Серія лекцій та воркшопів від УАМ!28 Лютого 2025р.Запрошуємо вас серію лекцій та воркшопів, організованих УАМ! УАМ буде видавати сертифікати на 4 кредити тим, хто відвідає всі заходи та залучить своїх здобувачів. Коли: щосереди о 16:00 (з березня по травень 2025) (Zoom) Тривалість: 1-1,5 години Участь: безкоштовна, за попередньою реєстрацією Спікери: маркетологи-практики, експерти з бізнесу Стартуємо 5 березня о 16:00 - воркшоп «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога» Зареєструватися на воркшоп - https://forms.gle/T4hzUVAwy9iQz1NSA Також заплановані інші теми: 12.03.25 – Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси (Алла Петриченко, співзасновниця платформи для створення інтернет-магазинів «Shop-Express») 19.03.25 – Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики (Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia) 26.03.25 – Бренд говорить (Аві Щупак, керівниця маркетингових комунікацій lifecell) 02.04.25 – Інтелектуальна монополізація бренду: що мають знати маркетологи (Олена Якобчук, засновниця та патентний стратег International R&P group Intectica) 09.04.25 – Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів (Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу вино-коньячної категорії Bayadera group) Деталі тут (https://uam.in.ua/common/uam-vidkryvaye-vesnyanyj-czykl-lekczij-ta-vorkshopiv) |