| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Сєвонькаєва Ольга Олексіївна
Сєвонькаєва Ольга Олексіївна Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 25 років |
---|
Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєно кваліфікацію «економіст» (диплом спеціаліста). В 2002 році захистила кандидатську дисертацію за темою «Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів», присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук та вчене звання доцент. З 2002 року викладає дисципліну «Маркетингові комунікації» за напрямом підготовки «Маркетинг». Сєвонькаєва О.О. є автором: дистанційного курсу навчання з науки «Маркетингові комунікації»; навчально-методичного посібнику з курсу «Маркетингова політика комунікацій»; підручника «Маркетингові комунікації», рекомендованого Міністерством освіти і науки України. Має понад 45 наукових і навчально-методичних праць з маркетингу та маркетингових комунікації. Разом зі студентами приймала участь у всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів, який проводився Міністерством освіти і науки України та консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, і вибороли призові місця. Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України. У 2017 році за заслуги перед вищою освітою нагороджена Почесним знаком Міністерства освіти і науки України – «Відмінник освіти України». В 2022 році прйняла участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Міжнародне Лідерство в XXI Столітті: Освіта, Наука, Культура, Спорт, Технології, Управління та Міжнародний Розвиток“. Отримала кваліфікацію Міжнародного Вчителя/ Викладача, а також Міжнародного Керівника Категорії Б в галузі Освіти та Науки, згідно класифікації ЮНЕСКО. |
 Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 25 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобула в Київському державному економічному університеті, присвоєно кваліфікацію «економіст» (диплом спеціаліста). В 2002 році захистила кандидатську дисертацію за темою «Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів», присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук та вчене звання доцент. З 2002 року викладає дисципліну «Маркетингові комунікації» за напрямом підготовки «Маркетинг». Сєвонькаєва О.О. є автором: дистанційного курсу навчання з науки «Маркетингові комунікації»; навчально-методичного посібнику з курсу «Маркетингова політика комунікацій»; підручника «Маркетингові комунікації», рекомендованого Міністерством освіти і науки України. Має понад 45 наукових і навчально-методичних праць з маркетингу та маркетингових комунікації. Разом зі студентами приймала участь у всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів, який проводився Міністерством освіти і науки України та консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, і вибороли призові місця. Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України. У 2017 році за заслуги перед вищою освітою нагороджена Почесним знаком Міністерства освіти і науки України – «Відмінник освіти України». В 2022 році прйняла участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників “Міжнародне Лідерство в XXI Столітті: Освіта, Наука, Культура, Спорт, Технології, Управління та Міжнародний Розвиток“. Отримала кваліфікацію Міжнародного Вчителя/ Викладача, а також Міжнародного Керівника Категорії Б в галузі Освіти та Науки, згідно класифікації ЮНЕСКО. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Маркетингові комунікації, інноваційні технології просування, розробка бізнес-планів компанії, система розвитку та навчання, психологія. |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Профілі в міжнародних наукометричних базах: - Сєвонькаєва О.О. Технології маркетингових комунікацій у сучасних умовах. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Науково-практичний журнал. Київ:Міленіум, 2021. С. 90-98.
- Антонченко М. Ю., Сєвонькаєва О.О., Равікович І.Є. Оптимізація товарного пропонування виробничого підприємства з урахуванням впливу бренду. Агросвіт. № 2. 2025. С. 67-74. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2025.2.67
- Равікович І.Є., Сахарова Т.Є., Сєвонькаєва О.О. Діджиталізація промислового маркетингу. Ефективна економіка. № 1. 2025. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.37
- Сахарова Т.Є., Антонченко М. Ю., Сєвонькаєва О.О.Вихід нового товару на ринок: аналіз формування стратегії та типові помилки при виведенні. Актуальні питання економічних наук. № 7. 2025. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14810231
- Василькова Н.В., Шевченко О.Л., Пилипчук В.П., Сєвонькаєва О.О. Маркетингове ціноутворення та брендинг у контексті стратегії сталого розвитку підприємства. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 8. https://doi.org/10.5281/zenodo.14879393
- Сєвонькаєва О.О. Маркетингові комунікації в умовах карантину. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.(Київ,21–22 травня2020 р.).К.: КНЕУ, 2020.С. 148-149.
- Сєвонькаєва О.О. Етика в особистих комунікаціях.Сучасний рух науки: тези доп. X Міжнародної науково-практичноїінтернет-конференції, 2-3 квітня 2020 р. Дніпро, 2020.
- Сєвонькаєва О.О. Клієнтоорієнтованість в маркетингових комунікаціях. Маркетингова освіта в Україні: Збірник матеріалів VМіжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовтня 2021 р., К.: КНЕУ, 2021. С.134.
- Сєвонькаєва О.О. Інноваційні форми маркетингових комунікацій. Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронне видання]: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. с. 238.
- Сєвонькаєва О.О. Сучасні технології в цифровій освіті. Науково-методична конференція «Цифрова екосистема сучасного університету: пандемічні виклики»,15—16 березня 2022 року, м. Київ, КНЕУ. 2022.
- Сєвонькаєва О.О. Маркетингові комунікації в умовах воєнного стану.International conference 2022 - III International Scientific and Practical Conference «Formation ofinnovative potential of world science», Ізраїль, 19.08.2022. С. 48-50.
- Сєвонькаєва О.О. Маркетингові комунікації в Інтернет-середовищі.III International Scientific and Practical Conference «Grundlagen der modernen wissenschaftlichen Forschung»Sammlung der wissenschaftlicher Arbeiten «ΛΌГOΣ», Zürich, 3.März, 2023. Zürich-Vinnytsia: BOLSA Publishers Europäische Wissenschaftsplattform, 2023. 10.36074/logos-31.03.2023.
- Сєвонькаєва О.О. Маркетингові комунікації в Інтернеті.Маркетинг в Україні: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р., Київ. К.:КНЕУ, 2023.С.197-200.
Підвищення кваліфікації та стажування 1. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво 12СС 02070884/069875-20, «Формування у студентів компетентностей ХХІ сторіччя», 19.05.2020 р., 120 год. 2. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво № 12СС02070884/070299-21. «Мовний бренд сучасного професіонала»,24.06.2021 р.,120 год. 3. InternationalHistoricalBiographicalInstitute, Міжнародний сертифікат № 8244, VI Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із визначними лідерами сучасності: Цінності, досвід, знання, компетентності і технології для формування успішної особистості та трансформації оточуючого світу», 20.08.2022, 6 кредитів (180 год.) |
---|
Маркетингові комунікації Маркетинг |