| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Шишигіна Лілія Сергіївна
Шишигіна Лілія СергіївнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Освіта - Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" , кваліфікація "магістр ділового адміністрування" Підвищення кваліфікації : 1. «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики», Сертифікат, 12 грудня 2024 року, 3 години (0,1 кредита), Національний Університет фізичного виховання і спорту України. 2. Nexus Virtual Academy, диплом, тренінг-курс "Маркетинг від практикуючих експертів". 31.03.2023 р., 2 кредити (60 годин ). 3. ДВНЗ "КНЕУ ім.В.Гетьмана", Свідоцтво N 12CC 02070884 / 070171-21, "ІТ-платформа освітньої діяльності викладача", 14.05.2021 р., 4 кредити (120 годин). Постійно бере участь у конференціях, тренінгах, вебінарах тощо |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 24 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта - Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" , кваліфікація "магістр ділового адміністрування" Підвищення кваліфікації : 1. «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики», Сертифікат, 12 грудня 2024 року, 3 години (0,1 кредита), Національний Університет фізичного виховання і спорту України. 2. Nexus Virtual Academy, диплом, тренінг-курс "Маркетинг від практикуючих експертів". 31.03.2023 р., 2 кредити (60 годин ). 3. ДВНЗ "КНЕУ ім.В.Гетьмана", Свідоцтво N 12CC 02070884 / 070171-21, "ІТ-платформа освітньої діяльності викладача", 14.05.2021 р., 4 кредити (120 годин). Постійно бере участь у конференціях, тренінгах, вебінарах тощо |
Публікації: | - Антонченко М., Шишигіна Л. Дизайн упаковки та його впливна вибір споживача. Науково-практичний журнал «Агросвіт» . №4. 2025. C. 146-150. URL: https://doi.org/ 10.32702/2306-6792.2025.4.146.
- Антонченко М. Ю., Сахарова Т. В., Шишигіна Л. С. Система менеджменту якості продукції підприємства на ринку авіаперевезень. Ефективна економіка. № 1. 2025.
- Євтушенко Н.О., Равікович І. Є., Шишигіна Л.С.Маркетингове планування на етапі становлення малих підприємств: проблеми та перспективи. Економічний простір. 2024. № 193, с. 13-20.
- Антонченко М. Ю., Шевченко О. Л.,Шишигіна Л.С. Товар як складова зовнішньої оболонки бренда: структуризація поглядів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №7.
- Шишигіна Л.С. Подієвий маркетинг у відновлення післявоєнного туризму. Туризм в Україні: виклики та відновлення [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів Міжнародного туристичного форуму, Київський національний економічний університеті імені Вадима Гетьмана, м. Київ, 21–22 березня 2023 року. К. : КНЕУ, 2023. С 252 – 254.
- Шишигіна Л.С. Соціальні медіа – засіб діалогу.«Міждисциплінарний дискурс у дослідженні феномену соціального» Збірник матеріалів ІVМіжнародної наук-практ. інтернет конференції м. Київ, 30 березня 2023 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2023. С. 172-174.
- Шишигіна Л.С. Особливості лакшері-маркетингу. Збірник матеріалів VМіжнар. наук.-практ. Маркетингова освіта в Україні Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовтня 2021 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2021.
- Шишигіна Л.С. Соціальні та медіакомунікації і маркетинг.«Міждисциплінарний дискурс у дослідженні феномену соціального» Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наук-практ. інтернет конференції м. Київ, 30 березня 2021 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2021. С.205-207.
- Шишигіна Л.С. Маркетингове просування товарів в мережі інтернет. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. с. 213 – 216.
та інші |
---|
- Маркетигова товарна політика
- Маркетинг
|