Маркетинговий менеджментМагістерська програма «Маркетинг»
Тисни на картинку чи переходь за посиланнм: https://vstupfm.kneu.edu.ua/
Сучасне життя і бізнес-реалії стрімко трансформуються: змінюється поведінка споживачів, бізнес-середовище, відносини між учасниками ринку. Все це диктує нові вимоги до фахівців з маркетингу. Магістерська програма «Маркетинг» орієнтована на підготовку багатопрофільних фахівців, здатних:
Випускники програми працюють в провідних українських і зарубіжних компаніях і організаціях у різних сферах і галузях (консалтинг, аудит, інвестиції, виробництво, телекомунікації, торгівля, інвестиції, фінанси, страхування, IT, транспорт і логістика, сервіс і послуги) на позиціях фахівців і керівників в департаментах продажів, маркетингу, реклами, PR, досліджень. На даний момент магістерська програма «Маркетинг» має дві спеціалізації:
Маркетинговий менеджментУ сучасному бізнесі, маркетингові менеджери стали тими людьми, від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Відповідальний за розробку клієнтської бази, менеджер з маркетингу відіграє ключову роль у зміцненні відносин з клієнтами. Високий рівень заробітної плати, цікаві відрядження та можливість постійного вдосконалення професійних навичок - це лише незначна частка того, що чекає на висококваліфікованого маркетинового менеджера. Проте, перш ніж мріяти про очікувані привілеї, необхідно отримати базові знання. Спеціальність «Маркетинговий менеджмент» для вас, якщо:
СпеціальностіФахівець з маркетингового менеджменту є одним з найзатребуваніших спеціалістів сьогоднення, оскільки поєднання економіки, управління та аналітики дає базове розуміння абсолютно усіх процесів, які відбуваються на підприємстві. А це, у свою чергу, дає можливість говорити про дійсно універсального працівника. Серед професій випускника спеціалізації «Маркетинговий менеджмент», підготовленого ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», можуть бути такі спеціальності:
Ключові навички, які отримують студенти після закінчення навчання:
Особливості навчання за спеціальністю «Маркетинговий менеджмент»
Варіативна складоваСтуденти, які обрали спеціальність «Маркетинговий менеджмент», мають змогу підвищити свою кваліфікацію за рахунок вибору пакетів додаткових дисциплін, серед яких «Фінансовий менеджмент», «Управління взаємовідносинами зі споживачами», «Цифровий маркетинг» та «Бренд менеджмент». Крім цього, випускники отримують практичні знання та переймають досвід провідних спеціалістів галузі, що надалі дає можливість успішно організувати та займатися розвитком власного бізнесу. Cписок захищених дипломних робіт 2018 Завантажити навчально-методичний комплекс з магістерської програми "Маркетинговий менеджмент" Остання редакція: 26.06.20 |