Факультет маркетингу

Знайомство зі школою маркетингу Марбурзького університету імені Філіппа (Philipps-Universität Marburg)20 Липня 2023р.

Сьогодні хочу познайомити вас із нашим колегою, який очолює напрям досліджень у сфері маркетингу та управління роздрібними продажами Школи бізнесу та економіки Марбурзького університету – це Prof. Dr. Michael Lingenfelder.

Якщо коротко описати зустріч двох маркетологів, то можна сказати, що вони завжди і швидко знайдуть спільну мову та порозуміються! Так, дійсно, ми багато в чому різні, представляємо різні маркетингові школи, досліджуємо різні сфери сучасного маркетингу. Але є те спільне, що об’єднує нас усіх – це філософія сучасного маркетингу! До того ж ми всі є представниками його європейської школи!

Prof. Dr. Michael Lingenfelder вдалося сформувати на базі Школи бізнесу та економіки Марбурзького університету потужний колектив дослідників у сфері сучасного маркетингу та управління роздрібними продажами. Ось лише декілька напрямів їх наукових досліджень: маркетинг відносин, дослідження поведінки споживачів, дослідження відносин між постачальниками і роздрібними продавцями, управління у сфері охорони здоров’я, дослідження особливостей функціонування малих та середніх підприємств та ін. Зауважу також, що всі ці напрями досліджуються у крос-функціональному форматі.

Щиро вдячний шановному Prof. Dr. Michael Lingenfelder за можливість відвідати відкриту лекцію з маркетингу, поспілкуватися з чотирма здобувачами наукового ступеня PhD, які презентували проміжні результати своїх дисертаційних досліджень та за можливість обговорити перспективи подальшої співпраці між представниками наших маркетингових шкіл. Якщо говорити про інші результати нашої зустрічі для розвитку наших освітніх програм підготовки маркетологів у КНЕУ, то вони такі:

  • вже у найближчій перспективі провідні лектори та професори кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка КНЕУ будуть залучатися в онлайн-форматі до обговорення і затвердження тем дисертаційних досліджень нових здобувачів рівня PhD Марбурзького університету за маркетинговою тематикою;
  • надалі наші колеги також зможуть залучатися до обговорення проміжних результатів таких досліджень здобувачів ступеня PhD Марбурзького університету та надавати їм зовнішні рецензії на дисертаційні роботи в процесі їх підготовки до захисту;
  • для наших здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти відкривається можливість потягом місяця стажуватися на базі дослідницького центру маркетингу та управління роздрібними продажами Школи бізнесу та економіки Марбурзького університету! Це надасть їм можливість доступу до його інформаційних та бібліотечних ресурсів, обміну досвідом проведення досліджень, розвитку методичного апарату, застосування провідного європейського досвіду у таких процесах і багато іншого! Prof. Dr. Michael Lingenfelder і його колеги радо зустрінуть наших здобувачів кафедри маркетингу КНЕУ;
  • визначено попередні перспективи проведення досліджень у повоєнний період відновлення економіки України, ціллю яких є визначення перспективних ринків і напрямів бізнес-діяльності малих та середніх підприємств в Україні та Німеччині з точки зору освоєння українського та європейського ринків товарів і послуг відповідно.

Такі наші попередні результати, про які ми детально говорили з моїм колегою, але є ще багато чого, що може бути реалізованим нашими спільними зусиллями в перспективі.

Шановний Prof. Dr. Michael Lingenfelder! Щиро вдячний нашому знайомству! Переконаний у перспективах нашої подальшої плідної співпраці. І ми обов’язково зустрінемося в нашому чудовому Києві, в КНЕУ, на кафедрі маркетингу після нашої Перемоги!


Завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка
проф. Андрій ФЕДОРЧЕНКО

 


<Розвиваємо співробітництво з кращими університетами Німеччини:
Марбурзький університет імені Філіппа (Philipps-Universität Marburg) «««