| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Шевченко Олена Леонідівна
Шевченко Олена ЛеонідівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 19 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту отримала у Київському національному економічному університеті у 1999 році, здобула кваліфікацію «магістра з маркетингу». У 2003 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Маркетингова товарна політика підприємства (на прикладі фармацевтичної галузі України)", присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. З 2003 року і по нинішній час працює на кафедрі маркетингу ім. А. Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана. Є автором, розробником і викладачем навчальних курсів «Бренд-менеджмент» та «Психологія комунікацій» на бакалаврському і магістерському рівнях підготовки здобувачів. Має понад 60 публікацій присвячених проблематиці розвитку сучасного маркетингу, зокрема питанням управління брендами як стратегічними активами підприємства, побудові і реалізації бренд-стратегій, розробці системи ефективної взаємодії із споживачами на основі бренд-орієнтованого підходу, соціально-психологічним аспектам поведінки споживача. Наукова робота пов’язана з сферою маркетингу, бренд-менеджменту, психології маркетингових комунікацій, теорії споживчої і мотиваційної поведінки. Викладає дисципліни: - маркетинг;
- бренд-менеджмент;
- психологія комунікацій
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 19 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту отримала у Київському національному економічному університеті у 1999 році, здобула кваліфікацію «магістра з маркетингу». У 2003 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Маркетингова товарна політика підприємства (на прикладі фармацевтичної галузі України)", присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. З 2003 року і по нинішній час працює на кафедрі маркетингу ім. А. Ф. Павленка КНЕУ ім. В. Гетьмана. Є автором, розробником і викладачем навчальних курсів «Бренд-менеджмент» та «Психологія комунікацій» на бакалаврському і магістерському рівнях підготовки здобувачів. Має понад 60 публікацій присвячених проблематиці розвитку сучасного маркетингу, зокрема питанням управління брендами як стратегічними активами підприємства, побудові і реалізації бренд-стратегій, розробці системи ефективної взаємодії із споживачами на основі бренд-орієнтованого підходу, соціально-психологічним аспектам поведінки споживача. Наукова робота пов’язана з сферою маркетингу, бренд-менеджменту, психології маркетингових комунікацій, теорії споживчої і мотиваційної поведінки. Викладає дисципліни: - маркетинг;
- бренд-менеджмент;
- психологія комунікацій
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень пов’язані з сферою маркетингової товарної політики, брендингу і бренд-менеджменту, комунікаційної політики, психологічних аспектів сприйняття і поведінки споживачів у маркетинговій діяльності. |
---|
Завантажено файлів: | 2 |
---|
Завантажені файлиВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ (257 KB)Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків.17 Травня 2023 р. БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СУСПЇЛЬСТВА СПОЖИВАННЯ (349,6 KB)У статті розглянуто основні аспекти формування і розвитку брендів в епоху сіспідбства споживання. Досліджені особливості даного суспільства і здійсненя оцінка їх впливу на розвиток брендингу. Розкриті основні напрямки побудови і використання бренда як маркетингового інструменту, враховуючи соуціальні прояви суспільства споживання.17 Травня 2023 р.
Публікації: | СТАТТІ: - Шевченко О.Л. Сучасний вимір бренда: маркетинговий аспект. Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний: монографія (Ромат Є. В., J. W. Wiktor, J. Sobura, K. Sanak- Kosmovska, Багорка М. О. та ін.); за ред. Є. В. Ромата. Київ: Студцентр, 2021. 256 с
- Шевченко О.Л. Формування споживчих атитюдів у брендингу Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія / за наук. ред. к.е.н., проф. В. П. Пилипчука. Київ: КНЕУ, 2019. 463 с.
- Шевченко О.Л. Брендинг в епоху суспільства споживання Бізнес-інформ. Харків: ХНЕУ, 2017. № 4. С. 405-409. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів Економіка та підприємництво: Зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. У 2 ч. Ч. 2 Вип.34-35: К.: КНЕУ, 2015. С. 243-252. Фахове видання
- Mythologization as marketing tool in consumption societyEconomics, management, law: problems of science and practice: Collection of scientific articles. Vol. 1.Verlag SWG impex GmbH, Nurnberg, Deutschland, 2015. P. 120-123.
- Шевченко О.Л. Аналіз джерел капіталізації бренда: маркетинговий і фінансовий аспекти Молодий вчений: науковий журнал. Вип. № 4(19). 2015 р. С.83-87.
- Шевченко О.Л. Структурний та процесуальний підхід до формування бренда як інструменту маркетингової діяльності Молодий вчений: науковий журнал . Вип. № 1(16). 2015 р. С. 93-97.
- Шевченко О.Л. Особливості розвитку брендів в умовах глобалізації. Ppeculiaritiesofbranddevelopment inthecontextofglobalenvironmentResearch papers on economy: Peculiarities of brand development in the context of global environment: Development of the economic theory since the beginning of XX century. − Hersoie publication. 2014. С. 36-42
- Шевченко О.Л. Бренд у площині інтеграції потреб, мотивів і емоцій. Бізнес-інформ. Харків: ХНЕУ, 2014. № 5. С. 407- 412.Фахове видання
- Шевченко О.Л. Бренд як актив: принципи створення і управління Вчені записки. Вип. 15. – К.: КНЕУ, 2013. – с.72 -79.) – с. 109-114. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Бренд у площині інтеграції потреб, мотивів і емоцій Бізнес-інформ. Харків: ХНЕУ, 2014. № 5. С. 407- 412. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Бренд як актив: принципи створення і управління Вчені записки. Вип. 15. К.: КНЕУ, 2013. С.72 -79. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Взаємозв’язок індивідуальності бренда та психологічних характеристик покупців Інноваційна економіка: науково-виробничий журнал. Вип.8. 2013 [46] С. 209 -213. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Соціально-економічний розвиток брендів в суспільстві споживання Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих вчених та аспірантів. Випуск № 30. К.:КНЕУ, 2013 р. С. 224 -239. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Споживач і бренд: сутність та інструменти маркетингової взаємодії Формування ринкової економіки : Зб. наукових праць. Випуск № 30. К.: КНЕУ, 2013 р. С. 525 -534.Фахове видання
- Шевченко О.Л. Соціально-психологічні засади створення і функціонування бренда Формування ринкової економіки : Зб. наук. праць. Випуск № 29. К.: КНЕУ, 2013 р. С. 256 -269. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Концептуальні підходи до походження та розвитку категорії «бренд» в маркетинговій діяльності Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих вчених та аспірантів. Випуск № 29. К.:КНЕУ, 2012 р. С. 192 -201. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Комунікації бренда як інструмент формування цінності для споживача на сучасних ринках Формування ринкової економіки : Зб. наукових праць. Випуск № 28. К.: КНЕУ, 2012 р. С. 281 -293.Фахове видання
- Шевченко О.Л. Нові реалії брендингу Збір. наук. праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки: Випуск 32. Черкаси: ЧДТУ, 2012. Част. 2. С. 118-123. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен Вчені записки. Вип. 14 у 2-х част. Част. 2. К.: КНЕУ, 2012. С.72 -79. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Стратегічне управління брендом в маркетинговій діяльності Маркетинг: теорія і практика. Збір. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип. 18. Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. С. 291-298. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Позиціювання бренду: ключові фактори впливу на споживача Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Вип. 27. К.: КНЕУ, 2011. С. 219-232. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Брендинг дитячих товарів Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. К.: КНЕУ, 2011. С. 391-406.Фахове видання
- Шевченко О.Л. Концептуальні засади формування споживчого капіталу бренду Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Вип. 25.К.: КНЕУ, 2011. С. 214-227. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Особливості формування споживацького сприйняття брендів Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Вип. 23. К.: КНЕУ, 2010. С. 275-285. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Застосування проективних методик у дослідженнях споживацького сприйняття брендів Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2009. С.620-629. Фахове видання
- Шевченко О.Л. Створення та просування нової товарної марки Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2007. С. 658-667. Фахове видання
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ: - Шевченко О. Л. Особливості розробки і просування бренда територій. Collection of scientific papers; Seoul, South Korea: II International Scientific and Practical Conference “Theoretical and practical aspects of modern scientific research”. April 28, 2023.
- Шевченко О. Л. Використання психографічної сегментації у стратегії позиціювання брендів. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Київ, 8 грудня 2022 р. С. 244-245.
- Шевченко О. Л. Брендинг в епоху цінностей або маркетингу 3.0: розвиток та сучасні виклики Perspectivesofworldscienceandeducation. Abstracts of the 12th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2020. Pp. 38- 46. URL: https://sci-conf.com.ua.
- Шевченко О. Л. Дослідження структури марочного капіталу як джерела доданої вартості бренда Dynamics of the development of world science. Abstracts of the 12th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2020. Pp. 51-58. URL: https://sci-conf.com.ua.
- Шевченко О. Л. Розвиток бренда у контексті формування цінності для споживача «Розвиток економічної науки на сучасному етапі»: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет конференції економічного спрямування. Тернопіль, 2017. 167 с.
- Шевченко О. Л. Брендинг в у мовах інформаційного середовища Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-прак. конф. 26-27 травня 2016 р., м. Одеса/ Г. О. Оборський, С. В. Філіпова, М. А. Окдландер; Одеський національний політехн. Університет. Одеса: ТЕС, 2016. 214 с.
- Шевченко О. Л. Гедоністичні аспекти розвитку брендів у маркетингу Маркетингова освіта в Україні: Зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук-практ. конф., 2-13 квітня 2016 р. К.:КНЕУ, 2016. 121, [7] c.
- Шевченко О. Л. Брендинг на ринках споживчих товарів: принципи та особливості Наукова дискусія: актуальні питання та перспективи розвитку економіки: збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 20-21 березня 2015 р.). К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2015.
- Шевченко О. Л. Споживче сприйняття у контексті розробки платформи бренда Ринкові економічні механізми сталого розвитку: інноваційне та фінансове забезпечення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 9-10 травня 2014 р. Дніпропетровськ: НГУ, 2014. С. 64 -66.
- Шевченко О. Л. Бренд капітал: економічні критерії визначення і принципи формування Транснаціоналізація економічних систем: тенденції та перспективи розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції , 18 квітня 2014 р. С.201-203.
- Шевченко О. Л. Тенденції брендингу в контексті маркетингу 3.0 Перспективні питання економіки та управління: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 17-18 квітня 2014 р. – Дніпропетровськ, 2014. С.78-82.
- Shevchenko O. L. Brand and marketing: socio-economic aspect. Problems of social and economic development of business: Collection of scientific articles.Vol. 2 – Publishing house “BREEZE”, Montreal, Canada, 2014. 406 p. (Science Index, CPCI-SSH, Thomson Reuters)
- Шевченко О. Л. Питання розробки бренд-стратегії підприємства В2В маркетинг: Збірник наукових праць VII Всеукраїнської конференції студентів, аспірантів, молодих і молодих вчених. К.: НТУУ «КПІ», 2013. С. 167-169.
- Шевченко О. Л. Організація аудиторних занять студентів при вивченні курсу «Бренд-менеджмент» Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення: Зб. матер. наук.-метод. конф. 21 лют. 2012 р. : у 2 т. Т. 1. К.: КНЕУ, 2012. 612, [4].
- Шевченко О. Л. Дослідження споживачів у брендингу Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум – 2012»: Збірник праць VIII Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2012. Х.: НТУ «ХПІ», 2012 р. С.179-180.
- Шевченко О. Л. Напрями маркетингових досліджень брендів Теорія і практика сучасної економіки. Матеріали ХІІІ міжнародної науково-практичної конференції: Черкаси, 10 листопада, 2012 р. С.252 -254.
- Шевченко О. Л. Створення бренда: від товарних характеристик до цінностей і навпаки Збірник тез наукових доповідей І Міжнародної науково – практичної конференції студентів , аспірантів та молодих вчених «Україна – Чорногорія: економічна трансформація та перспективи міжнародної співпраці». Д.: ДНУЕТ імені Михайла Туган – Барановського. 18- 25 травня 2012 р.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ВИДАННЯ: - Шевченко О. Л. Бренд-менеджмент: навчальний посібник з грифом Міністерства освіти і науки України (Лист №1/11-5873 від 01.0710) / О. Л. Шевченко. К.: КНЕУ, 2010. 400 с.
|
---|
|