Факультет маркетингу

Результати 11-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка (2016)21 Травня 2016р.

20 – 21 травня 2016 року відбулася підсумкова конференція 11-го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігора Ткаченка.
Організатори: ГО "Українська Асоціація Маркетингу", Київський національний економічний університет імені ВГадима Гетьмана (Кафедра маркетингу), Компанія TNS Україна

На конкурс було подано 58 робіт з 32 університетів України.

Переможцями конкурсу 2016 року журі визнало:

  • 1 місце: Гребньова Олеся, Романовська Софія, НТУУ "КПІ" - за роботу "Особливості визначення цільової аудиторії для компанії ТОВ «Сушия» (науковий керівник: старший викладач Черненко О.В.)
  • 2 місце: Вікторія Пилипенко, Національний університет "Львівська політехніка" - за роботу "Аналіз сучасного стану ринку вогнетривкої продукції України та обґрунтування доцільності диверсифікації діяльності його суб’єктів господарювання (на прикладі ПАТ «МВКВ»)" (науковий керівник: к.е.н., доцент КосарН.С.)
  • 3 місце: Волосова Єлизавета, Дніпродзержинський державний технічний університет - за роботу "Розробка оптимальної стратегії розвитку Дніпродзержинського державного технічного університету на ринку освітніх послуг" (науковий керівник: Стеблюк Н.Ф.)
  • 3 місце: Яна Шенгелія, Одеський національний політехнічний університет - за роботу "Маркетингові дослідження ефективності недискримінаційної реклами" (науковий керівник: к.е.н. Златова І.О.)

Спеціальні відзнаки конкурсу:

  • За актуальність теми та практичність рекомендацій: Бондаренко Анастасія Ігорівна та Бондаренко Катерина Ігорівна, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Робота на тему: Дослідження «Власні торгові марки в Україні. Їх сприйняття столичними споживачами» (науковий керівник:  старший викладач Бучинська О.В.)
  • За високу практичну цінність роботи: Данилюк Юлія Миколаївна, Сумський державний університет. Робота на тему: Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торгівельного підприємства магазину «АТБ» (науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю.)
  • За обґрунтування вибору цільової аудиторії: Ле Мінь Хуен, Грідіна Анна, Доценко Марія, Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна. Робота на тему: Маркетингові дослідження доцільності запровадження комплементарної послуги фітнес-центру «МАЛІБУ» (Наукові керівники: д.е.н. проф. Коломієць Г. М., старший викладач Гузненков Ю. Г.)
  • За візуалізацію результатів дослідження: Самай Ірина Олександрівна, Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля. Робота на тему "Дослідження споживчих уподобань для вдосконалення товарного асортименту підприємства"  
  • За високу якість планування вибіркового дослідження: Семірєкова Христина, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Робота на тему: Дослідження рівнів задоволеності та лояльності споживачів послуг ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»
  • За яскраві результати як ефект синергії продукту та методики дослідження: Христич Альона Василівна, Одеська національна академія харчових технологій (ОНАХТ). Робота на тему: Дослідження позиціонування та диференціації ігристих вин (науковий керівник: Брайко М.Г.)

Докладніше про конкурсна вебсайті ГО "УАМ" та на сторінці конкурсу в Facebook

Програма та Збірник матеріалів Всеукраїнської міжвузівської наукової студентської конференці[ (2016)