| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Шишигіна Лілія Сергіївна
Шишигіна Лілія СергіївнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Закінчила Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" та здобула кваліфікацію "магістр ділового адміністрування". Постійно бере участь у тренінгах, курсах з підвищення кваліфікації. Викладає дисципліни "Маркетингова товарна політика", "Маркетинг" |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Закінчила Київський національний економічний університет за спеціальністю "Маркетинг" та здобула кваліфікацію "магістр ділового адміністрування". Постійно бере участь у тренінгах, курсах з підвищення кваліфікації. Викладає дисципліни "Маркетингова товарна політика", "Маркетинг" |
Публікації: | - Антонченко М. Ю., Шевченко О. Л.,Шишигіна Л.С. Товар як складова зовнішньої оболонки бренда: структуризація поглядів // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №7.
- Шишигіна Л.С. Подієвий маркетинг у відновлення післявоєнного туризму. Туризм в Україні: виклики та відновлення [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів Міжнародного туристичного форуму, Київський національний економічний університеті імені Вадима Гетьмана, м. Київ, 21–22 березня 2023 року. К. : КНЕУ, 2023. С 252 – 254.
- Шишигіна Л.С. Соціальні медіа – засіб діалогу.«Міждисциплінарний дискурс у дослідженні феномену соціального» Збірник матеріалів ІVМіжнародної наук-практ. інтернет конференції м. Київ, 30 березня 2023 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2023. С. 172-174.
- Шишигіна Л.С. Особливості лакшері-маркетингу. Збірник матеріалів VМіжнар. наук.-практ. Маркетингова освіта в Україні Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовтня 2021 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2021.
- Шишигіна Л.С. Соціальні та медіакомунікації і маркетинг.«Міждисциплінарний дискурс у дослідженні феномену соціального» Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної наук-практ. інтернет конференції м. Київ, 30 березня 2021 р. : [Електронний ресурс], К.: КНЕУ, 2021. С.205-207.
- Шишигіна Л.С. Маркетингове просування товарів в мережі інтернет. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. с. 213 – 216.
та інші |
---|
|