Кафедра маркетингу імені А.Ф. ПавленкаМаркетинг відіграє важливу роль в економіці України. Це зумовлює необхідність застосування в підприємницькій діяльності маркетингових рішень, неординарних підходів, які ґрунтуються на глибокому вивченні ринку та потреб споживачів. Нині маркетинг для підприємця є тим світилом, яке вказує на вірний шлях діяльності в умовах нестабільності, непередбачуваності, турбулентності ринкового середовища. Ігнорування маркетингових засад у практичній діяльності неодмінно призводить до втрати конкурентних позицій підприємства та прихильності його споживачів, і як результат — до зниження обсягів продажу та прибутковості бізнесу. Інструментарій маркетингу застосовується в різних галузях економіки і сферах бізнесу, адже маркетинг є сучасною філософією бізнесу. Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка здійснює підготовку здобувачів вищої освіти за галуззю знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальністю 075 "Маркетинг":
Освітньо-професійна програма "Маркетинг" підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні поєднує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область, з сучасним практично-орієнтованим підходом. Успішне опанування студентами комплексу спеціальних (фахових) компетентностей забезпечується можливістю вибору сертифікаційних програм, які реалізуються кафедрою спільно із залученням фахівців-практиків у сферах інтернет-маркетингу, логістики, маркетингових досліджень і аналітики, що підтверджується відповідними сертифікатами.
Освітньо-професійна програма "Маркетинг" підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському) рівні побудована на основі вивчення результатів передових досліджень в галузі теорії і практики сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами та забезпечує поглиблене вивчення навчальних дисциплін, що становлять її предметну область; спрямована на розвиток у майбутніх фахівців-маркетологів здатностей до системного мислення і творчого підходу при вирішенні складних спеціалізованих завдань у сфері маркетингового управління сучасними ринковими суб’єктами, до розробки маркетингових стратегій і програм з урахуванням комплексного впливу чинників ринкового середовища та міжфункціонального характеру їх реалізації. Практична орієнтованість реалізована через надання можливостей опанування комплексу загальних і спеціальних (фахових) компетентностей у межах вибіркових дисциплін, залучення до навчального процесу фахівців-практиків із різних сфер бізнесу, а також представників професійних асоціацій.
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ КАФЕДРИ
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ КАФЕДРИ |