Рекламний менеджментМагістерська програма «Маркетинг»Сучасне життя і бізнес-реалії стрімко трансформуються: змінюється поведінка споживачів, бізнес-середовище, відносини між учасниками ринку. Все це диктує нові вимоги до фахівців з маркетингу. Магістерська програма «Маркетинг» орієнтована на підготовку багатопрофільних фахівців, здатних:
Випускники програми працюють в провідних українських і зарубіжних компаніях і організаціях у різних сферах і галузях (консалтинг, аудит, інвестиції, виробництво, телекомунікації, торгівля, інвестиції, фінанси, страхування, IT, транспорт і логістика, сервіс і послуги) на позиціях фахівців і керівників в департаментах продажів, маркетингу, реклами, PR, досліджень. На даний момент магістерська програма «Маркетинг» має дві спеціалізації:
Рекламний менеджментВажливою складовою маркетингової діяльності підприємства повинна бути ефективна реклама, адже реклама забезпечує поширення інформації з метою посиленого впливу на масову або індивідуальну свідомість, що викликає заплановану реакцію обраної споживацької аудиторії. У маркетинговій діяльності реклама забезпечує:
Спеціальність «Рекламний менеджмент» для вас, якщо:
СпеціальностіРеклама є постійним супутником людини, щоденно і масово впливає на нього. Наслідком цього стала та найважливіша роль, яку грає реклама в житті постіндустріального інформаційного суспільства. Ця роль уже давно не обмежується рамками ні комерційних комунікацій, ні навіть усієї ринкової діяльності. Особливо велике значення реклами в галузях економіки і громадського життя. Не можна також не відзначити її значну освітню та естетичну роль. Магістри зі спеціальності «Рекламний менеджмент», підготовлені у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», зможуть працювати маркетинг-директора та керівниками PR та маркетингових підрозділів компаній та виконувати наступні функції:
Серед професій випускника спеціалізації "Рекламний менеджмент" можуть бути такі спеціальності:
Ключові навички, які ви отримуєте після закінчення навчання
Створення рекламних звернень для різних носіїв інформації та розміщення їх з найбільшою ефективністю, використовувати маніпулятивні технології для забезпечення комунікативного процесу Творчий підхід до вирішення маркетингових комунікаційних завдань. Забезпечення довготривалих партнерських відносин між ринковими суб’єктами через здійснення високоефективних комунікацій, що включає в себе вивчення споживачів, партнерів, конкурентів та їх інформування і переконання Стимулювання продажу через створення рекламної продукції Надання рекламних послуг та проведення рекламних кампаній Особливості навчання за спеціальностю «Рекламний менеджмент»Комплексність у підготовці майбутніх фахівців Отримання досвіду переговорів шляхом запрошених тренерів з менеджменту або викатник спікерів Використання активних форм навчання – тренінги, онлайн-курси, відвідування професійних виставок Робота у міні-групах, розробка практичних проектів та кейсів, написання наукових статей Залучення представників провідних підприємств та бізнесменів до проведення занять і тренінгів, розв’язання кейсів та ситуаційних задач Захист робіт на базі підприємства перед маркетин-директорами PR-компаній Розвиток лідерських якостей Розкриття творчого мислення за допомогою завдань та самостійної розробки проектів або рекламної кампанії Варіативна складоваУ межах дисципліни студенти можуть поглибити свою спеціалізацію за рахунок проходження стажування та ознайомлення з майбутніми професіями. Та після проходження тренінгів або розв’язування кейсів можуть отримати пропозицію на вакантну позицію від представника компанії, або провідного спеціаліста. Cписок захищених дипломних робіт 2014-2015
Завантажити навчально-методичний комплекс з магістерської програми "Рекламний менеджмент" Остання редакція: 12.12.18 |