Факультет маркетингу

Визначені найкращі молоді дослідники 2014 року19 Травня 2014р.

16-17 травня 2014 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченка.

У 2013-2014 році до оргкомітету конкурсу надійшло 30 робіт з 14 університетів України. Журі конкурсу обрало 16 робіт в короткий список. В журі конкурсу входять представники провідних дослідницьких компаній та відомі дослідники. Було вирішено надати чотири призових місця (перше, друге, і два третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами.

Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfK Ukraine, ACNielsen цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам, отримати об’єктивну оцінку знанням, отримати запрошення на роботу в провідні компанії. Компанії з задоволенням підтримують талановиту молодь і готові співпрацювати з нею і надалі.

У 2013-2014 році кращою кафедрою у підготовці дослідників вже другий рік поспіль була визнана кафедра маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. Від цієї кафедри надійшла найбільша кількість якісних робіт, якість яких були високо оцінена усіма членами жюрі.

Перше місце серед наукових студентських робіт присуджено роботі студентки Ольги Гнідіної за роботу на тему: «Формування іміджу торгової марки ПАТ «Бель Шостка Україна». (НТТУ «КПІ», науковий керівник к.е.н, доцент Діброва Т.Г. )

Друге місце посіла робота студенток Любові Лапко та Людмили Мунічевої за роботу: «Реалізація концепції стійкого розвитку в українському суспільстві». (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, науковий керівник к.е.н., доцент Дима О.О.).

Третє місце розділили два студенти з різних вузів:

- Антоніна Бура за роботу: «Оцінювання конкурентного потенціалу підприємства» (Хмельницький національний університет, науковий керівник д.е.н, доцент Ковальчук С.В.) 

- Олег Орєхов за роботу «Зелений маркетинг» (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, науковий керівник к.е.н.  доцент Притиченко Т. І. ).

Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше був проведений в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.

Основні вимоги до наукових студентських робіт:

- Робота повинна бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;
- Робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;
- Давати аргументовані рекомендації щодо застосування певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу.

Цінується оригінальність викладу, відсутність абстрактних міркувань. Віддається перевага не обсягу роботи а її якості.

В журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України:

Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна; Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні; Іван Любарський – директор компанії IRS Group; Єгор Ткаченко – магістр наук з маркетингу бізнес-школи Колумбійського університету, Нью-Йорк, США, менеджер з маркетингової аналітики в компанії BlackRock, Нью-Йорк, США; Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана; Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»; Володимир Власюк – директор ДП «Укрпромзовнішекспертиза»; Владислав Стефанишин –директор ТОВ «Маркетинг Аутсорсинг»; Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»; Олена Попова – директор компанії InMind; Олег Синаюк – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків); Олександр Федоришин – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН; Олександр Дима – к.е.н, доцент, заступник декана факультету Управління персоналом та маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, маркетинг директор Центру ландшафтного дизайну і озеленення «Мир сада»; Олексій Сіваєв – керівник групи відділу по роботі з клієнтами, компанія ACNielsen Ukraine; Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД; Юлія Сливінська – керівник групи відділу по роботі з клієнтами, компанія ACNielsen Ukraine, Юрій Щирін – директор «Агентство Індустріального Маркетингу».

Конкурс проводиться під егідою Міністерства освіти і науки України. Організаторами конкурсу «Молодь опановує маркетинг» є Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Ukraine і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Компанія TNS Ukraine виступає не тільки співорганізатором, але і головним спонсором конкурсу.

Спонсори:

Інформаційні партнери: