Загальна кількість публікацій: 160, з них 4 монографії, два підручника і навчальний посібник з грифом МОНУ. Публікації останніх років: 1.Решетнікова І.Л. Маркетинг: навчально–методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. К.: КНЕУ,2010. 320 с. 2.Решетнікова І.Л. Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг. Маркетинг в Україні, 2011, №4(68). C.66-69. 3. Решетнікова І.Л. Ремезь Ю.Б. Індивідуалізація маркетингового впливу на ринку споживчих послуг. Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств. Монографія. Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2012, С.289 – 309. 4. Решетнікова І.Л. Етичний маркетинг як концепція діяльності підприємства на сучасному етапі розвитку теорії і практики маркетингу. Прометей. 2013. № 2(41). С. 253-257. 5.Решетнікова І.Л. Визначення території марки і напрямів її розширення на основі сприйняття споживачами національної ідентичності марки. Інновації у маркетингу і менеджменті. Монографія за ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2013, - С.255-266. 6.Reshetnikova I. A study of perception of the image of France by Ukrainian customers. Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Monografija. Polskie Wydawnicrwo Ekonomiczne, Warszawa 2014. P. 533– 544. 7.Решетнікова І. Л., Єременко Ю. О. Використання інтернет технологій в маркетингу підприємств сфери послуг. Маркетинг в Україні, 2014, №5(86). C.47-57. 8. Решетнікова І.Л. Маркетинг: кейси, ситуаційні вправи, тестові завдання : практикум / І. Л. Решетнікова; М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Електрон. текстові дані. - К. : КНЕУ, 2013. - 479, [1] с. 9. Решетнікова І.Л., Решетнікова Г.С. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності.//Вісник НУ «Львівська політехника». Збірник наукових праць, 2014. № 811. С.293-299. 10. Решетнікова І.Л. Внутрішній маркетинг в системі маркетингу підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2015. №1. С.45 -55 11. Решетнікова І.Л. Маркетинг в прямих логістичних каналах: сучасні тенденції. Маркетинг в Україні, 2015, №1(88). C.46 - 53. 12. Решетнікова І.Л., Поліщук Є.А. Інформаційна прозорістьфінансових установ як складова їх соціальної відповідальності. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В.Даля. Науковий журнал. Сєвєродонецьк, 2015. №4 (221). С.206-213. 13. Reshetnikova I., Sagaidak M. Conceptual model of a set of the internal marketing of enterprises of the servise sector. Globalne aspekty Ekonomii ?wiatowej i Stosunków Mi?dzynarodowych w warunkach niestabilno?ti gospodarczej: monografia Mi?dzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej, Cz?stocnowa, Akademia Polonijna, 2016. p. 810-824. 14. Решетнікова І.Л. Студент як споживач освітніх послуг в системі маркетингу вищого навчального закладу. Економіка та підприємництво. Збірник наукових праць молодих учених і аспірантів. У 2 частинах. Частина 1. КНЕУ. Київ, 2015. № 34-35. С.59-67. 15. Решетнікова І.Л. Використання французьких назв та образів в просуванні товарів на вітчизняному ринку. Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно - дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. 21 квітня 2016 року. НТТУ «КПІ», К: 2016.- С.18-20. 16. Reshetnikova I., Sagaidak M. Diagnostics of the Consumer´s Satisfaction of Service. The Journal of Economics and Social Research. MatejBel University BanskaBystrica Slovakia.vol. XVII, 2016, No 1.– pp. 66-76 17.Reshetnikova I.L., Sahaidak M.P. Multi-channel marketingin communication activities oflogistics companies. Вісник Національного ун-ту «Львівська політехніка». Серія: Логістика. 2016. №848. С. 69-75 18. Решетнікова І.Л. Комунікаційна політика промислового підприємства в сучасних умовах. Економічний вісник ДВНЗ "Українського державного хіміко-технологічного університету" №2 (4) за 2016 рік. C. 141-145 19. Решетнікова І.Л. Сагайдак М.П.Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. Міжнар. наук. журнал. СумДУ, 2016. №4. С.191-205. |