| - Головна»
- Інститути та факультети»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Равікович Ілля Євгенович
Равікович Ілля ЄвгеновичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 23 роки |
---|
Освіта: 1998 Київський національний економічний університет. Бухгалтерський облік та аудит, бухгалтер. 2000 Київський національний економічний університет. Правознавство, юрист 2010 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Кандидат економічних наук, спеціальність –08.00.04 економіка та управління підприємствами. Тема дисертації «Маркетингова діяльність торговельно-посередницьких підприємств та оцінка її ефективності». Досвід роботи: Приватні підприємства, фінансові установи. Викладає дисципліни: - Маркетинг
- Промисловий маркетинг
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Науково-педагогічний стаж: | 23 роки |
---|
Біографія: | |
---|
Освіта: 1998 Київський національний економічний університет. Бухгалтерський облік та аудит, бухгалтер. 2000 Київський національний економічний університет. Правознавство, юрист 2010 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Кандидат економічних наук, спеціальність –08.00.04 економіка та управління підприємствами. Тема дисертації «Маркетингова діяльність торговельно-посередницьких підприємств та оцінка її ефективності». Досвід роботи: Приватні підприємства, фінансові установи. Викладає дисципліни: - Маркетинг
- Промисловий маркетинг
|
Публікації: | Статті наукових фахових виданнях: - Антонченко М. Ю., Сєвонькаєва О.О., Равікович І.Є. Оптимізація товарного пропонування виробничого підприємства з урахуванням впливу бренду. Агросвіт. № 2. 2025. С. 67-74. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2025.2.67
- Сахарова Т. В., Равікович І. Є. Пріоритети вибору маркетингових комунікацій тa контенту приватними компаніями в умовах військового стану. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2024. № 15.
- Євтушенко Н.О., Равікович І. Є., Шишигіна Л.С. Маркетингове планування на етапі становлення малих підприємств: проблеми та перспективи. Економічний простір. 2024. № 193, с. 13-20. URL: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/312787
- Равікович І.Є., Сахарова Т.Є., Сєвонькаєва О.О. Діджиталізація промислового маркетингу. Ефективна економіка. № 1. 2025. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.1.37
- Василькова Н.В., Антонченко М.Ю., Равікович І.Є., Пилипчук В.П. Особливості стратегічного ціннісно-орієнтованого ціноутворення на ринку промислових товарів. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 7. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14878276
- Равікович І.Є. Теоретичний підхід до побудови моделі оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності. Формування ринкової економіки: Зб.наук.праць. Київ: КНЕУ, 2005. С.119-125. (0,38 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Особливості маркетингової діяльності торговельних підприємств на роздрібному ринку будівельних матеріалів. Економіка та підприємництво: Зб.наук.праць молодих учених та аспірантів. Вип.20. Київ: КНЕУ, 2008. С.112-122. (0,40 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності. Формування ринкової економіки: зб.наук.прац. Київ: КНЕУ, 2009. С.127-137. (0,39 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Тенденції розвитку ринку будівельних матеріалів в Україні. Економіка та підприємництво. Зб.наук.праць молодих учених та аспірантів. Вип.22. Київ: КНЕУ, 2009. С.112-122. (0,41 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств. Формування ринкової економіки: зб.наук.праць. Вип.22. Київ: КНЕУ, 2009. С.271-280. (0,42 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Оцінка ефективності впровадження інструментів інтернет-маркетингу в діяльності торгового підприємства. Економіка: реалії часу. 2015. № 5. С. 161-166. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_5_28
- Равікович І.Є. Ефективність впровадження заходів інтернет-маркетингу на машинобудівному підприємстві. Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне фахове видання. Миколаївський національний економічній університет ім. В.О. Сухомлинського. 2015. №8. С.594-597. Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/8-2015/125.pdf
- Равікович І.Є. Використання інструментів інтернет-маркетингу в діяльності машинобудівного підприємства. Ефективна економіка. 2015. № 11. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2015/71.pdf
- Равікович І.Є. Розробка стратегії інтернет-маркетингу машинобудівного підприємства. Науковий журнал «Молодий вчений». 2015. №12 . С.141-145. Режим доступу : http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2015/12/73.pdf
- Равікович І.Є. Інтернет-маркетинг як невід’ємнв складова збутової логістики промислового підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2015. № 14. Частина 4. С.84-88. Режим доступу: http://www.ej.kherson.ua/journal/economic_14/economic_14_4.pdf
Участь у конференціях: - Равікович І.Є. Ефективність маркетингової діяльності торговельно-посередницьких підприємств. Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції. Київ: МІБО КНЕУ, 2010. С.233-235. (0,10 друк.арк.).
- Равікович І.Є. Маркетингова діяльність торговельно-посередницьких підприємств та оцінка її ефективності. Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції «Науковий прогрес на рубежі тисячоліть». Прага, 2010. С.24-26 (0,10 друк.арк.).
|
---|
Маркетинг, Логістика, Маркетинг промислових підприємств. |