| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Василькова Наталія Володимирівна
Василькова Наталія Володимирівна Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 25 років |
---|
Освіта Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєно кваліфікацію «економіст» (диплом спеціаліста). У 2000 р. захистила кандидатську дисертацію на тему “Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук, спеціальність 08.06.02 – Підприємництво, менеджмент та маркетинг. Успішно закінчила програму післядипломної освіти «Міжнародні економічні відносини» в Університеті Констанц (Німеччина), отримала кваліфікацію Lic.oec.int. (відповідає «Магістр міжнародної економіки»). Неодноразово проходила навчальні курси, наукові стажування, тренінги в університетах і на підприємствах Німеччини та Австрії. В січні 2011 року присвоєно вчене звання доцента кафедри маркетингу. Досвід роботи Багаторічний досвід практичної діяльності в сфері міжнародного маркетингу (галузь – біотехнологічна фармацевтика). На кафедрі маркетингу КНЕУ працює 21 рік. З 2008 року – на посаді доцента кафедри. З лютого 2019 року по теперішній час - заступник завідувача кафедри. Також з травня 2009 по 2017 р. - науковий співробітник, з 2017 р. по лютий 2022 р. - заступник директора, а з лютого 2022 р. по теперішній час - директор Інституту вищої освіти КНЕУ. Підвищення кваліфікації та стажування (за останні 5 років) - ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», «Вступ у Дата Сайнс», 20.05.2021 р., 120 год.
- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Lifecell Campus, Сертифікат про участь у циклі тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
- НУ «Запорізька політехніка». Сертифікат. Навчання за програмою Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства», 1-3.06.2023 р., 1 кредит (30 год.)
- ТОВ «КПЯ «СИСТЕМИ», Сертифікат. «Інтегровані системи управління за стандартами ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та їх аудит за стандартом ISO 19011:2018», 22.03.2024 р., 32 години.
- Moldova State University, Сертифікат, International Training for Academic Staff “Distance Education. Course For University Teachers”, 01-21.08.2024, 3 кредити (90 годин)
- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Сертифіка. Навчальний курс «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси», 22.05.2025 р., 120 годин (4 кредити)
|
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент, заступник завідувача кафедри |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєно кваліфікацію «економіст» (диплом спеціаліста). У 2000 р. захистила кандидатську дисертацію на тему “Маркетингове забезпечення конкурентної стратегії глобальної галузі (на прикладі суднобудування України)”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук, спеціальність 08.06.02 – Підприємництво, менеджмент та маркетинг. Успішно закінчила програму післядипломної освіти «Міжнародні економічні відносини» в Університеті Констанц (Німеччина), отримала кваліфікацію Lic.oec.int. (відповідає «Магістр міжнародної економіки»). Неодноразово проходила навчальні курси, наукові стажування, тренінги в університетах і на підприємствах Німеччини та Австрії. В січні 2011 року присвоєно вчене звання доцента кафедри маркетингу. Досвід роботи Багаторічний досвід практичної діяльності в сфері міжнародного маркетингу (галузь – біотехнологічна фармацевтика). На кафедрі маркетингу КНЕУ працює 21 рік. З 2008 року – на посаді доцента кафедри. З лютого 2019 року по теперішній час - заступник завідувача кафедри. Також з травня 2009 по 2017 р. - науковий співробітник, з 2017 р. по лютий 2022 р. - заступник директора, а з лютого 2022 р. по теперішній час - директор Інституту вищої освіти КНЕУ. Підвищення кваліфікації та стажування (за останні 5 років) - ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», «Вступ у Дата Сайнс», 20.05.2021 р., 120 год.
- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Lifecell Campus, Сертифікат про участь у циклі тренінгів LIFECELL DIGITAL ACADEMY, 16.12.2021 р., 1 кредит (30 год.).
- НУ «Запорізька політехніка». Сертифікат. Навчання за програмою Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства», 1-3.06.2023 р., 1 кредит (30 год.)
- ТОВ «КПЯ «СИСТЕМИ», Сертифікат. «Інтегровані системи управління за стандартами ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та їх аудит за стандартом ISO 19011:2018», 22.03.2024 р., 32 години.
- Moldova State University, Сертифікат, International Training for Academic Staff “Distance Education. Course For University Teachers”, 01-21.08.2024, 3 кредити (90 годин)
- ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Сертифіка. Навчальний курс «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси», 22.05.2025 р., 120 годин (4 кредити)
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Напрями наукових досліджень: Маркетинг, Маркетингове ціноутворення, Вища освіта, Маркетинг вищої освіти Профілі в міжнародних наукометричних базах: |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | » Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection: - Василькова Н.В., Шевченко О.Л., Пилипчук В.П., Сєвонькаєва О.О. Маркетингове ціноутворення та брендинг у контексті стратегії сталого розвитку підприємства. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 8. https://doi.org/10.5281/zenodo.14879393
- Василькова Н.В., Антонченко М.Ю., Равікович І.Є., Пилипчук В.П. Особливості стратегічного ціннісно-орієнтованого ціноутворення на ринку промислових товарів. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 7. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14878276
- Євтушенко Н.О., Василькова Н.В. Цінова політика підприємства в умовах нестабільності. Економічний простір. № 197. 2025. С. 167-173. DOI: https://doi.org/10.30838/EP.197.167-173
- Василькова Н., Бачуріна Д. Стратегії маркетингового ціноутворення на ринку фармацевтичної продукції. Ефективна економіка. № 12. 2024. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.12.68
- Шевченко О., Василькова Н. Формування марочного капіталу та ціна бренда: специфіка та взаємозв’язок. Економічний аналіз. Том 34, № 2 (2023). С 77 - 84. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/5622
- Василькова Н.В. Конкурентні позиції КНЕУ в Глобальному рейтингу університетів RUR. Університетська освіта, № 8, 2021. С. 41-43.
- Антонюк Л.Л., Василькова Н.В., Сандул М.С. Державна підтримка сфери вищої освіти для глобального лідерства в 21 столітті. Університетська освіта, № 7, 2020. С. 18-27.
- Antoniuk L.L., Vasilkova N.V., Sandul M.S. State Support of Higher Education for Global Leadership in the 21st Century. University Education, № 6, 2019.
- Василькова Н.В. Управление качеством и концепция совершенства в системе высшего образования. Studia Humanitatis. № 3, 2018. (Index Copernicus)
- Василькова Н.В. Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті. Університетська освіта. №4, 2017. С. 50 - 54.
- Василькова Н.В. Стратегічне маркетингове планування у вищому навчальному закладі. Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць, Вип. 34-35, 2016. С. 6-14. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг. Економічний вісник НТУУ "КПІ", № 13, 2016. С. 335-341. (Index Copernicus; Фахове видання)
- Василькова Н. Ключові фактори успіху Китаю на міжнародному ринку освітніх послуг. Вчені записки: зб.наук.праць. Спецвипуск. 2016. С.13-18. (Фахове видання)
- Vasilkova N. International Benchmarking in Higher Education. University Education, #3, 2015. С. 50-54.
- Ilnytskyi D.O., Vasilkova N.V. Cyclicity in competency-based approach to education: International experience in supporting competitive positions of universities. Actual Problems of Economics #9 (159), 2014. С. 201-210. (Scopus; Фахове видання)
- Ільницький Д.О., Василькова Н.В. Циклічність у компетентнісному підході: сучасний світовий досвід. Актуальні проблеми міжнародних відносин: Зб. наук. праць. Вип. 119 (частина ІІ). К.: КНУ ім. Т.Г.Шевченка, 2014. С. 73-83. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Роль держави в підвищенні міжнародної конкурентоспроможності дослідницьких університетів: досвід Німеччини. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 32, 2013. С. 70-76. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції. Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць. Вип. 30, 2013. С. 27-33. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Бенчмаркінг у сфері вищої освіти. Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць. Вип. 31, 2013. С. 106-115. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Маркетингові дослідження в сфері вищої освіти. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 30. К.: КНЕУ, 2012. С. 192-198. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Маркетинг взаємовідносин як сучасна маркетингова парадигма для вищого навчального закладу. Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць. № 28, Част. 2. К.: КНЕУ, 2012. С. 592-601. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Стратегічне управління знаннями як джерело конкурентних переваг вищого навчального закладу. Стратегія економічного розвитку України. Науковий збірник. Вип. 31. К.: КНЕУ, 2012. С. 173-178. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг. Економіка та підприємництво. Збірник наукових праць. № 28. К.: КНЕУ, 2012. С. 118-127. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Дослідження автономії університетів у Європі. Університетська освіта. № 1. 2011. К.: КНЕУ. С. 46-55.
- Сацик В.І., Антонюк Л.Л., Василькова Н.В. Світовий досвід становлення і розвитку дослідницьких університетів. Університетська освіта. № 1. 2011. К.: КНЕУ. С. 58-66.
- Василькова Н.В. Університетська автономія в Європі. Вища освіта: шляхи розвитку та забезпечення якості. К.: КНЕУ, 2010. 160 c. C. 41–68.
- Василькова Н.В. Екологічні інновації в системі збалансованого розвитку. Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. Спец.випуск. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2009. 653 c. c. 25–33. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Конкурентні переваги на основі екологічного маркетингу. Стратегія економічного розвитку України: Збірник наукових праць. Вип. 24-25. К.: КНЕУ, 2009. с. 152–156. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Стратегічні альянси як один з інструментів конкурентної боротьби в умовах глобалізації. Стратегія економічного розвитку України: Науковий збірник. Вип. 19. К.: КНЕУ, 2008. с. 113–119. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу. Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Маркетинг: теорія і практика. К.: КНЕУ, 2007. – с. 35 – 42. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Розвиток суднобудівної промисловості України в умовах глобалізації. Стратегія економічного розвитку України: Науковий збірник. Вип. 4. К.: КНЕУ, 2001. с. 90–97. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Кон'юнктура світового ринку суднобудування та експортний потенціал України. Економіка України. № 11. 1999. с. 19 – 27. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Альтернативні стратегії глобальної конкуренції для суднобудівної галузі України. Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. Вип.7. К.: КНЕУ, 1999. с. 82–87. (Фахове видання)
- Василькова Н.В. Ключевые факторы успеха в глобальной конкурентной борьбе на судостроительном рынке. Маркетинг и реклама. № 9. 1999.с. 51–53.
» Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір: - Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 120849 від 27.07.2023 р.; Лук’яненко Д.Г., Антонюк Л.Л., Василькова Н.В., Гапоненко В.А., Ільницький Д.О., Каленюк І.С., Колот А.М., Котенок Д.М., Решетняк Т.І., Садовник О.В., Сільченко М.В., Столярчук Я.М., Фролова Т.О., Чужиков В.І., Цимбал Л.І., Циркун О.І. Стратегія розвитку Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана на 2023-2025 роки.
- Свідоцтво №85126 від 31.01.2019 р. про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру: Василькова Н.В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг. Економічний вісник НТУУ «КПІ» № 13, 2016. С. 335-341.
- Свідоцтво №85125 від 31.01.2019 р. про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру: Василькова Н.В. Управление качеством и концепция совершенства в системе высшего образования . Studia Humanitatis. № 3, 2018. 0 (Index Copernicus).
- Свідоцтво № 65098 від 29.04.2016 про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру «Стратегія інтернаціоналізації ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» на 2016-2020 рр.» [Антонюк Л.Л., Ільницький Д.О., Василькова Н.В., Кулага І.В., Барабась Д.О.]. К.: КНЕУ, 2016.
- Свідоцтво № 59138 від 02.04.2015 про реєстрацію авторського права на твір: Стаття “Cyclicity in competency-based approach to education: International experience in supporting competitive positions of universities”, автори Ільницький Д.О., Василькова Н.В. (опубліковано: Actual Problems of Economics #9 (159), 2014. С. 201-210).
- Рішення про реєстрацію договора, що стосується права автора на твір, № 2597 від 17.12.2014: Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: монографія [А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А.Ф. Павленка, д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. Київ: КНЕУ, 2014.
» Монографії: - Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія. Вид. 2-ге доповн. та перероб. / [Д.Г. Лук’яненко, Л.Л. Антонюк, Н.В. Василькова, Д.О. Ільницький та ін.] ; за ред. д.е.н., проф. Д.Г. Лук’яненка та д.е.н., проф. Л.Л. Антонюк. К.: КНЕУ, 2021. 472 с.
- Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті : монографія / [ Д.Г. Лук’яненко, Л.Л. Антонюк, Н.В. Василькова, Д.О. Ільницький] ; за заг.ред. д.е.н., проф. Д.Г. Лук’яненка, д.е.н., проф. Л.Л. Антонюк. К: КНЕУ, 2019. 380 с.
- Василькова Н.В. Маркетинг вищої освіти в епоху діджиталізації та глобальних мереж. / Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія ; за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука. К: КНЕУ, 2019. C. 10-19.
- Дослідницькі університети: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: монографія [А. Ф. Павленко, Л. Л. Антонюк, Н. В. Василькова, Д. О. Ільницький та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А.Ф. Павленка, д.е.н., проф. Л. Л. Антонюк. Київ: КНЕУ, 2014. 349 с.
- Василькова Н.В. Ефективне управління знаннями в сучасному університеті. / Стратегічне управління знаннями підприємства: монографія [А. П. Наливайко, О. М. Гребешкова, Л. П. Батенко та ін.]; за заг. ред. д.е.н., проф. А. П. Наливайка. К.: КНЕУ, 2014. C. 401-416.
» Апробаційні, науково-популярні, консультаційні, науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики: - Василькова Н. Використання технологій штучного інтелекту в вищій освіті: можливості та обмеження. Матеріали наук.-метод. конф. «Цифрова екосистема сучасного університету: адаптація й розвиток за умов турбулентності освітнього середовища», 24-25 квітня 2024 р., м. Київ, КНЕУ ім. В. Гетьмана.
- Василькова Н.В. Моделі ціноутворення на ринку освітніх технологій (EdTech). Маркетинг в Україні: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 року, Київ. К.: КНЕУ, 2023. С. 273-274.
- Бондарчук М.І., Василькова Н.В. Стратегічне управління іміджем підприємства. Маркетинг в Україні: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 року, Київ. К.: КНЕУ, 2023.
- Василькова Н.В., Турчанінова В.Є. Підсумковий контроль результатів навчання здобувачів вищої освіти в цифровому середовищі. Збірник матеріалів наук.-метод. конф. «Цифрова екосистема сучасного університету: епідеміологічні обмеження та виклики воєнного стану», м. Київ, КНЕУ ім. В. Гетьмана, 25-26 листопада 2022, К.: КНЕУ. 2022. С. 282 - 287.
- Василькова Н.В. Маркетинг закладів вищої освіти в умовах цифрової трансформації. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф. (Київ, 7–8 жовтня 2021 р.). К.: КНЕУ, 2021. 448 с. С. 167-170.
- Василькова Н.В. Антикризовий маркетинг в умовах пандемії коронавірусу. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 21–22 травня 2020 р.). К.: КНЕУ, 2020. С. 117–119.
- Василькова Н.В. Трансформація вищої освіти в умовах мереживізації суспільства і економіки. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетингова освіта в Україні” (Київ, 29–30 березня 2018 р.). К: КНЕУ, 2018. С. 6-8.
- Василькова Н.В. Стратегічне маркетингове управління розвитком університету. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингова освіта в Україні" (Київ, КНЕУ, 12-13 квітня 2016 р.). С. 14-16.
- Василькова Н. Фактори конкурентоспроможності Китаю на міжнародному ринку вищої освіти. Китайська цивілізація: традиції та сучасність. Матеріали X міжнародної наукової конференції (Київ, КНЕУ, 22 вересня 2016 р.). С. 11-13.
- Василькова Н.В. Сучасна парадигма управління взаємовідносинами у дослідницькому університеті. Збірник матеріалів Науково-методичної конференції «Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвиток педагогічної майстерності» (31 січня 2013 р.). К.: КНЕУ, 2013.
- Василькова Н.В. Проектні методи навчання студентів. Збірник матеріалів Міжнародної науково-методичної конференції «Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення» (21 лютого 2012 р.). К.: КНЕУ, 2012. C. 298-300.
- Василькова Н.В. Проблемно-орієнтоване і орієнтоване на студента викладання і навчання. Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр. Збірник матеріалів науково-методичної конференції. Том 1. – 3-4 лютого 2009 р. К.: КНЕУ, 2009. с. 203–205.
- Василькова Н.В. Особливості організації навчального процесу в умовах глобального інформаційного суспільства. Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Матеріали науково-методичної конференції, 5-8 лютого 2008 р. К.: КНЕУ, 2008. с. 81–83.
- Василькова Н.В. Технології бенчмаркингу в маркетинговій діяльності. Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції, 24-27 травня 2000 р. Ялта-Луганськ: СУДУ, 2000. – с. 53 – 54.
- Василькова Н.В. Глобальні конкурентні стратегії у суднобудівній галузі. Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції, 19-22 травня 1999 р. Київ-Ялта: КНЕУ, 1999. с. 31–32.
|
---|
» Навчальні дисципліни: - Маркетингове ціноутворення
- Маркетинг
» Навчально-методичні видання: - Васильков В.Г., Василькова Н.В. Організація операційної діяльності підприємства: підручник з грифом МОН України (лист № 1/11-12084 від 29.07.2014). К.: КНЕУ, 2015. 502 с. [Електронний ресурс].
- Василькова Н.В., Дугіна С.І. Маркетингове ціноутворення. Практикум : навчальний посібник. К.: КНЕУ, 2015. 133 с. [Електронний ресурс].
- Дугіна С.І., Василькова Н.В. Маркетингове ціноутворення: навчальний посібник з грифом МОНМолодьспорту України (лист № 1/11-16491 від 23.10.2012). К.: КНЕУ, 2013. [Електронний ресурс].
- Васильков В.Г., Василькова Н.В. Організація і управління процесами виробництва: навчальний посібник з грифом МОНМолодьспорту України (лист № 1/11-3553 від 29.04.2010). К.: КНЕУ, 2011. 503 с.
- Василькова Н.В., Дима О.О. Товарна інноваційна політика: дистанційний навчально-методичний комплекс. К.: КНЕУ, 2011 [Електронний ресурс].
- Кардаш В.Я., Павленко І.А., Шафалюк О.К., Василькова Н.В. Товарна інноваційна політика. Підручник. Вид. 2-ге, перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2010. 390 с.
» Дистанційні курси Moodle: - "Маркетинг - Василькова - MRMK35019U_DIST" (для дистанційної форми навчання, всі спеціальності, крім 075 "Маркетинг", 4(5) кредитів)
- "Маркетинг - 10 кред. - Василькова - MRMK35019U_DIST" (для дистанційної форми навчання, спеціальності 075 "Маркетинг", 10 кредитів)
- "Маркетингове ціноутворення - Василькова - MRMK49028U_DIST" (для дистанційної форми навчання, спеціальності 075 "Маркетинг", 5 кредитів)
- та інші
|