької діяльності становить 16 років. В КНЕУ працює з 2014 року. Є керівником дисциплін "PR в бізнесі" та "Рекламний креатив". |
| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Посада: | доцент |
|---|
| Вчене звання: | доцент |
|---|
| Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
|---|
| Науково-педагогічний стаж: | 16 років |
|---|
| Біографія: | |
|---|
Закінчила КНЕУ ім. В.Гетьмана за спеціальністю маркетинг в 2004 році. Працювала заступником директора навчального закладу ІІІ рівня акредитації, має досвід роботи в сфері маркетингу продажів та маркетингових комунікацій. Керівник київського представництва Індустріального Гендерного Комітету з реклами. Член експертної ради при Міністерстві Соціальної Політики України з питань реклами. Тренер-консультант з маркетингових комунікацій та побудови власного бренду. Стаж викладацької діяльності становить 16 років. В КНЕУ працює з 2014 року. Є керівником дисциплін "PR в бізнесі" та "Рекламний креатив". |
| Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
|---|
| Напрямки наукових досліджень: | Сфера наукових інтересів охоплює: політичні PR-технології та рекламу; дослідження іноземних рекламних ринків, з метою виділення особливостей та тенденцій; історію реклами; створення та опробацію новітніх креативних PR та рекламних практик. |
|---|
| Завантажено файлів: | 0 |
|---|
|