Факультет маркетингу

Підсумки ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингова освіта в Україні»30 Березня 2018р.

29-30 березня 2018 року в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана кафедрою маркетингу імені А.Ф. Павленка спільно з Інститутом маркетингу КНЕУ та Науковим парком КНЕУ була проведена ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингова освіта в Україні».

Основні секції конференції:

  • Маркетингова освіта в Україні та за кордоном: стан та перспективи;
  • Маркетинг в сучасному бізнесі;
  • Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства;
  • Маркетингове управління розвитком підприємств;
  • Маркетингові дослідження в умовах впровадження інтернет-технологій;
  • Інновації та інвестування в маркетингу;
  • Логістика у фаховій освіті маркетологів.

В роботі конференції взяли участь близько 80 учасників. З доповідями виступили вітчизняні та зарубіжні науковці, представники бізнесу. Окрема увага була приділена міжнародним аспектам - представлено результати аналізу українського та польського ринків освітніх послуг; зроблено акцент на важливості удосконалення методичного забезпечення маркетингової освіти в умовах глобалізації, розглянуто можливості для посилення інтернаціоналізації в сфері наукових досліджень з цього напряму.

Щиро дякуємо всім учасникам конференції за змістовні доповіді і плідні дискусії!